Je gaat zelf bijna in een keerquote:
Dan ga ik de Avengers verder kijken.quote:
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodverquote:
Ja, doet me een beetje denken aan zo'n kerel die z'n been gebroken had en niet naar het ziekenhuis kon omdat hij zijn been gebroken had.quote:
Heb je die nooit gezien?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodver
Maar die moet ik ook nog eens zien ja![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shiiit.
[..]
[ afbeelding ]
Bear train.
quote:
As ifquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je die nooit gezien?
Nu vind ik je een stukje minder tof.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sad panda voelt zich buitengesloten :$
[..]!!!
Omdat ik mij schuldig voel over mijn UI mag je wel een keertje komen kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig met je PI godverdegodver
Maar die moet ik ook nog eens zien ja![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koala doesn't give a fuck.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, doet me een beetje denken aan zo'n kerel die z'n been gebroken had en niet naar het ziekenhuis kon omdat hij zijn been gebroken had.
Goede vergelijking he?
Daar heb je zeker een goed punt.. Niet eten heeft ongeveer dezelfde uitwerking op mij iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat ik mij schuldig voel over mijn UI mag je wel een keertje komen kijken.Maken we tosti's, dekentje over ons heen, kruimels overal maar carpe diem, saus op mijn neus, gewoon laten zitten.
Je gifje viel gewoon even verkeerd, maar dat gebeurt als mensen honger hebben. Kijk maar naar The Hulk, die zie je nooit eten in de hele film.
Je kunt het goedmaken door zojuist Jonah Hex te hebben gezien en nu Constantine te kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
As ifJij vindt mij nooit minder tof
Maar nee, het is er nog niet van gekomen :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het goedmaken door zojuist Jonah Hex te hebben gezien en nu Constantine te kijken.
Dan ben je weer tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Constantine vond ik wel leuk, Jonah Hex lijkt me niks dus idd niet gezien :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here, you :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De neuk man, ENGGGquote:
Hier kom ik:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Constantine vond ik wel leuk, Jonah Hex lijkt me niks dus idd niet gezien :$
Come here, you :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baalde van Constantine omdat het in de verste verte niet lijkt op waar het op gebaseerd is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet je krabben en daarna aan je vingers ruiken.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier kom ik:Dat weet ik dan weer niet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baalde van Constantine omdat het in de verste verte niet lijkt op waar het op gebaseerd is.Mja
Hehehehe 4ebecaffia's
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik lik m'n vingers daarna altijd af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je krabben en daarna aan je vingers ruiken.
Ik wou het niet zeggenquote:
Voordrinken ja, ook geen gek ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat ik maar aan de wodka begin in de trein om m'n tong wat losser te maken op de meet
JA NU GA JE TE VERquote:
Dan kan ik de beurs dalijk helemaal niet meer vinden, denk niet dat dat het beste idee isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen
[..]
Voordrinken ja, ook geen gek idee
En nog een shitload aan andere rustgevende zooi :$
Touché welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan ik de beurs dalijk helemaal niet meer vinden, denk niet dat dat het beste idee is
NEE CHLORO, PROEVEN ZUL JEquote:
Ik heb besloten maar geen drugs te gaan gebruiken bij de meet (misschien een jointje), beetje vaak gedaan laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen
[..]
Voordrinken ja, ook geen gek idee
En nog een shitload aan andere rustgevende zooi :$
Hoe weet je anders of je anus op smaak is?quote:
Ik neem mijn favoriet wel voor je mee dan, als ik je zie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet iddMja
Hehehehe 4ebecaffia's
[ afbeelding ]
Ga gewoon een pilletje in je glas doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar geen drugs te gaan gebruiken bij de meet (misschien een jointje), beetje vaak gedaan laatste tijd.
[..]
Hoe weet je anders of je anus op smaak is?
Ik ook niet, afgelopen weekend nog, dus no way in hellquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar geen drugs te gaan gebruiken bij de meet (misschien een jointje), beetje vaak gedaan laatste tijd.
[..]
Hoe weet je anders of je anus op smaak is?
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem mijn favoriet wel voor je mee dan, als ik je zie.
quote:
Nohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar nu ga ik weer krassen in een donker hoekje.
O jij zit aan de medicinale speed?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen pilletje, bij mij is het effect veel minder.
Ja met school, maar als ik er 's avonds een neem dan merk ik er niet zoveel van, kan gewoon slapen iig.quote:
Vroeger was dat bij mij op school best een hype om dat te snuiven. Zelf nooit gedaan tho.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met school, maar als ik er 's avonds een neem dan merk ik er niet zoveel van, kan gewoon slapen iig.
Dat lukt jou wsl niet en het heeft ook een alcohol versterkend effect.
Best leuk, maar er zijn leukere dingen :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Vroeger was dat bij mij op school best een hype om dat te snuiven. Zelf nooit gedaan tho.
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd .quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Vroeger was dat bij mij op school best een hype om dat te snuiven. Zelf nooit gedaan tho.
Bommetje droppenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen iig. Heb in de zomer al periodes met bijna dagelijks bloedneuzen, omdat het dan heel ietsje stoffiger buiten is en dan raken die slijmvliezen geïrriteerd .En als ik verkouden ben is het ook bijna altijd wel een keer raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |