Die vind jij het leukst.quote:
Ach overkomt de beste.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed mensen bij deze v an mij een excuus richting stu omdat ik tekeer ging van deweek tegen hem. Mijn reactie ging te ver helaas door mijn emoties en gevoelens de vrije hand te geven. Ik heb geen zin in gezeur en gezeik binnen de ksc en wil iedereen normaal kunnen begroeten vandaar mijn epistel dus nogmaals SORRY stu!
ik heb dat gemistquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ach overkomt de beste.
Wel lief dat je je excuses aanbied
Hoeveel kg dumbells heb je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jillian michaels 30 day shred. Drie levels zijn er
Dank Nikkie!quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed mensen bij deze v an mij een excuus richting stu omdat ik tekeer ging van deweek tegen hem. Mijn reactie ging te ver helaas door mijn emoties en gevoelens de vrije hand te geven. Ik heb geen zin in gezeur en gezeik binnen de ksc en wil iedereen normaal kunnen begroeten vandaar mijn epistel dus nogmaals SORRY stu!
Misschien lokte jouw gordijn het wel uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Waarom is mn kat mn gordijn aan het aanvallen
ik had het niet gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ach overkomt de beste.
Wel lief dat je je excuses aanbied
Verschil moet et zijnquote:
gewoon 1 nogquote:
Weet ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
inderdaad en soms ben iets minder eigenwijs als jij
Het had allereerst niets met jou te maken en als jij niet kan of durft toe te geven wanneer je een fout maakt zegt dat meer over jou dan over een ander. Ik ga er verder ook niet meer op in en zeker niet op mensen die er buiten stondenquote:
2x 1kg dan zeker, da's nog altijd 2quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon 1 nogik zei geloof ik al dat ik weinig kracht in mn armen heb, dat moet ik een beetje opbouwen dus
Doen die van mij ook wel eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Waarom is mn kat mn gordijn aan het aanvallen
hallo meneer stu u weet dat ik een smiley geplaatst had?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het had allereerst niets met jou te maken en als jij niet kan of durft toe te geven wanneer je een fout maakt zegt dat meer over jou dan over een ander. Ik ga er verder ook niet meer op in en zeker niet op mensen die er buiten stonden
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef roos85 het volgende:
Goffereen van de katten heeft over schoon wit wasgoed gezeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |