Gaat alweer over die meet eh.quote:
Ligt eraan. Ik ben best aardig, maar bij sommige opmerkingen zal ik 'm wel in moeten koppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als wij een praatje met jou komen maken op de meet word je ook ineens heel onbeschoft? Of is dat niet 'KLB SC' genoeg?
Ja het is ook gewoon troep natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was traumatiserend :$
Zal jou eens laten floepen
Het gaat over speed stomme sletquote:
Hoe zie jij dat eigenlijk voor je dan? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik ben best aardig, maar bij sommige opmerkingen zal ik 'm wel in moeten koppen.
[..]
Ja het is ook gewoon troep natuurlijk.
Zou het trouwens wel vleiend vinden om gefloept te worden door een lesbo.
quote:
Ik zat te hopen dat er een hele grote dildo aan te pas komt.quote:
Hey, Aight. Heb verhalen over je gehoord en hmm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef aight1 het volgende:
ey wanneer komt robin thicke met nieuw alBUM
Valt wellicht te regelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zat te hopen dat er een hele grote dildo aan te pas komt.
Niet gelezen, hoertje.quote:
wATDAn doe DMquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hey, Aight. Heb verhalen over je gehoord en hmm.
Alsjeblieft niet, ben pas nog ziek geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K ga op je gezicht zitten kreng
Ik wil ook weten.quote:
Jammer voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ben pas nog ziek geweest.
Je gaat de grond grinden ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer voor je
[ afbeelding ]
You and me baby, all night long
Ja, ik kan niet mikkenquote:
Welke maat heb je ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een schone onderbroek zou fijn zijn.
Heerlijk geslapen trouwens, kussen was tenminste ook niet zo idioot hoog. Van hooiwagenspinnen heb ik geen last gehad, een flinke scheet en weg waren ze.
ZEI ER IEMAND KIP?quote:
OMG !quote:
Haha, mijn eerste gedachte was "Onderbroeken hebben maten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |