Er staat ook veel goeds inquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn favo-albums staan er niet op, maar als je het zo bekijkt is het echt geen vervelende lijst om naar te luisteren vind ik.
owwww maar daar kom ik nog wel eens... vriendin van me woont sinds kort op de campusquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje ten zuiden van, maar dat valt hemelsbreed gezien an sich nog wel mee.
ja nu ben ik wakkerquote:
Oh absoluut, maar again, dat is persoonlijke voorkeur ook natuurlijk. Hemelsbreed gezien ben ik erg tevreden met de lijst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook veel goeds in
Alleen sommige zaken horen daar niet thuis, of tenminste veel lager dan waar ze staan
Brrr. Daar mij niet gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owwww maar daar kom ik nog wel eens... vriendin van me woont sinds kort op de campus
hé die ken ik welquote:
natuurlijkquote:
*10 Eurocent ziet vallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh hemelse 100 --> hemelvaartsdag
Behalve het Heidense Rotterdam zijn in Nederland praktische overal de winkels gesloten hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh hemelse 100 --> hemelvaartsdag
in slowmotionquote:
ga je verhuizenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Behalve het Heidense Rotterdam zijn in Nederland praktische overal de winkels gesloten hoor.Wat mooi kut is, want ik moet klusspul halen.
Denk eerder stop motionquote:
Ik zou het niet overleven in the Hood, ik ben geen harde gangstah-materiaal.quote:
en ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het niet overleven in the Hood, ik ben geen harde gangstah-materiaal.
Absoluut. Ik geloof dat jij een hele boze tante kan zijn.quote:
Mijn 10 van de 100quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoppa! Even de lijst gekopieerd. Ik moet hier nog een aantal CD's van downloaden voor mijn nieuwe laptopje.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm douchen.. ik ga het doen
Ik heb nog niets gegeten vandaagquote:
Poedel zequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm douchen.. ik ga het doen
mijn geluksgetal omdat ik op de 13de geboren benquote:
Leuk, dat hoor je niet vaak dat iemand dat als geluksgetal heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn geluksgetal omdat ik op de 13de geboren ben
Op persoonlijke voorkeur:quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn 10 van de 100
ARTIEST TITEL
1 PEARL JAM TEN
5 RADIOHEAD O.K. COMPUTER
15 U2 JOSHUA TREE
18 MICHAEL JACKSON THRILLER
30 LIVE THROWING COPPER
34 NIRVANA UNPLUGGED
61 PAUL SIMON GRACELAND
74 PRODIGY FAT OF THE LAND
77 JIMI HENDRIX ARE YOU EXPERIENCED
81 THE DOORS THE DOORS
Succes met werken dan maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
Ben vet vroeg op werk blijkt er enorm druk te zijn dus ben al begonnen en dus geen tijd om te FOK!ken
Sheer lazyquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja ik gaat me toch nog ff omdraaien xD![]()
Tot straks allemaal![]()
en het grappige is dat m'n petekindje ook op de 13de geboren is maar dan in augustus en ik in aprilquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, dat hoor je niet vaak dat iemand dat als geluksgetal heeft
Grappig inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
en het grappige is dat m'n petekindje ook op de 13de geboren is maar dan in augustus en ik in april
Daar kan ik bijna heel goed mee levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op persoonlijke voorkeur:
1 PEARL JAM TEN
9 RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
13 COLDPLAY VIVA LA VIDA
14 EDITORS AN END HAS A START
15 U2 JOSHUA TREE
20 R.E.M. AUTOMATIC FOR THE PEOPLE
28 EDDIE VEDDER INTO THE WILD (OST)
35 QUEENS OF THE STONE AGE SONGS FOR THE DEAF
58 BRUCE SPRINGSTEEN BORN IN THE USA
79 LED ZEPPELIN LED ZEPPELIN IV
Dit zou het ongeveer zijn.
Haha, ik bespeur een klein generatiekloofje, terwijl we qua stijl wss wel overeen komen. Ik gok dat jij opgegroeid bent rond de tijd van Thriller, terwijl ik in de 90's / 00's opgegroeid ben. :pquote:
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha, ik bespeur een klein generatiekloofje, terwijl we qua stijl wss wel overeen komen. Ik gok dat jij opgegroeid bent rond de tijd van Thriller, terwijl ik in de 90's / 00's opgegroeid ben. :p
Laterquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:02 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werken. Tot later mensen
Haha. Gokje. Eddie Verder, Bruce en R.E.M?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En mijn 11, 12 en 13 staan ook in jouw lijstje
Alleen Coldplay staat bij mij op 101 in de top 100
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Gokje. Eddie Verder, Bruce en R.E.M?
ik snap coldplay ook echt nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En mijn 11, 12 en 13 staan ook in jouw lijstje
Alleen Coldplay staat bij mij op 101 in de top 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |