Kun je de kat niet leren naar buiten te gaan? In huis lijkt me nou niet echt prettigquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat nog net niet
Maar ik heb geen betere plek ervoor.... althans, vooralsnog. Ik wil wel ooit mijn woonkamer ombouwen en dan kan ik eens kijken of ik een betere plek kan vinden
is dat weer overquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar jij bent ver weg!
en een meisje
Helaas heb ik geen tuin.... en mijn balkon is niet overdekt. En ik heb geen kattenluik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je de kat niet leren naar buiten te gaan? In huis lijkt me nou niet echt prettig![]()
eerste is probleem.. 2e niet voor mij...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar jij bent ver weg!
en een meisje
Haha, ja ik had het gepost en ik dacht: wat lul ik nou? whahahaha!quote:
wat lief van m hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tuin.... en mijn balkon is niet overdekt. En ik heb geen kattenluik.
Er staat ook nog een bak boven, en dan heb ik nergens last van maar hij schijt het liefst dicht bij mij![]()
Lastig zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tuin.... en mijn balkon is niet overdekt. En ik heb geen kattenluik.
Er staat ook nog een bak boven, en dan heb ik nergens last van maar hij schijt het liefst dicht bij mij![]()
lekker wijfquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja ik had het gepost en ik dacht: wat lul ik nou? whahahaha!
Ja, prima zo zonder hoofdlettersquote:
Hey WWquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Tijd voor een kop koffie en goed gezelschap.
moest meer zijn, je bent mn typ niet ofzo???quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja ik had het gepost en ik dacht: wat lul ik nou? whahahaha!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pro-tip, verplaats de kattenbak
Dat klinkt niet verkeerd LDGquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens opstaaneen ontbijtje scoren in de stad en dan ff shoppen
Kerel :wquote:
Een bijzonder goeiemorgen!quote:
Hoiquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Tijd voor een kop koffie en goed gezelschap.
ja, hij houdt van mequote:
Nee hoor, eigen keuze. Maar soms wil ik er ff over klagenquote:
quote:
Hey!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |