Ken ik niet maar ik moet meteen aan The Wizard of Oz denken danquote:
Dan zou ik wel wat kennis van nu willen meenemen zodat ik wat dingen anders kon aanpakken. De 90's en mijn leven daarna nog leuker maken en zoquote:
Ja, dat zou niet gek zijn inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wat kennis van nu willen meenemen zodat ik wat dingen anders kon aanpakken. De 90's en mijn leven daarna nog leuker maken en zo.
Dichterbij komen we niet meerquote:
Zonder zorgen, niet wetend wat de toekomst zou brengen, in plaats van bekend met wat het verleden je onthouden heeftquote:
Precies!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder zorgen, niet wetend wat de toekomst zou brengen, in plaats van bekend met wat het verleden je onthouden heeft.
Die leeftijd zou ik ook wel graag weer willen zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou graag weer 15 zijnde wereld aan je voeten, je kan alles nog worden, alle vrije tijd met je vrienden doorbrengen, kampvuren aan een meer, zingen, zwemmen, de eerste keer verliefd
was het bij jou niet altijd leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder zorgen, niet wetend wat de toekomst zou brengen, in plaats van bekend met wat het verleden je onthouden heeft.
Die was ook tof inderdaadquote:
Ik denk dat we bijna klaar zijn hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:27 schreef D. het volgende:
Nog steeds?
Ik probeer het rond middernacht wel weer![]()
hele dagen voetballen en eind december kloten met vuurwerkquote:
we zijn nu al nostalgisch enzoquote:
O, ik heb zeker wel een gelukkige jeugd gehad hoor. Alleen had het nog veel leuker kunnen zijn als ik kansen had gepakt of ze überhaupt had gekregenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het bij jou niet altijd leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |