white people strugglesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Chai het volgende:
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd . En als ik verkouden ben is het ook bijna altijd wel een keer raak.
Echte pillen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd .En als ik verkouden ben is het ook bijna altijd wel een keer raak.
watquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Echte pillen bijvoorbeeld.
[..]
Niet echt getroffen met de genetica he?
Pillen zijn zeker weten veel fijner jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Echte pillen bijvoorbeeld.
[..]
Niet echt getroffen met de genetica he?
Kusj :$quote:
Ik ben ook zwak hoor, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Laatste paar jaar gaat het best goed hoor, dus ga het niet verpesten met heel agressieve zooi.
Ik vond dat juist opvallend meevallen, ben er ook door verschillende mensen voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pillen zijn zeker weten veel fijner ja
Nawerking van speed, mijn god, wat was dat bagger
Yooo, 'supquote:
Maar dat zeg je toch niet tegen een dame.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak hoor, maak je niet druk.
[..]
Ik vond dat juist opvallend meevallen, ben er ook door verschillende mensen voor gewaarschuwd.
ik was net uit eten en nu ben ik thuisquote:
2 x gedaan, 2e x vond ik t ook wel meevallen dus, omdat ik wist waar ik aan toe was.. Maar de 1e x vond ik echt vreselijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak hoor, maak je niet druk.
[..]
Ik vond dat juist opvallend meevallen, ben er ook door verschillende mensen voor gewaarschuwd.
Nou dames hebben het per definitie al niet erg getroffen met de genetica, dus het is wel een beetje onnodig ja.quote:
Chill, wat heb je gegeten :$quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dames hebben het per definitie al niet erg getroffen met de genetica, dus het is wel een beetje onnodig ja.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 x gedaan, 2e x vond ik t ook wel meevallen dus, omdat ik wist waar ik aan toe was.. Maar de 1e x vond ik echt vreselijkGejankt als een baby ook toen me verteld werd dat ik MOEST eten
Sorry dames.quote:
Dus als wij een praatje met jou komen maken op de meet word je ook ineens heel onbeschoft? Of is dat niet 'KLB SC' genoeg?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Sorry dames.Ligt aan deze SC denk ik. Het floept er gewoon uit.
quote:
Het was traumatiserend :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Sorry dames.Ligt aan deze SC denk ik. Het floept er gewoon uit.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als wij een praatje met jou komen maken op de meet word je ook ineens heel onbeschoft? Of is dat niet 'KLB SC' genoeg?
Alweer?quote:
Neequote:
Ik benijd je :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |