Ik had het bijna gedaan 2maanden geleden ... mn hele leven op zn kop gezet ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor Stu. Ik neem me vaak genoeg voor om dingen anders aan te pakken en mijn leven om te gooien en te veranderen hoe ik me gedraag en zo, maar meestal blijft het bij voornemens.
Wat dat betreft vond ik het een hele overwinning dat ik eens wat nieuws geprobeerd heb qua eten vandaag.
o.... jammerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
Ik denk er eigenlijk nooit aan
Datquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik heb het zo nu en dan .... en dan gebeurt er vanzelf wel iets dat het weer weg gaat
Wat heb je gedaan dan???quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik had het bijna gedaan 2maanden geleden ... mn hele leven op zn kop gezet ...
Maar goed het ging niet over mij
Was bijna gescheiden enzoquote:
Twee jaar geleden riep ik volgens mij nog heel stoer dat ik gewoon maar moest verhuizen naar een andere plaats om opnieuw te beginnen, maar dat idee heb ik toch maar laten varen. Ik ben te veel gehecht aan deze omgevingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik had het bijna gedaan 2maanden geleden ... mn hele leven op zn kop gezet ...
Maar goed het ging niet over mij
Ik leef gewoon een grote leugen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het in de toekomst leuk gaat worden met een vrouw en kinderen etc. maar de werkelijkheid is gewoon dat ik rare uren werk en daardoor bijna nooit 'vrienden' zie, ik alleen opsta en alleen naar bed ga en gewoon alles behalve gelukkig ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor Stu. Ik neem me vaak genoeg voor om dingen anders aan te pakken en mijn leven om te gooien en te veranderen hoe ik me gedraag en zo, maar meestal blijft het bij voornemens.
Wat dat betreft vond ik het een hele overwinning dat ik eens wat nieuws geprobeerd heb qua eten vandaag.
Ik ben in december pas jarigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o je moet nog jarig worden ...dus nu nog 26
het kan heel verfrissend zijn om van woonplaats te veranderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee jaar geleden riep ik volgens mij nog heel stoer dat ik gewoon maar moest verhuizen naar een andere plaats om opnieuw te beginnen, maar dat idee heb ik toch maar laten varen. Ik ben te veel gehecht aan deze omgeving.
En dus blijf ik vastgeroest in werk, woonplaats en leven eigenlijk. Ik bedenk vaak genoeg hoe ik mijn leven zou kunnen veranderen, maar het ontbreekt me aan doorzettingsvermogen.
Aan mogelijkheden ontbreekt het op zich niet. Ik denk gewoon dat het zo moet zijn om wat voor reden dan ook. Ik had het me alleen anders voorgesteld toen ik nog jong en knap wasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.... andere plekken andere mogelijkheden toch?
Dat werkt bij mij juist uitstekend. Ik hou mezelf al jaren voor de gek en doe voor de buitenwereld alsof ik enorm happy benquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.... jammer
Dat werkt maar even he ..... niet aan denken
Welke dagquote:
Herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik leef gewoon een grote leugen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het in de toekomst leuk gaat worden met een vrouw en kinderen etc. maar de werkelijkheid is gewoon dat ik rare uren werk en daardoor bijna nooit 'vrienden' zie, ik alleen opsta en alleen naar bed ga en gewoon alles behalve gelukkig ben.
lieve schat , je bent nog jong, ligt nog heel leven voor je. het kan in een aantal maanden echt veranderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik leef gewoon een grote leugen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het in de toekomst leuk gaat worden met een vrouw en kinderen etc. maar de werkelijkheid is gewoon dat ik rare uren werk en daardoor bijna nooit 'vrienden' zie, ik alleen opsta en alleen naar bed ga en gewoon alles behalve gelukkig ben.
Maar ik denk er nooit zoveel over na want dan zeg ik tegen mezelf, 'het komt wel goed' (zonder schatje) maar dat roep ik al jaren. Ach, het is wat het is. Zal wel ergens goed voor zijn. Nu maar iets leukers![]()
Ik zie mezelf op dit moment toch niet veel verder dan 10km van mijn huidige woonplaats gaan wonenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
het kan heel verfrissend zijn om van woonplaats te veranderen.
Precies, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
En af en toe heb ik ineens een visioen van de toekomst en zie ik mezelf op mijn 50e nog steeds vastzitten in dit leventje. En dan bedenk ik weer dat ik echt dingen moet veranderen, maar verandert er uiteindelijk helemaal niets.
Het maakt ook geen verschil. Geloof me maar, ik heb ook in NL gewoond al was ik toen nog jongquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie mezelf op dit moment toch niet veel verder dan 10km van mijn huidige woonplaats gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |