Ik ga er vanuit dat een goed kattenluik niet tocht. Succes in ieder geval met je katquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:25 schreef Murmeli het volgende:
Nee hoor, eigen keuze. Maar soms wil ik er ff over klagenEn op zich zit ik er wel over te denken om eens een kattenluik te maken in de balkondeur, maar ik moet uitzoeken of dat kan zonder dat het hier onwijs gaat tochten enzo. Dus het is vast wel op te lossen maar daar moet ik moeite voor doen dus dan duurt dat bij mij altijd ff
Kom jij nou zomaar bij mij uit de buurt??? Dat zie ik hiero niet vaak gebeuren...quote:
Croissantjes en jam graag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens opstaaneen ontbijtje scoren in de stad en dan ff shoppen
Jij begint de dag wel lekker positief zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
./yawn ...
Het word helemaal niets meer vandaag met mij hahahaha
weetikniet want ik ken je niet (of 1x gezien misschien met sjoelen?)quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
moest meer zijn, je bent mn typ niet ofzo???
Dat ligt er net aan waar je woont en wat je verstaat onder 'uit de buurt'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kom jij nou zomaar bij mij uit de buurt??? Dat zie ik hiero niet vaak gebeuren...
voor jou altijdquote:
daarzo in die verre hoek waar ze raar pratenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er net aan waar je woont en wat je verstaat onder 'uit de buurt'.
ja, zou goed kunnen, moet ik dus n keertje goed uitzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een goed kattenluik niet tocht. Succes in ieder geval met je kat
weet niet of jij er was toen ik er was??? Maar was maar grapje hoor... ik was er toen toek onverwachts bezoek kreeg met uhmm ldg dr verjaardag...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weetikniet want ik ken je niet (of 1x gezien misschien met sjoelen?)
Lijkt me een gezond plan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor jou altijd![]()
gaan we binnenkort weer eens ergens n paar biertjes doen?
Oh ja. Daar val ik 100% onder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarzo in die verre hoek waar ze raar praten
Komt vast wel goed inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, zou goed kunnen, moet ik dus n keertje goed uitzoekenkomt goed!!
heb er zelfs 2Maar poes schijt niet in de buurt van mijn eten dus daar heb ik geen last van
ik woon in twente.. nog net maar woon er wel haha... nou ja je woont dichterbij als de rest zeg maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er net aan waar je woont en wat je verstaat onder 'uit de buurt'.
ik weet de kaas, ham en de sla nog steeds:')quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lijkt me een gezond plan.
Ik ben nu tot midden juni bezig met die training te geven, maar daarna is mijn agenda griezelig leeg.
Overigens, is het goed bevallen?
Ah! Ik woon ook nog net in Twente, maar dan aan de andere kant.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik woon in twente.. nog net maar woon er wel haha... nou ja je woont dichterbij als de rest zeg maar
Nikkie woont vlakbij avonturenpark....
jeps toen was ik erquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet niet of jij er was toen ik er was??? Maar was maar grapje hoor... ik was er toen toek onverwachts bezoek kreeg met uhmm ldg dr verjaardag...
Haha. Het werkt echt eng goed he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet de kaas, ham en de sla nog steeds:')
eneehm ik geloof dat het nog niet bevallen isanders had ik t je echt wel verteld ( als we het over hetzelfde hebben tenminste
)
meer richting uhmm tubbergen ofzo of nog weer andere kant op?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah! Ik woon ook nog net in Twente, maar dan aan de andere kant.
Denk maar meer vanuit het Oosten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
meer richting uhmm tubbergen ofzo of nog weer andere kant op?
haha good luck with that!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Het werkt echt eng goed he?
Maar deze training gaat over communiceren op betrekkingsniveau... Lekkere uitdaging als je dat aan politieagenten mag geven.
Eneehm, dat geloof ik wel. Nog niet aan toegekomen dus?
wat hebben ze?quote:
Hey! Beetje uitdaging houdt het werk leuk. Ik zie het als geslaagd als tenminste alle agenten één keer hun gevoelens hebben geuit, inclusief als ze zeggen dat de training kut is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha good luck with that!
eeeehm nopeeven afwachten tot de zomervakantie van mn
ivm evt uitschieters alle kanten op
die aan het sjoelen wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow ja??? Wie van de voor mij 30 onbekenden??
Hemelse 100 (beste 100 albums en dan steeds 2 singles ervan).quote:
Ga je weer stuiteren??quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
mnivm evt uitschieters alle kanten op
jaja.. nu ga je mn topografie toch wel deksels op de proef stellen... en nee ben ik niet goed in...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Denk maar meer vanuit het Oosten.
ARTIEST TITELquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hemelse 100 (beste 100 albums en dan steeds 2 singles ervan).
Kom nou! Je weet toch wel dat de grote 3 steden in het Oosten liggen? En ik studeer, dan mag het helemaal niet meer moeilijk zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaja.. nu ga je mn topografie toch wel deksels op de proef stellen... en nee ben ik niet goed in...
dat sowieso every once in a whilequote:
hmmm kan niet zit mobiel... lol toek weet t wel uit te leggen hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die aan het sjoelen was
en anders moet je ff mn fobo checken. zijn wel oude foto's maar ik verander nooit. Krijg alleen wat meer rimpels/grijze haren
make that "every once in every while"quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat sowieso every once in a while
Dacht ik toch zo.quote:
Ik zit te wippen op mijn stoelquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dacht ik toch zo.
Eddie Vedder is zo geniaal, live zingt ie praktisch nog beter dan op de CD.Nu Rage against the Machine, mocht er nog iemand wakker moeten worden.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
make that "every once in every while"
enschedeeeee... maar dat ligt voor mij gezien in t zuidenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom nou! Je weet toch wel dat de grote 3 steden in het Oosten liggen? En ik studeer, dan mag het helemaal niet meer moeilijk zijn.
Een beetje ten zuiden van, maar dat valt hemelsbreed gezien an sich nog wel mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
enschedeeeee... maar dat ligt voor mij gezien in t zuiden
Leontien nodig?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Hmmmz dubio nog een x omdraaien of niet...
Mijn favo-albums staan er niet op, maar als je het zo bekijkt is het echt geen vervelende lijst om naar te luisteren vind ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef D. het volgende:
Het is trouwens best een slechte lijst, maar dat ligt niet aan 3FM, maar de wansmaak van de luisteraars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |