Je gaat zelf bijna in een keerquote:
Dan ga ik de Avengers verder kijken.quote:
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodverquote:
Ja, doet me een beetje denken aan zo'n kerel die z'n been gebroken had en niet naar het ziekenhuis kon omdat hij zijn been gebroken had.quote:
Heb je die nooit gezien?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodver
Maar die moet ik ook nog eens zien ja![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shiiit.
[..]
[ afbeelding ]
Bear train.
quote:
As ifquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je die nooit gezien?
Nu vind ik je een stukje minder tof.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sad panda voelt zich buitengesloten :$
[..]!!!
Omdat ik mij schuldig voel over mijn UI mag je wel een keertje komen kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodver
Maar die moet ik ook nog eens zien ja![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koala doesn't give a fuck.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, doet me een beetje denken aan zo'n kerel die z'n been gebroken had en niet naar het ziekenhuis kon omdat hij zijn been gebroken had.
Goede vergelijking he?
Daar heb je zeker een goed punt.. Niet eten heeft ongeveer dezelfde uitwerking op mij iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat ik mij schuldig voel over mijn UI mag je wel een keertje komen kijken.Maken we tosti's, dekentje over ons heen, kruimels overal maar carpe diem, saus op mijn neus, gewoon laten zitten.
Je gifje viel gewoon even verkeerd, maar dat gebeurt als mensen honger hebben. Kijk maar naar The Hulk, die zie je nooit eten in de hele film.
Je kunt het goedmaken door zojuist Jonah Hex te hebben gezien en nu Constantine te kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
As ifJij vindt mij nooit minder tof
Maar nee, het is er nog niet van gekomen :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het goedmaken door zojuist Jonah Hex te hebben gezien en nu Constantine te kijken.
Dan ben je weer tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Constantine vond ik wel leuk, Jonah Hex lijkt me niks dus idd niet gezien :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here, you :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De neuk man, ENGGGquote:
Hier kom ik:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Constantine vond ik wel leuk, Jonah Hex lijkt me niks dus idd niet gezien :$
Come here, you :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baalde van Constantine omdat het in de verste verte niet lijkt op waar het op gebaseerd is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet je krabben en daarna aan je vingers ruiken.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier kom ik:Dat weet ik dan weer niet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baalde van Constantine omdat het in de verste verte niet lijkt op waar het op gebaseerd is.Mja
Hehehehe 4ebecaffia's
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik lik m'n vingers daarna altijd af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je krabben en daarna aan je vingers ruiken.
Ik wou het niet zeggenquote:
Voordrinken ja, ook geen gek ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat ik maar aan de wodka begin in de trein om m'n tong wat losser te maken op de meet
JA NU GA JE TE VERquote:
Dan kan ik de beurs dalijk helemaal niet meer vinden, denk niet dat dat het beste idee isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen
[..]
Voordrinken ja, ook geen gek idee
En nog een shitload aan andere rustgevende zooi :$
Touché welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan ik de beurs dalijk helemaal niet meer vinden, denk niet dat dat het beste idee is
NEE CHLORO, PROEVEN ZUL JEquote:
Ik heb besloten maar geen drugs te gaan gebruiken bij de meet (misschien een jointje), beetje vaak gedaan laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen
[..]
Voordrinken ja, ook geen gek idee
En nog een shitload aan andere rustgevende zooi :$
Hoe weet je anders of je anus op smaak is?quote:
Ik neem mijn favoriet wel voor je mee dan, als ik je zie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet iddMja
Hehehehe 4ebecaffia's
[ afbeelding ]
Ga gewoon een pilletje in je glas doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar geen drugs te gaan gebruiken bij de meet (misschien een jointje), beetje vaak gedaan laatste tijd.
[..]
Hoe weet je anders of je anus op smaak is?
Ik ook niet, afgelopen weekend nog, dus no way in hellquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar geen drugs te gaan gebruiken bij de meet (misschien een jointje), beetje vaak gedaan laatste tijd.
[..]
Hoe weet je anders of je anus op smaak is?
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem mijn favoriet wel voor je mee dan, als ik je zie.
quote:
Nohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar nu ga ik weer krassen in een donker hoekje.
O jij zit aan de medicinale speed?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen pilletje, bij mij is het effect veel minder.
Ja met school, maar als ik er 's avonds een neem dan merk ik er niet zoveel van, kan gewoon slapen iig.quote:
Vroeger was dat bij mij op school best een hype om dat te snuiven. Zelf nooit gedaan tho.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met school, maar als ik er 's avonds een neem dan merk ik er niet zoveel van, kan gewoon slapen iig.
Dat lukt jou wsl niet en het heeft ook een alcohol versterkend effect.
Best leuk, maar er zijn leukere dingen :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Vroeger was dat bij mij op school best een hype om dat te snuiven. Zelf nooit gedaan tho.
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd .quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Vroeger was dat bij mij op school best een hype om dat te snuiven. Zelf nooit gedaan tho.
Bommetje droppenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd .En als ik verkouden ben is het ook bijna altijd wel een keer raak.
white people strugglesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Chai het volgende:
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd . En als ik verkouden ben is het ook bijna altijd wel een keer raak.
Echte pillen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd .En als ik verkouden ben is het ook bijna altijd wel een keer raak.
watquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Echte pillen bijvoorbeeld.
[..]
Niet echt getroffen met de genetica he?
Pillen zijn zeker weten veel fijner jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Echte pillen bijvoorbeeld.
[..]
Niet echt getroffen met de genetica he?
Kusj :$quote:
Ik ben ook zwak hoor, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Laatste paar jaar gaat het best goed hoor, dus ga het niet verpesten met heel agressieve zooi.
Ik vond dat juist opvallend meevallen, ben er ook door verschillende mensen voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pillen zijn zeker weten veel fijner ja
Nawerking van speed, mijn god, wat was dat bagger
Yooo, 'supquote:
Maar dat zeg je toch niet tegen een dame.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak hoor, maak je niet druk.
[..]
Ik vond dat juist opvallend meevallen, ben er ook door verschillende mensen voor gewaarschuwd.
ik was net uit eten en nu ben ik thuisquote:
2 x gedaan, 2e x vond ik t ook wel meevallen dus, omdat ik wist waar ik aan toe was.. Maar de 1e x vond ik echt vreselijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak hoor, maak je niet druk.
[..]
Ik vond dat juist opvallend meevallen, ben er ook door verschillende mensen voor gewaarschuwd.
Nou dames hebben het per definitie al niet erg getroffen met de genetica, dus het is wel een beetje onnodig ja.quote:
Chill, wat heb je gegeten :$quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dames hebben het per definitie al niet erg getroffen met de genetica, dus het is wel een beetje onnodig ja.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 x gedaan, 2e x vond ik t ook wel meevallen dus, omdat ik wist waar ik aan toe was.. Maar de 1e x vond ik echt vreselijkGejankt als een baby ook toen me verteld werd dat ik MOEST eten
Sorry dames.quote:
Dus als wij een praatje met jou komen maken op de meet word je ook ineens heel onbeschoft? Of is dat niet 'KLB SC' genoeg?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Sorry dames.Ligt aan deze SC denk ik. Het floept er gewoon uit.
quote:
Het was traumatiserend :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Sorry dames.Ligt aan deze SC denk ik. Het floept er gewoon uit.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als wij een praatje met jou komen maken op de meet word je ook ineens heel onbeschoft? Of is dat niet 'KLB SC' genoeg?
Alweer?quote:
Neequote:
Ik benijd je :$quote:
Gaat alweer over die meet eh.quote:
Ligt eraan. Ik ben best aardig, maar bij sommige opmerkingen zal ik 'm wel in moeten koppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als wij een praatje met jou komen maken op de meet word je ook ineens heel onbeschoft? Of is dat niet 'KLB SC' genoeg?
Ja het is ook gewoon troep natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was traumatiserend :$
Zal jou eens laten floepen
Het gaat over speed stomme sletquote:
Hoe zie jij dat eigenlijk voor je dan? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik ben best aardig, maar bij sommige opmerkingen zal ik 'm wel in moeten koppen.
[..]
Ja het is ook gewoon troep natuurlijk.
Zou het trouwens wel vleiend vinden om gefloept te worden door een lesbo.
quote:
Ik zat te hopen dat er een hele grote dildo aan te pas komt.quote:
Hey, Aight. Heb verhalen over je gehoord en hmm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef aight1 het volgende:
ey wanneer komt robin thicke met nieuw alBUM
Valt wellicht te regelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zat te hopen dat er een hele grote dildo aan te pas komt.
Niet gelezen, hoertje.quote:
wATDAn doe DMquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hey, Aight. Heb verhalen over je gehoord en hmm.
Alsjeblieft niet, ben pas nog ziek geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K ga op je gezicht zitten kreng
Ik wil ook weten.quote:
Jammer voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ben pas nog ziek geweest.
Je gaat de grond grinden ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer voor je
[ afbeelding ]
You and me baby, all night long
Ja, ik kan niet mikkenquote:
Welke maat heb je ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een schone onderbroek zou fijn zijn.
Heerlijk geslapen trouwens, kussen was tenminste ook niet zo idioot hoog. Van hooiwagenspinnen heb ik geen last gehad, een flinke scheet en weg waren ze.
ZEI ER IEMAND KIP?quote:
OMG !quote:
Haha, mijn eerste gedachte was "Onderbroeken hebben maten?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste gedachte was "Onderbroeken hebben maten?". Dus toen ben ik even in m'n onderbroekenla gaan kijken en ik heb allerlei verschillende maten.
Dat verklaart misschien waarom ik sommige meer m'n bilnaad in kruipen dan anderen.
Gewoon het hele idee dat onderbroeken in maten komen is nieuw voor mij. Stoned of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgende keer niet stoned je onderbroeken kopen.
Mijn eerste reactie was deze:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste gedachte was "Onderbroeken hebben maten?". Dus toen ben ik even in m'n onderbroekenla gaan kijken en ik heb allerlei verschillende maten.
Dat verklaart misschien waarom ik sommige meer m'n bilnaad in kruipen dan anderen.
Gievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was deze:![]()
![]()
Mijn eerste gedachte was: hij draagt ook strings
Ach zo leer je elke dag wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gewoon het hele idee dat onderbroeken in maten komen is nieuw voor mij. Stoned of niet.In mijn beleving waren er jongensonderbroeken en mannenonderbroeken.
Doe eens normaal en hygiënischquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je er eentje vind met zo'n slurfje vooraan draag ik 'em.
Zijn die dingen zo onhygiënisch dan?quote:
Sis vraagt nou eenmaal graag het onmogelijke aan mensen, geeft nie :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn die dingen zo onhygiënisch dan?![]()
Aan mij vragen of ik normaal wil doen.Dit vraag je aan iemand die broeken als hoofddeksels draagt en namen geeft aan z'n toffee zodat hij net kan doen alsof hij godzilla is die kleine karameljapanners eet.
![]()
Ik heb het wel zelf door, dus psychotisch ben ik niet.
Ja, je hebt namelijk ook gebreide van wol (dohh, welk ander materiaal kan je breien?)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Aan mij vragen of ik normaal wil doen.Dit vraag je aan iemand die broeken als hoofddeksels draagt en namen geeft aan z'n toffee zodat hij net kan doen alsof hij godzilla is die kleine karameljapanners eet.
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
![]()
Ik drijf mensen graag tot het uiterstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis vraagt nou eenmaal graag het onmogelijke aan mensen, geeft nie :$
Ja, maar hij weet het wel van zichzelf, dus psychotisch is hij niet.quote:
Klopt, je weet dat je er steeds minder makkelijk (en zonder kleerscheuren) vanaf komt ehquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drijf mensen graag tot het uiterste![]()
Dat weet jij als geen ander
Ik voel me meer comfortabel bij mensen die me gewoon nemen voor wat ik ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis vraagt nou eenmaal graag het onmogelijke aan mensen, geeft nie :$
Een string van wol, nee dat lijkt mij niet wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt namelijk ook gebreide van wol (dohh, welk ander materiaal kan je breien?)
Oh en zelfkennis is een groot goed![]()
Hoe oud ben je?45 jaar?
Nou, je kan pas een band scheppen met iets als je het een naam geeft. Dus ik kan het naamproces wel overslaan, maar dan voelt het zo nep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je ouder wordt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, je weet dat je er steeds minder makkelijk (en zonder kleerscheuren) vanaf komt eh
Dit is grappig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ze niet vallen anders zoek je je lens
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ze niet vallen anders zoek je je lens
quote:
Oh oke, dan is er niks mis met jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou, je kan pas een band scheppen met iets als je het een naam geeft. Dus ik kan het naamproces wel overslaan, maar dan voelt het zo nep.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik voel me meer comfortabel bij mensen die me gewoon nemen
25 jaar trouwens, waarom 45?
[..]
Nou, je kan pas een band scheppen met iets als je het een naam geeft. Dus ik kan het naamproces wel overslaan, maar dan voelt het zo nep.
HET GING OVER JOU EN JE WEET HET!!1!!11!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat je ouder wordt...
Jaren gaan meetellen
Dat lag in de lijn der verwachtingen. Maar mensen die me nemen zoals ik ben, mogen me meestal ook gewoon nemen.quote:
Ze is zo lekker gek. xdquote:
Nee, ik moet werken en ik heb een kraamvisitequote:
Dat is dan wel weer heel gul van je :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lag in de lijn der verwachtingen. Maar mensen die me nemen zoals ik ben, mogen me meestal ook gewoon nemen.
Nooit SA.. NOOIT zeg ik jequote:
Gewoon 1 keertje laten vallen en niemand zal het je nog eens vragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken en ik heb een kraamvisite![]()
![]()
En nee ik wil de baby niet vasthouden.
Hou je mond.. moet je een bitchslap?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET GING OVER JOU EN JE WEET HET!!1!!11!!!
*nagels bijvijlt*
Ik word soms een beetje moe van je.. Teveel praat, te weinig actiequote:
Kom danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond.. moet je een bitchslap?
Oh 25... dan mag hetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik voel me meer comfortabel bij mensen die me gewoon nemen voor wat ik ben.
[..]
Een string van wol, nee dat lijkt mij niet wat.
25 jaar trouwens, waarom 45?
[..]
So so gefrustreerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van je.. Teveel praat, te weinig actie;s
* Smijt een partysnack tegen je neus en tegen het pluimoortje van bonnie aan.quote:
Dat effect heb je op mequote:
Omnnomnomnnomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Smijt een partysnack tegen je neus en tegen het pluimoortje van bonnie aan.
Treinen die niet doorrijdenquote:
Ja ja ja, ik heb je toch al toegezegd dat jij me mag lesbo-ontmaagden. Wees geduldig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat effect heb je op meIk ga je echt alle hoeken van de kamer laten zien op een dag.. Inclusief geweld
Dat hoort dus zeer te doen en traumatisch te zijnquote:
Okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik heb je toch al toegezegd dat jij me mag lesbo-ontmaagden. Wees geduldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Het is eten, wat denk je nou zelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoort dus zeer te doen en traumatisch te zijn
Ok ok.. BIJNA nooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nooit? Zelfs niet een uurtje pure romantiek zonder keiharde geile seks?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. boem.. het gaat weer over seks
quote:
Eten doet niet zeer en is niet traumatisch?quote:
Ik heb niet veel, maar wat ik heb deel ik. Dat zijn vooral rare hersenkronkels, maar ik een hoop liefde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel gul van je :$
[..]
Nooit SA.. NOOIT zeg ik je
Integendeel.. Ik eet om mijn trauma's weg te stoppen :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten doet niet zeer en is niet traumatisch?
Ja, doei..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Salatrel het volgende:
hehehehehe ik zie het al voor me4ebe bij de prenatal om een kadootje uit te zoeken
![]()
JIJ... was in Agga?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb niet veel, maar wat ik heb deel ik. Dat zijn vooral rare hersenkronkels, maar ik een hoop liefde.
"...the man who dies thus rich dies disgraced."
-Andrew Carnegie
Ik was laatst bij het Vredespaleis, daar las ik dat. Anders had ik het niet onthouden, maar ik ben het er wel mee eens. Dus tegen de tijd dat ik sterf moet ik zoveel van mensen gehouden hebben dat ik een verzuurde pruim ben geworden. Wacht, des te meer ik erover nadenk..
Ik ga op je bil slaan za ;squote:
Ik voel je jongen, same here.. Meer kan ik er niet over zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb niet veel, maar wat ik heb deel ik. Dat zijn vooral rare hersenkronkels, maar ik een hoop liefde.
"...the man who dies thus rich dies disgraced."
-Andrew Carnegie
Ik was laatst bij het Vredespaleis, daar las ik dat. Anders had ik het niet onthouden, maar ik ben het er wel mee eens. Dus tegen de tijd dat ik sterf moet ik zoveel van mensen gehouden hebben dat ik een verzuurde pruim ben geworden. Wacht, des te meer ik erover nadenk..
Lolwutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik werd vandaag wakker (you don't say) met een rare scheiding in mijn haar...
Leek een beetje op die van Hitler
quote:
quote:
Ik denk dat het iets met bevrijdingsdag te maken heeft. Een soort boodschap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe eens normaal.quote:
Zal eens diep gaan bij jouquote:
Zal ik dan maar een politieke partij oprichten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met bevrijdingsdag te maken heeft. Een soort boodschap.
Rawr.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Er wordt hier niet in billen gebeten, ja?
Je weet niet wat je zegt, heb vampierhoektandenquote:
Wat sis zegt (al is het via mijn quote)quote:
Nou, rustig aan. Om nou gelijk een hele politieke partij op te zetten is ook weer zoiets he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een politieke partij oprichten?
Alleen haatseks.quote:
Ja jij.quote:
Agga? Is dat een bijnaam voor Den Haag?quote:
Ga je boos worden als ik aan je haren trek?quote:
Shit.. toch maar weer scheren dus.quote:
Wat.. Eh?? WAT :$quote:
Als ik daar nou zin in hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, rustig aan. Om nou gelijk een hele politieke partij op te zetten is ook weer zoiets he.
www.straattaal.nlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Agga? Is dat een bijnaam voor Den Haag?
Is dat dat warme gevoel in mijn lendenen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga op je bil slaan za ;s
[..]
Ik voel je jongen, same here.. Meer kan ik er niet over zeggen
Eensgezindheid, voel je het? :$
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je boos worden als ik aan je haren trek?
Misschien heb je in je broek geplast. Weenie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat dat warme gevoel in mijn lendenen?
Nee, dat is die halve haan die op je schoot ligt ;$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat dat warme gevoel in mijn lendenen?
quote:
Gefeliciteerd, domainnaam!quote:Deze domainnaam is geregistreerd!
Maar ik heb appelbilletjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Er wordt hier niet in billen gebeten, ja?
O dan mag je alleen likken, mijn achterwerk is gevoelig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt, heb vampierhoektanden
Deze naamquote:
Heilige tandenfee! Hoe lang ligt die daar al?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat is die halve haan die op je schoot ligt ;$
Wat voor soort? Het zeldzame soort?quote:
Dat zou zonde van die halve haan zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je in je broek geplast. Weenie.
Wajoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je in je broek geplast. Weenie.
Oh okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik heb appelbilletjes.
[..]
O dan mag je alleen likken, mijn achterwerk is gevoelig.
Heb ik daar voor je neergepleurt, lief eh? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heilige tandenfee! Hoe lang ligt die daar al?
Je mag alles. Ik wilde je alleen waarschuwen om niet gelijk te hard van stapel te lopen want voordat je het weet escaleert alles helemaal uit de hand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik daar nou zin in heb
Sjonge.. ik mag hier ook niets.
Ja maar dat deed het in 2003 al, toen ik me hier registreerdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je mag alles. Ik wilde je alleen waarschuwen om niet gelijk te hard van stapel te lopen want voordat je het weet escaleert alles helemaal uit de hand.
Dat gaat niemand meer overtreffen vandaag. Ik heb het gevoel dat je mij al helemaal begrijpt, wat onbegrijpelijk is.quote:
Toen was je nog semi-jailbaitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat deed het in 2003 al, toen ik me hier registreerde
Mooi, mag je een beetje tegenstribbelenquote:
Al heb je perenbillenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik heb appelbilletjes.
[..]
O dan mag je alleen likken, mijn achterwerk is gevoelig.
Ja ook.. en lief en onschuldig.quote:
Begrijpception, zeg ik je.. Gaat zo diep weet je, ik snap het helemaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat gaat niemand meer overtreffen vandaag. Ik heb het gevoel dat je mij al helemaal begrijpt, wat onbegrijpelijk is.
Ik houd van perensap.quote:
Het is niet meer goed gekomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat deed het in 2003 al, toen ik me hier registreerde
Geindqodtrineerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook.. en lief en onschuldig.
Nu ben ik verpest.
WHUTquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpception, zeg ik je.. Gaat zo diep weet je, ik snap het helemaal
Ik zei het toch, natte gleuf.quote:
Ja vies eigenlijkquote:
quote:
Kloptquote:
Alsof dat wat nieuws is, rivieren kunnen er mee aangevuld wordenquote:
Verontreiniging van het water.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof dat wat nieuws is, rivieren kunnen er mee aangevuld worden
Oh.. was dat zo'n rivier waar ik overheen reed op een brug..?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof dat wat nieuws is, rivieren kunnen er mee aangevuld worden
Is dit een verzoek om foto's van mijn spange asser?quote:
Tinychat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
Wouw ik zit voor het eerst van mijn leven op TinyChat en ik ben blijkbaar de enige persoon op de wereld die er geen kut van begrijpt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
Wouw ik zit voor het eerst van mijn leven op TinyChat en ik ben blijkbaar de enige persoon op de wereld die er geen kut van begrijpt.
Radioactief jaquote:
In dmquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dit een verzoek om foto's van mijn spange asser?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. was dat zo'n rivier waar ik overheen reed op een brug..?
Lekkere zin..bekt voor geen meter
Ik kan jou wel aan, skinny jones.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooi, mag je een beetje tegenstribbelen
Nu kom ik niet aan mijn dagelijkse behoefte aan konten.quote:
Dit voelt zo onmeetbaar fijn dat ik er maar op een manier mee om kan gaan. Ik brei ogenblikkelijk een dekentje van deze gevoelens waar ik mij lekker in oprol, alvoor ik mijn ogen sluit en naar het diepste van mijn bewustzijn zeil, waar ik hoop jou tegen te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpception, zeg ik je.. Gaat zo diep weet je, ik snap het helemaal
Kom armpje drukken danquote:
Daar smaakt het precies naar!quote:
Zal er zijn :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit voelt zo onmeetbaar fijn dat ik er maar op een manier mee om kan gaan. Ik brei ogenblikkelijk een dekentje van deze gevoelens waar ik mij lekker in oprol, alvoor ik mijn ogen sluit en naar het diepste van mijn bewustzijn zeil, waar ik hoop jou tegen te komen.
Ik breek je.quote:
quote:
Nee denk het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goftedomme, zijn er mensen?
[..]
Radioactief ja
Ik zal jou eens laten smeltenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar smaakt het precies naar!Het zijn gewoon gesmolten festini ijsjes.
Wow, sis.. Wowwwquote:
In de ovenquote:
Bbygurl heb vrouwen gehad met 10x meer pit dan jij en hb ze mijn bitch gemaakt.quote:
Maakt niet uit, ik haal het bloed onder je nagels vandaan en maak je aan het huilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bbygurl heb vrouwen gehad met 10x meer pit dan jij en hb ze mijn bitch gemaakt.
Bwehehehe whutquote:
Huh.. ik dacht dat het een vrouw wasquote:
Je bent zelfquote:
Is het volgens mij ook, maar check dat snorretje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh.. ik dacht dat het een vrouw was
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zal ik voor je dansen, ooit
ok klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik haal het bloed onder je nagels vandaan en maak je aan het huilen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank jeAls dat zo harkerig gaat hoeft dat niet per se hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zal ik voor je dansen, ooit
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Woltroesten.quote:
Oké.quote:
Je moet niet zo veeleisend zijn, trut ;squote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat zo harkerig gaat hoeft dat niet per se hoor
Okeee welterusten SAquote:
Fijn dit, lekker warmquote:
Uhhuhquote:
Ja nee, ze moet al blij zijn dat ik voor dr wil dansenquote:
G ik steek jequote:
Kom film kijken.quote:
Billen.quote:
YOYOYOOOO braddaquote:
Welke?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom film kijken.
[..]
Billen.
Really?
BILLEN.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom film kijken.
[..]
Billen.
Really?
BILLEN.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zo maar eens naar bedmorgen vroeg beginnen dus de wekker gaat al om 11:00
quote:
Are you serious?quote:
Weenie. Broken City of Gangster Squad?quote:
Nee, maar, echt. Billen...quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zo maar eens naar bedmorgen vroeg beginnen dus de wekker gaat al om 11:00
echt he ik zou bijna medelijden krijgen bij mensen bij wie de wekker om 06:30 gaat.....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Succes hoor.. Heeeeel veel succes gewenst, zal voor je duimen.. Laat je niet opnaaien lekkerding :$
Niet Gangster Squad want dan ga je soppen op Ryan en dan word ik jelly.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie. Broken City of Gangster Squad?
Ja ik meende het.. JE ZIET VERDOMME NIKS!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar, echt. Billen...Weet je hoeveel billen er hier gepost worden.
Pls.
Ik wil gewoon kwaliteitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet niet zo veeleisend zijn, trut ;s
[..]
Okeee welterusten SA![]()
Ik kan ook enigszins uitslapenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he ik zou bijna medelijden krijgen bij mensen bij wie de wekker om 06:30 gaat.....
BIJNA
Jaaaa Ricardo is er weer een keertje bij!! Gezellig!!!quote:
K vooruit :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Word ik wel opgewonden van, kun je ook weer je voordeel uit halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet Gangster Squad want dan ga je soppen op Ryan en dan word ik jelly.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik meende het.. JE ZIET VERDOMME NIKS!!!!!!!!!!
Is niet nieuw ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar, echt. Billen...Weet je hoeveel billen er hier gepost worden.
Pls.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zullen we samen wijzen en lachen naar mensen bij wie de wekker om 06:30 gaat?
Wil je naar mijn bil kijken Chloro? Mag wel :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word ik wel opgewonden van, kun je ook weer je voordeel uit halen.
[..]
Ja, daarom.My god..
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jij mag mijn stille heuvel wel een keer komen voelen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
K vooruit :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oh come on.quote:
Oké. :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je naar mijn bil kijken Chloro? Mag wel :$
Durf niet hier in topic, dan straft Mortaxx me.. Moment :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh come on.Al die plaatjes van vrouwtjes in bikini, zie je toch ook billen.
[..]
Oké. :$
quote:
Met bikini is anders. Maar bespreek het met de beleidsmakers als je het anders wilquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh come on.Al die plaatjes van vrouwtjes in bikini, zie je toch ook billen.
[..]
Oké. :$
Oh dus van samen met mij liggen word je niet opgewonden van?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word ik wel opgewonden van, kun je ook weer je voordeel uit halen.
Wat wordt er precies bedekt met een bikini?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met bikini is anders. Maar bespreek het met de beleidsmakers als je het anders wil
Het is een bikini. klaar.quote:
Oh come on, lighten up zeg.quote:
Soms wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh dus van samen met mij liggen word je niet opgewonden van?
's ochtends wanneer de ODOL je wakker priktquote:
Voor de ads maakt het wel uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh dus van samen met mij liggen word je niet opgewonden van?
[..]
Wat wordt er precies bedekt met een bikini?
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
's ochtends wanneer de ODOL je wakker prikt
Gewoon avances maken via dmquote:
o/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |