Je gaat zelf bijna in een keerquote:
Dan ga ik de Avengers verder kijken.quote:
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodverquote:
Ja, doet me een beetje denken aan zo'n kerel die z'n been gebroken had en niet naar het ziekenhuis kon omdat hij zijn been gebroken had.quote:
Heb je die nooit gezien?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodver
Maar die moet ik ook nog eens zien ja![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shiiit.
[..]
[ afbeelding ]
Bear train.
quote:
As ifquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je die nooit gezien?
Nu vind ik je een stukje minder tof.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sad panda voelt zich buitengesloten :$
[..]!!!
Omdat ik mij schuldig voel over mijn UI mag je wel een keertje komen kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodver
Maar die moet ik ook nog eens zien ja![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koala doesn't give a fuck.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, doet me een beetje denken aan zo'n kerel die z'n been gebroken had en niet naar het ziekenhuis kon omdat hij zijn been gebroken had.
Goede vergelijking he?
Daar heb je zeker een goed punt.. Niet eten heeft ongeveer dezelfde uitwerking op mij iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat ik mij schuldig voel over mijn UI mag je wel een keertje komen kijken.Maken we tosti's, dekentje over ons heen, kruimels overal maar carpe diem, saus op mijn neus, gewoon laten zitten.
Je gifje viel gewoon even verkeerd, maar dat gebeurt als mensen honger hebben. Kijk maar naar The Hulk, die zie je nooit eten in de hele film.
Je kunt het goedmaken door zojuist Jonah Hex te hebben gezien en nu Constantine te kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
As ifJij vindt mij nooit minder tof
Maar nee, het is er nog niet van gekomen :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het goedmaken door zojuist Jonah Hex te hebben gezien en nu Constantine te kijken.
Dan ben je weer tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Constantine vond ik wel leuk, Jonah Hex lijkt me niks dus idd niet gezien :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here, you :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De neuk man, ENGGGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |