Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

ik heb trek, laat me. Heb zondag voor laatst op.quote:
neequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:12 schreef Murmeli het volgende:
Sjeez toek kon je geen betere TT bedenken?
heb je cravings? arm ding!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb trek, laat me. Heb zondag voor laatst op.
Duidelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, vind ik er ineens een! En nu is het vrij laat, dus dat wordt m niet
altijd wel zin in een lekker nummertje hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wanneer gaan we over op nummertjes???? Tis elke keer raak over die tt doe een nummer en dan opeenvolgend.. nergens meer last van..
nou kom maar op dan!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
altijd wel zin in een lekker nummertje hoor
[/flauw]
Ben blij dat ik geen kat als huisdier heb als ik dit zo leesquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef Murmeli het volgende:
Waarom zit mijn kater altijd te schijten in de kattenbak naast de eettafel als ik daar zit te eten?
Goor beest!
Tmiquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef Murmeli het volgende:
Waarom zit mijn kater altijd te schijten in de kattenbak naast de eettafel als ik daar zit te eten?
Goor beest!
pro-tip, verplaats de kattenbakquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef Murmeli het volgende:
Goor beest!
Die heeft hij er zelf neergezetquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pro-tip, verplaats de kattenbak
toek heeft of trek in cola of trek in eten of trek in sex of trek in meeten. Altijd maar trek die toekquote:
quote:
Kun je de kat niet leren naar buiten te gaan? In huis lijkt me nou niet echt prettigquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat nog net niet
Maar ik heb geen betere plek ervoor.... althans, vooralsnog. Ik wil wel ooit mijn woonkamer ombouwen en dan kan ik eens kijken of ik een betere plek kan vinden
is dat weer overquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar jij bent ver weg!
en een meisje
Helaas heb ik geen tuin.... en mijn balkon is niet overdekt. En ik heb geen kattenluik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je de kat niet leren naar buiten te gaan? In huis lijkt me nou niet echt prettig![]()
eerste is probleem.. 2e niet voor mij...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar jij bent ver weg!
en een meisje
Haha, ja ik had het gepost en ik dacht: wat lul ik nou? whahahaha!quote:
wat lief van m hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tuin.... en mijn balkon is niet overdekt. En ik heb geen kattenluik.
Er staat ook nog een bak boven, en dan heb ik nergens last van maar hij schijt het liefst dicht bij mij![]()
Lastig zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tuin.... en mijn balkon is niet overdekt. En ik heb geen kattenluik.
Er staat ook nog een bak boven, en dan heb ik nergens last van maar hij schijt het liefst dicht bij mij![]()
lekker wijfquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja ik had het gepost en ik dacht: wat lul ik nou? whahahaha!
Ja, prima zo zonder hoofdlettersquote:
Hey WWquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Tijd voor een kop koffie en goed gezelschap.
moest meer zijn, je bent mn typ niet ofzo???quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja ik had het gepost en ik dacht: wat lul ik nou? whahahaha!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pro-tip, verplaats de kattenbak
Dat klinkt niet verkeerd LDGquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens opstaaneen ontbijtje scoren in de stad en dan ff shoppen
Kerel :wquote:
Een bijzonder goeiemorgen!quote:
Hoiquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Tijd voor een kop koffie en goed gezelschap.
ja, hij houdt van mequote:
Nee hoor, eigen keuze. Maar soms wil ik er ff over klagenquote:
quote:
Hey!quote:
Ik ga er vanuit dat een goed kattenluik niet tocht. Succes in ieder geval met je katquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:25 schreef Murmeli het volgende:
Nee hoor, eigen keuze. Maar soms wil ik er ff over klagenEn op zich zit ik er wel over te denken om eens een kattenluik te maken in de balkondeur, maar ik moet uitzoeken of dat kan zonder dat het hier onwijs gaat tochten enzo. Dus het is vast wel op te lossen maar daar moet ik moeite voor doen dus dan duurt dat bij mij altijd ff
Kom jij nou zomaar bij mij uit de buurt??? Dat zie ik hiero niet vaak gebeuren...quote:
Croissantjes en jam graag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens opstaaneen ontbijtje scoren in de stad en dan ff shoppen
Jij begint de dag wel lekker positief zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
./yawn ...
Het word helemaal niets meer vandaag met mij hahahaha
weetikniet want ik ken je niet (of 1x gezien misschien met sjoelen?)quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
moest meer zijn, je bent mn typ niet ofzo???
Dat ligt er net aan waar je woont en wat je verstaat onder 'uit de buurt'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kom jij nou zomaar bij mij uit de buurt??? Dat zie ik hiero niet vaak gebeuren...
voor jou altijdquote:
daarzo in die verre hoek waar ze raar pratenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er net aan waar je woont en wat je verstaat onder 'uit de buurt'.
ja, zou goed kunnen, moet ik dus n keertje goed uitzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een goed kattenluik niet tocht. Succes in ieder geval met je kat
weet niet of jij er was toen ik er was??? Maar was maar grapje hoor... ik was er toen toek onverwachts bezoek kreeg met uhmm ldg dr verjaardag...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weetikniet want ik ken je niet (of 1x gezien misschien met sjoelen?)
Lijkt me een gezond plan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor jou altijd![]()
gaan we binnenkort weer eens ergens n paar biertjes doen?
Oh ja. Daar val ik 100% onder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarzo in die verre hoek waar ze raar praten
Komt vast wel goed inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, zou goed kunnen, moet ik dus n keertje goed uitzoekenkomt goed!!
heb er zelfs 2Maar poes schijt niet in de buurt van mijn eten dus daar heb ik geen last van
ik woon in twente.. nog net maar woon er wel haha... nou ja je woont dichterbij als de rest zeg maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er net aan waar je woont en wat je verstaat onder 'uit de buurt'.
ik weet de kaas, ham en de sla nog steeds:')quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lijkt me een gezond plan.
Ik ben nu tot midden juni bezig met die training te geven, maar daarna is mijn agenda griezelig leeg.
Overigens, is het goed bevallen?
Ah! Ik woon ook nog net in Twente, maar dan aan de andere kant.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik woon in twente.. nog net maar woon er wel haha... nou ja je woont dichterbij als de rest zeg maar
Nikkie woont vlakbij avonturenpark....
jeps toen was ik erquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet niet of jij er was toen ik er was??? Maar was maar grapje hoor... ik was er toen toek onverwachts bezoek kreeg met uhmm ldg dr verjaardag...
Haha. Het werkt echt eng goed he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet de kaas, ham en de sla nog steeds:')
eneehm ik geloof dat het nog niet bevallen isanders had ik t je echt wel verteld ( als we het over hetzelfde hebben tenminste
)
meer richting uhmm tubbergen ofzo of nog weer andere kant op?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah! Ik woon ook nog net in Twente, maar dan aan de andere kant.
Denk maar meer vanuit het Oosten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
meer richting uhmm tubbergen ofzo of nog weer andere kant op?
haha good luck with that!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Het werkt echt eng goed he?
Maar deze training gaat over communiceren op betrekkingsniveau... Lekkere uitdaging als je dat aan politieagenten mag geven.
Eneehm, dat geloof ik wel. Nog niet aan toegekomen dus?
wat hebben ze?quote:
Hey! Beetje uitdaging houdt het werk leuk. Ik zie het als geslaagd als tenminste alle agenten één keer hun gevoelens hebben geuit, inclusief als ze zeggen dat de training kut is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha good luck with that!
eeeehm nopeeven afwachten tot de zomervakantie van mn
ivm evt uitschieters alle kanten op
die aan het sjoelen wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow ja??? Wie van de voor mij 30 onbekenden??
Hemelse 100 (beste 100 albums en dan steeds 2 singles ervan).quote:
Ga je weer stuiteren??quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
mnivm evt uitschieters alle kanten op
jaja.. nu ga je mn topografie toch wel deksels op de proef stellen... en nee ben ik niet goed in...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Denk maar meer vanuit het Oosten.
ARTIEST TITELquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hemelse 100 (beste 100 albums en dan steeds 2 singles ervan).
Kom nou! Je weet toch wel dat de grote 3 steden in het Oosten liggen? En ik studeer, dan mag het helemaal niet meer moeilijk zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaja.. nu ga je mn topografie toch wel deksels op de proef stellen... en nee ben ik niet goed in...
dat sowieso every once in a whilequote:
hmmm kan niet zit mobiel... lol toek weet t wel uit te leggen hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die aan het sjoelen was
en anders moet je ff mn fobo checken. zijn wel oude foto's maar ik verander nooit. Krijg alleen wat meer rimpels/grijze haren
make that "every once in every while"quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat sowieso every once in a while
Dacht ik toch zo.quote:
Ik zit te wippen op mijn stoelquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dacht ik toch zo.
Eddie Vedder is zo geniaal, live zingt ie praktisch nog beter dan op de CD.Nu Rage against the Machine, mocht er nog iemand wakker moeten worden.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
make that "every once in every while"
enschedeeeee... maar dat ligt voor mij gezien in t zuidenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom nou! Je weet toch wel dat de grote 3 steden in het Oosten liggen? En ik studeer, dan mag het helemaal niet meer moeilijk zijn.
Een beetje ten zuiden van, maar dat valt hemelsbreed gezien an sich nog wel mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
enschedeeeee... maar dat ligt voor mij gezien in t zuiden
Leontien nodig?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Hmmmz dubio nog een x omdraaien of niet...
Mijn favo-albums staan er niet op, maar als je het zo bekijkt is het echt geen vervelende lijst om naar te luisteren vind ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef D. het volgende:
Het is trouwens best een slechte lijst, maar dat ligt niet aan 3FM, maar de wansmaak van de luisteraars
nu beter?quote:
Er staat ook veel goeds inquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn favo-albums staan er niet op, maar als je het zo bekijkt is het echt geen vervelende lijst om naar te luisteren vind ik.
owwww maar daar kom ik nog wel eens... vriendin van me woont sinds kort op de campusquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje ten zuiden van, maar dat valt hemelsbreed gezien an sich nog wel mee.
ja nu ben ik wakkerquote:
Oh absoluut, maar again, dat is persoonlijke voorkeur ook natuurlijk. Hemelsbreed gezien ben ik erg tevreden met de lijst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook veel goeds in
Alleen sommige zaken horen daar niet thuis, of tenminste veel lager dan waar ze staan
Brrr. Daar mij niet gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owwww maar daar kom ik nog wel eens... vriendin van me woont sinds kort op de campus
hé die ken ik welquote:
natuurlijkquote:
*10 Eurocent ziet vallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh hemelse 100 --> hemelvaartsdag
Behalve het Heidense Rotterdam zijn in Nederland praktische overal de winkels gesloten hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh hemelse 100 --> hemelvaartsdag
in slowmotionquote:
ga je verhuizenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Behalve het Heidense Rotterdam zijn in Nederland praktische overal de winkels gesloten hoor.Wat mooi kut is, want ik moet klusspul halen.
Denk eerder stop motionquote:
Ik zou het niet overleven in the Hood, ik ben geen harde gangstah-materiaal.quote:
en ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het niet overleven in the Hood, ik ben geen harde gangstah-materiaal.
Absoluut. Ik geloof dat jij een hele boze tante kan zijn.quote:
Mijn 10 van de 100quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoppa! Even de lijst gekopieerd. Ik moet hier nog een aantal CD's van downloaden voor mijn nieuwe laptopje.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm douchen.. ik ga het doen
Ik heb nog niets gegeten vandaagquote:
Poedel zequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm douchen.. ik ga het doen
mijn geluksgetal omdat ik op de 13de geboren benquote:
Leuk, dat hoor je niet vaak dat iemand dat als geluksgetal heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn geluksgetal omdat ik op de 13de geboren ben
Op persoonlijke voorkeur:quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn 10 van de 100
ARTIEST TITEL
1 PEARL JAM TEN
5 RADIOHEAD O.K. COMPUTER
15 U2 JOSHUA TREE
18 MICHAEL JACKSON THRILLER
30 LIVE THROWING COPPER
34 NIRVANA UNPLUGGED
61 PAUL SIMON GRACELAND
74 PRODIGY FAT OF THE LAND
77 JIMI HENDRIX ARE YOU EXPERIENCED
81 THE DOORS THE DOORS
Succes met werken dan maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
Ben vet vroeg op werk blijkt er enorm druk te zijn dus ben al begonnen en dus geen tijd om te FOK!ken
Sheer lazyquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja ik gaat me toch nog ff omdraaien xD![]()
Tot straks allemaal![]()
en het grappige is dat m'n petekindje ook op de 13de geboren is maar dan in augustus en ik in aprilquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, dat hoor je niet vaak dat iemand dat als geluksgetal heeft
Grappig inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
en het grappige is dat m'n petekindje ook op de 13de geboren is maar dan in augustus en ik in april
Daar kan ik bijna heel goed mee levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op persoonlijke voorkeur:
1 PEARL JAM TEN
9 RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
13 COLDPLAY VIVA LA VIDA
14 EDITORS AN END HAS A START
15 U2 JOSHUA TREE
20 R.E.M. AUTOMATIC FOR THE PEOPLE
28 EDDIE VEDDER INTO THE WILD (OST)
35 QUEENS OF THE STONE AGE SONGS FOR THE DEAF
58 BRUCE SPRINGSTEEN BORN IN THE USA
79 LED ZEPPELIN LED ZEPPELIN IV
Dit zou het ongeveer zijn.
Haha, ik bespeur een klein generatiekloofje, terwijl we qua stijl wss wel overeen komen. Ik gok dat jij opgegroeid bent rond de tijd van Thriller, terwijl ik in de 90's / 00's opgegroeid ben. :pquote:
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha, ik bespeur een klein generatiekloofje, terwijl we qua stijl wss wel overeen komen. Ik gok dat jij opgegroeid bent rond de tijd van Thriller, terwijl ik in de 90's / 00's opgegroeid ben. :p
Laterquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:02 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werken. Tot later mensen
Haha. Gokje. Eddie Verder, Bruce en R.E.M?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En mijn 11, 12 en 13 staan ook in jouw lijstje
Alleen Coldplay staat bij mij op 101 in de top 100
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Gokje. Eddie Verder, Bruce en R.E.M?
ik snap coldplay ook echt nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En mijn 11, 12 en 13 staan ook in jouw lijstje
Alleen Coldplay staat bij mij op 101 in de top 100
Ik snap wel dat mensen het kunnen waarderen (smaken verschillen nou eenmaal), alleen niet dat mensen het dan weer zo erg waarderen dat het een dergelijke lijst haaltquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap coldplay ook echt niet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen het kunnen waarderen (smaken verschillen nou eenmaal), alleen niet dat mensen het dan weer zo erg waarderen dat het een dergelijke lijst haalt
jaquote:
Ik heb de cd's van de Ziggo dome in de auto liggen. Lekkere tourmuziekquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga u2 even op pauze zetten en luisteren
dat snapte ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef D. het volgende:
Als in rondrijden, dat de PJ tour een lekkere tour was klopt natuurlijk ook
yayquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef DaMart het volgende:
En toen bleek mijn koorts ineens te zijn verdwenen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef DaMart het volgende:
En toen bleek mijn koorts ineens te zijn verdwenen.
ja dies cute hequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:
We hebben gisteren Wreck-it Ralph gekeken, best leuk!
ik was zo moe dat ik halverwege in slaap was gevallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dies cute hevond m alleen best lang duren
Aangepastquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:27 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en mart, zou jij deel twee van het lowbudgetblabla ding in de ksc op willen zetten? nu staat het gesloten deel er
Oja, verrek, ik moet ook 'iets' doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dag 1 van level 2 van Jillian Michaels, hoe zwaar
ik heb ook n stukje gemistquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik was zo moe dat ik halverwege in slaap was gevallen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
GC / KSC-lowbudgetminivakantiebbqmeet # 2
even een reminder hier
nee, dat dus niet, ik dóe het nl welquote:
Is het een boek of mp3?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat dus niet, ik dóe het nl wel![]()
Maar ik merk gewoon dat ik te weinig kracht in mn armen heb. Benen zit wel goed
too latequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die had eigenlijk in mijn top 10 gemoeten.
Ik gooi er gewoon elf in tien. Wat nu top tien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
too late![]()
hoewel, je mag coldplay schrappen
obstinaat gevalquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon elf in tien. Wat nu top tien.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik was zo moe dat ik halverwege in slaap was gevallen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
too late![]()
hoewel, je mag coldplay schrappen
Die vind jij het leukst.quote:
Ach overkomt de beste.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed mensen bij deze v an mij een excuus richting stu omdat ik tekeer ging van deweek tegen hem. Mijn reactie ging te ver helaas door mijn emoties en gevoelens de vrije hand te geven. Ik heb geen zin in gezeur en gezeik binnen de ksc en wil iedereen normaal kunnen begroeten vandaar mijn epistel dus nogmaals SORRY stu!
ik heb dat gemistquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ach overkomt de beste.
Wel lief dat je je excuses aanbied
Hoeveel kg dumbells heb je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jillian michaels 30 day shred. Drie levels zijn er
Dank Nikkie!quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed mensen bij deze v an mij een excuus richting stu omdat ik tekeer ging van deweek tegen hem. Mijn reactie ging te ver helaas door mijn emoties en gevoelens de vrije hand te geven. Ik heb geen zin in gezeur en gezeik binnen de ksc en wil iedereen normaal kunnen begroeten vandaar mijn epistel dus nogmaals SORRY stu!
Misschien lokte jouw gordijn het wel uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Waarom is mn kat mn gordijn aan het aanvallen
ik had het niet gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ach overkomt de beste.
Wel lief dat je je excuses aanbied
Verschil moet et zijnquote:
gewoon 1 nogquote:
Weet ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
inderdaad en soms ben iets minder eigenwijs als jij
Het had allereerst niets met jou te maken en als jij niet kan of durft toe te geven wanneer je een fout maakt zegt dat meer over jou dan over een ander. Ik ga er verder ook niet meer op in en zeker niet op mensen die er buiten stondenquote:
2x 1kg dan zeker, da's nog altijd 2quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon 1 nogik zei geloof ik al dat ik weinig kracht in mn armen heb, dat moet ik een beetje opbouwen dus
Doen die van mij ook wel eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Waarom is mn kat mn gordijn aan het aanvallen
hallo meneer stu u weet dat ik een smiley geplaatst had?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het had allereerst niets met jou te maken en als jij niet kan of durft toe te geven wanneer je een fout maakt zegt dat meer over jou dan over een ander. Ik ga er verder ook niet meer op in en zeker niet op mensen die er buiten stonden
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef roos85 het volgende:
Goffereen van de katten heeft over schoon wit wasgoed gezeken
oehhh naar buiten smijtenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef roos85 het volgende:
Goffereen van de katten heeft over schoon wit wasgoed gezeken
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet wie je bent woehoee :p sexyyyyyy
gewoon gaan dus!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Murmeli het volgende:
ik zit eigenlijk klaar om te gaan hardlopen.
geen zin....
spijbelmodus
as usual
en dan ben ik bezig en vind ik het weer leuk. zucht.
Zeg, niet dat kliekjesgedoe hier hequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet wie je bent woehoee :p sexyyyyyy
Hup gaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Murmeli het volgende:
ik zit eigenlijk klaar om te gaan hardlopen.
geen zin....
spijbelmodus
as usual
en dan ben ik bezig en vind ik het weer leuk. zucht.
kliekjes??? Nee doe ik niet aan.. daarom mag wel zeggen dat ze sexy is !quote:
fubarquote:
Dat valt niet te controleren, dus neequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kliekjes??? Nee doe ik niet aan.. daarom mag wel zeggen dat ze sexy is !
zeggen dat ik sexy ben mag altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan Frank het laten wassenquote:
sorry fles whiskeyquote:
zeg je over mij nou nooit.....heb zelfs extra knoopje open van blouse.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Oja, klopt, dat was ik idd van planquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh....
misschien moet je dan minder zeuren.
LOLbroek, je had toch een fles whiskey in je icon tot vandeweek?quote:
vind mannen ook niet snel sexy.. sorry... en nee ben niet pot.. mannen vind ik leuk of aantrekkelijk oid maar sexy bijna nooit..quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan Frank het laten wassen
[..]
sorry fles whiskey
[..]
zeg je over mij nou nooit.....heb zelfs extra knoopje open van blouse.
Da's alleen als ik 'dorst' hebquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOLbroek, je had toch een fles whiskey in je icon tot vandeweek?
uhmm heb t bij sjoelen al geconstateerd en nu via fb weerquote:
geil kunnen ze ook wel zijn maar idd sexy meestal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind mannen ook niet snel sexy.. sorry... en nee ben niet pot.. mannen vind ik leuk of aantrekkelijk oid maar sexy bijna nooit..
en ik ben te jong......quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil kunnen ze ook wel zijn maar idd sexy meestal niet.
ze zijn ook meestal niet mooiik vind vrouwen mooier. maar ook weer niet vaak aantrekkelijk.
ik ben kritisch denk ik
ik ken je tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind mannen ook niet snel sexy.. sorry... en nee ben niet pot.. mannen vind ik leuk of aantrekkelijk oid maar sexy bijna nooit..
hahaha ik ook volgens mn vriendinnen.. die snappen niet dak niet " bezet" ben... ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil kunnen ze ook wel zijn maar idd sexy meestal niet.
ze zijn ook meestal niet mooiik vind vrouwen mooier. maar ook weer niet vaak aantrekkelijk.
ik ben kritisch denk ik
ach... ik heb een ex van 28 hoor.... die was uiteindelijk wel te jong though... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij. Woonde bij zn ouders enzo. nu nog...quote:
Ik weet niet of ik bezet benquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha ik ook volgens mn vriendinnen.. die snappen niet dak niet " bezet" ben... ik wel
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij.
Ja, nóg erger dus....quote:
is krap zo'n kistquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, nóg erger dus....
toek woont in ieder geval niet bij pappie & mammie (zou ook beeetje lastig worden natuurlijk)
nee die ga ik ook maar niet op fok zetten. is ook zo onaardig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel heel erg dan
Ik vraag maar niet naar de details
Daar is het waarschijnlijk 'mis' gegaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee die ga ik ook maar niet op fok zetten. is ook zo onaardig.
overigens wel een onwijs leuke gezellige gozer trouwens hoor, kan er rustig een biertje mee drinken
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach... ik heb een ex van 28 hoor.... die was uiteindelijk wel te jong though... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij. Woonde bij zn ouders enzo. nu nog...
Ik woon bij mijn moeder hoor of zij bij mij....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, nóg erger dus....
toek woont in ieder geval niet bij pappie & mammie (zou ook beeetje lastig worden natuurlijk)
Urn bedoel je lelijke vent.quote:
jep!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst
daar
Ik bedoel dat ie wel gezellig was, maar verder weinig relatiemateriaal was
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Toekito het volgende:
Ik woon bij mijn moeder hoor of zij bij mij....
ik nooit hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, door schade en schande wordt men wijs
Zeggen 'ze'
Ow, nou, sterkte dan maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nooit hoor.
ik ben dan nu weer vaag half bezet door mijn andere ex en die is dan weer 48.
blijkbaar ben ik niet meer in staat gewoon een vent van mijn eigen leeftijd te vinden *kras*
haar urn staat bij mij op de kastquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in je hartje alleen dan hoop ik
hoewel ook wel zielig om iemand in een kapot hart te laten wonen
* Murmeli stopt nu met lompe grapjes voor ze zelf de lul is
krassen doe je maar in R&Pquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nooit hoor.
blijkbaar ben ik niet meer in staat gewoon een vent van mijn eigen leeftijd te vinden *kras*
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nooit hoor.
of met een kraslotquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar urn staat bij mij op de kast
Oh je kent me!
[..]
krassen doe je maar in R&P
* Murmeli naar R&P gaat om daar eerst luid aan te kondigen te gaan krassen en dan ergens heel opzichtig te gaan krassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar urn staat bij mij op de kast
Oh je kent me!
[..]
krassen doe je maar in R&P
ahw drie borstharenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Toekito het volgende:
zeg je over mij nou nooit.....heb zelfs extra knoopje open van blouse.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli naar R&P gaat om daar eerst luid aan te kondigen te gaan krassen en dan ergens heel opzichtig te gaan krassen
Niet eens joh........2quote:
* goldfinger1963 trekt snel er 1 uitquote:
o ja snap het een wel niet situatie...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik bezet ben![]()
Officieel niet, maar officieus... kweetnietdus
gewoon als ze zin heeft wel en zo niet dan niet, zelfs dat heb ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o ja snap het een wel niet situatie...
ach boeiend ik ben dit jaar alweer 7 jaar single dus klagen hoef je bij mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon als ze zin heeft wel en zo niet dan niet, zelfs dat heb ik niet
* Toekito opent topic in R&P
boodschap haal ze..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef D. het volgende:
Druk in R&P ineens
Dan is het hier ff rustig en ga ik even boodschappen doen![]()
ik klaag soms wel bij je maar dat komt omdat je een goeie vriendin bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach boeiend ik ben dit jaar alweer 7 jaar single dus klagen hoef je bij mij niet
ik vind het ook nogal gauw te jongquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach... ik heb een ex van 28 hoor.... die was uiteindelijk wel te jong though... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij. Woonde bij zn ouders enzo. nu nog...
dan ben ik zeker te oudquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ook nogal gauw te jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |