Er staat ook veel goeds inquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn favo-albums staan er niet op, maar als je het zo bekijkt is het echt geen vervelende lijst om naar te luisteren vind ik.
owwww maar daar kom ik nog wel eens... vriendin van me woont sinds kort op de campusquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje ten zuiden van, maar dat valt hemelsbreed gezien an sich nog wel mee.
ja nu ben ik wakkerquote:
Oh absoluut, maar again, dat is persoonlijke voorkeur ook natuurlijk. Hemelsbreed gezien ben ik erg tevreden met de lijst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook veel goeds in
Alleen sommige zaken horen daar niet thuis, of tenminste veel lager dan waar ze staan
Brrr. Daar mij niet gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owwww maar daar kom ik nog wel eens... vriendin van me woont sinds kort op de campus
hé die ken ik welquote:
natuurlijkquote:
*10 Eurocent ziet vallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh hemelse 100 --> hemelvaartsdag
Behalve het Heidense Rotterdam zijn in Nederland praktische overal de winkels gesloten hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh hemelse 100 --> hemelvaartsdag
in slowmotionquote:
ga je verhuizenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Behalve het Heidense Rotterdam zijn in Nederland praktische overal de winkels gesloten hoor.Wat mooi kut is, want ik moet klusspul halen.
Denk eerder stop motionquote:
Ik zou het niet overleven in the Hood, ik ben geen harde gangstah-materiaal.quote:
en ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het niet overleven in the Hood, ik ben geen harde gangstah-materiaal.
Absoluut. Ik geloof dat jij een hele boze tante kan zijn.quote:
Mijn 10 van de 100quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoppa! Even de lijst gekopieerd. Ik moet hier nog een aantal CD's van downloaden voor mijn nieuwe laptopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |