Oja, klopt, dat was ik idd van planquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh....
misschien moet je dan minder zeuren.
LOLbroek, je had toch een fles whiskey in je icon tot vandeweek?quote:
vind mannen ook niet snel sexy.. sorry... en nee ben niet pot.. mannen vind ik leuk of aantrekkelijk oid maar sexy bijna nooit..quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan Frank het laten wassen
[..]
sorry fles whiskey
[..]
zeg je over mij nou nooit.....heb zelfs extra knoopje open van blouse.
Da's alleen als ik 'dorst' hebquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOLbroek, je had toch een fles whiskey in je icon tot vandeweek?
uhmm heb t bij sjoelen al geconstateerd en nu via fb weerquote:
geil kunnen ze ook wel zijn maar idd sexy meestal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind mannen ook niet snel sexy.. sorry... en nee ben niet pot.. mannen vind ik leuk of aantrekkelijk oid maar sexy bijna nooit..
en ik ben te jong......quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil kunnen ze ook wel zijn maar idd sexy meestal niet.
ze zijn ook meestal niet mooiik vind vrouwen mooier. maar ook weer niet vaak aantrekkelijk.
ik ben kritisch denk ik
ik ken je tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind mannen ook niet snel sexy.. sorry... en nee ben niet pot.. mannen vind ik leuk of aantrekkelijk oid maar sexy bijna nooit..
hahaha ik ook volgens mn vriendinnen.. die snappen niet dak niet " bezet" ben... ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil kunnen ze ook wel zijn maar idd sexy meestal niet.
ze zijn ook meestal niet mooiik vind vrouwen mooier. maar ook weer niet vaak aantrekkelijk.
ik ben kritisch denk ik
ach... ik heb een ex van 28 hoor.... die was uiteindelijk wel te jong though... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij. Woonde bij zn ouders enzo. nu nog...quote:
Ik weet niet of ik bezet benquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha ik ook volgens mn vriendinnen.. die snappen niet dak niet " bezet" ben... ik wel
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij.
Ja, nóg erger dus....quote:
is krap zo'n kistquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, nóg erger dus....
toek woont in ieder geval niet bij pappie & mammie (zou ook beeetje lastig worden natuurlijk)
nee die ga ik ook maar niet op fok zetten. is ook zo onaardig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel heel erg dan
Ik vraag maar niet naar de details
Daar is het waarschijnlijk 'mis' gegaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee die ga ik ook maar niet op fok zetten. is ook zo onaardig.
overigens wel een onwijs leuke gezellige gozer trouwens hoor, kan er rustig een biertje mee drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |