Ach je weet wat ze zeggen:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk vind ik mijn leven momenteel geen ene rotflikker aan
Nah echt. Ik zou niet mogen klagen want ik woon al jaren in London en heb een goede baan en bla bla bla maar toch vind ik er al jaren geen moer meer aanquote:
Dam en dan heb je dat nu al ...quote:
Enige wat helpt stu is er zelf iets aan doen!quote:
Waarom ga je dan niet ergens anders heen???quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah echt. Ik zou niet mogen klagen want ik woon al jaren in London en heb een goede baan en bla bla bla maar toch vind ik er al jaren geen moer meer aan
Misschien. Ben misschien wel klaar met proberen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Enige wat helpt stu is er zelf iets aan doen!
me 2 toch welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dam en dan heb je dat nu al ...
(maar het klinkt me bekend in de oren hoor)
En dan? Alles blijft hetzelfde in principe, of ik nu hier of ergens anders woonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet ergens anders heen???
zo lang ben je nog steeds nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef roos85 het volgende:
Deze vond ik echt geweldig toen ik nog een mini roosje was
Met Baas B
Nee, helemaal nietquote:
Ik heb het zo nu en dan .... en dan gebeurt er vanzelf wel iets dat het weer weg gaatquote:
Herkenbaar hoor Stu. Ik neem me vaak genoeg voor om dingen anders aan te pakken en mijn leven om te gooien en te veranderen hoe ik me gedraag en zo, maar meestal blijft het bij voornemens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien. Ben misschien wel klaar met proberen.
Nou dat weet ik niet.... andere plekken andere mogelijkheden toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan? Alles blijft hetzelfde in principe, of ik nu hier of ergens anders woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |