quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach... ik heb een ex van 28 hoor.... die was uiteindelijk wel te jong though... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij. Woonde bij zn ouders enzo. nu nog...
Ik woon bij mijn moeder hoor of zij bij mij....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, nóg erger dus....
toek woont in ieder geval niet bij pappie & mammie (zou ook beeetje lastig worden natuurlijk)
Urn bedoel je lelijke vent.quote:
jep!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst
daar
Ik bedoel dat ie wel gezellig was, maar verder weinig relatiemateriaal was
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Toekito het volgende:
Ik woon bij mijn moeder hoor of zij bij mij....
ik nooit hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, door schade en schande wordt men wijs
Zeggen 'ze'
Ow, nou, sterkte dan maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nooit hoor.
ik ben dan nu weer vaag half bezet door mijn andere ex en die is dan weer 48.
blijkbaar ben ik niet meer in staat gewoon een vent van mijn eigen leeftijd te vinden *kras*
haar urn staat bij mij op de kastquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in je hartje alleen dan hoop ik
hoewel ook wel zielig om iemand in een kapot hart te laten wonen
* Murmeli stopt nu met lompe grapjes voor ze zelf de lul is
krassen doe je maar in R&Pquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nooit hoor.
blijkbaar ben ik niet meer in staat gewoon een vent van mijn eigen leeftijd te vinden *kras*
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nooit hoor.
of met een kraslotquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar urn staat bij mij op de kast
Oh je kent me!
[..]
krassen doe je maar in R&P
* Murmeli naar R&P gaat om daar eerst luid aan te kondigen te gaan krassen en dan ergens heel opzichtig te gaan krassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar urn staat bij mij op de kast
Oh je kent me!
[..]
krassen doe je maar in R&P
ahw drie borstharenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Toekito het volgende:
zeg je over mij nou nooit.....heb zelfs extra knoopje open van blouse.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli naar R&P gaat om daar eerst luid aan te kondigen te gaan krassen en dan ergens heel opzichtig te gaan krassen
Niet eens joh........2quote:
* goldfinger1963 trekt snel er 1 uitquote:
o ja snap het een wel niet situatie...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik bezet ben![]()
Officieel niet, maar officieus... kweetnietdus
gewoon als ze zin heeft wel en zo niet dan niet, zelfs dat heb ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o ja snap het een wel niet situatie...
ach boeiend ik ben dit jaar alweer 7 jaar single dus klagen hoef je bij mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon als ze zin heeft wel en zo niet dan niet, zelfs dat heb ik niet
* Toekito opent topic in R&P
boodschap haal ze..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef D. het volgende:
Druk in R&P ineens
Dan is het hier ff rustig en ga ik even boodschappen doen![]()
ik klaag soms wel bij je maar dat komt omdat je een goeie vriendin bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach boeiend ik ben dit jaar alweer 7 jaar single dus klagen hoef je bij mij niet
ik vind het ook nogal gauw te jongquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach... ik heb een ex van 28 hoor.... die was uiteindelijk wel te jong though... maar die was ook een stuk minder volwassen dan jij. Woonde bij zn ouders enzo. nu nog...
dan ben ik zeker te oudquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ook nogal gauw te jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |