Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
nog een oudje en dan stop ik ook![]()
Hij zwijgt voorgoedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hoo Kepten Dzjek!
Hou je vuile zwarte bek!![]()
* littledrummergirl doet een ademnoodje en slaat dramatish haar hand tegen haar voorhoofdquote:
Dat singletje heb ik nog gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan hebben we natuurlijk deze nog in dat rijtje.
en iets met honden, maar ik kom er niet opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan hebben we natuurlijk deze nog in dat rijtje.
Who let the dogs out?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en iets met honden, maar ik kom er niet op
ja verdommequote:
who let the dog out?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en iets met honden, maar ik kom er niet op
ik heb de afgelopen twee dagen zo gepraatquote:
Haha... Wees blij dat je dat allemaal verdrongen hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja verdommemijn geheugen is echt vreselijk
das kei gggezellligggggggquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen twee dagen zo gepraat
ja die vind ik stiekem ook wel mooi, hoewel erg oldskoolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
who let the dog out?
oh en natuurlijk:
Roffa Rulez
Het Rotterdamse volkslied:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
who let the dog out?
oh en natuurlijk:
Roffa Rulez
nee tochquote:
hou het tegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu moet er vlug een slotje op dit topic komen. We gaan afzakken naar niveautje Mental Theo.
Nee, wees niet bang. Dat zei ik om Toek te laten zien dat niet alles met Rotterdam erin geweldig is. Alhoewel ik me een schoolfeest kan herinneren waarbij dat poingnummer het enige was waarop ik niet stilletjes in een hoekje bleef staat... toen sprong ik op en neer in dat hoekjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |