Niet brutaal worden frenk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fout.
[..]
Prachtig voorbeeldje dat je er geen reet van begrijpt kennelijk.
Niet zoveel snoepen van datgene wat je snoept :$quote:
Wat ziet mijn oog dan in de OP? Ik wilde bijna komen maar met al die klonen durf ik het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zoveel snoepen van datgene wat je snoept :$
Oh lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ziet mijn oog dan in de OP? Ik wilde bijna komen maar met al die klonen durf ik het niet.
Nee, ambi snapt gewoon niet goed hoe ze zichzelf uit de OP moet halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ziet mijn oog dan in de OP? Ik wilde bijna komen maar met al die klonen durf ik het niet.
Ze wil het gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ambi snapt gewoon niet goed hoe ze zichzelf uit de OP moet halen.
Wij gaan sowieso even elkaar betasten in een hoekje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nog maar een paar daagjes, vind het nu toch wel spannend worden
never too beroerd om een TT aan te passen hoorquote:
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso even elkaar betasten in een hoekje.
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nog maar een paar daagjes, vind het nu toch wel spannend worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kom je ook pharkus ? Zat zuipen en dan samen naar de rode brug![]()
Dan kan ik je nu al teleurstellen, die komen nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef wickedmen het volgende:
Ik kom ook!
Er gaat niks boven 18 jarige autistische meisjes.
Zijn er dan wel vrouwelijke wezens?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu al teleurstellen, die komen niet
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij wil ook komen he, geef maar toe.
zal ik je leren rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2013 23:14:12 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik je leren rijden![]()
Ja doe, maar niet te haht gaan want dan kan ik je niet bijhouden met mijn bitchbikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
Gaat waarschijnlijk dus wel de laatste trein terug worden.. Anders ben ik 's ochtends vroeg 3+ uur aan het reizen
Nou ja, so be it
Overijsselquote:
Wel goed dat ook de minder bekende KLB'ers gewoon langskomen. Veel foto's maken hè!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
En nja, ook niet echt zin om een hotel te gaan boeken ofzo dus.. Mja
Verder ben ik gewoon van de partij, alleen dus wsl niet bij de afterparty
Je kunt wel bij mij slapen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
Jij bent toch wel capabel genoeg om een slaapplek te hosselen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
In 1 van de kleinere steden/dorpen dan zeker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overijssel
Ja.quote:
Nee, de meet heeft al plaatsgevonden. Dit is slechts een dekmantel tegen pottenkijkers.quote:
Komt haan ook nog steeds definitief?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef Piye het volgende:
[..]
In 1 van de kleinere steden/dorpen dan zeker?
[..]
Ja.
Jep. En jij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Komt haan ook nog steeds definitief?
Ben haske bekend op bepaalde plekken in KLBquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel goed dat ook de minder bekende KLB'ers gewoon langskomen. Veel foto's maken hè!
quote:
Mits ik me vertrouwd genoeg voelquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij bent toch wel capabel genoeg om een slaapplek te hosselen?
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef Piye het volgende:
[..]
In 1 van de kleinere steden/dorpen dan zeker?
[..]
Ja.
Goeie woordkeuze :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, de meet heeft al plaatsgevonden. Dit is slechts een dekmantel tegen pottenkijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |