Met gedetailleerde foto's graag, want daar mag datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zal in KPD een evaluatie verslag tikken.
Als ik de enige ben die komt, zal ik daar wel even over klagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:43 schreef Cactus1 het volgende:
Krijgen we ook een goed klaagtopic over de meet na die tijd? Dat hoort eigenlijk wel als je een echte KLB'er ben natuurlijk
Ik pak madeliefffquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie wilt met mij fanta-stick of Dqod poltergeisten die nacht?
Ga toch zelf joh, lekker gek!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met gedetailleerde foto's graag, want daar mag dat
Dat was toch vanaf het begin duidelijk, een aantal mensen hier vindt het gewoon leuk om te fantaseren denk ikquote:
Ze zijn niet bang voor je, denk ikquote:
Dus nu komt skippy ook weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
K ben niet zo snel bang hoor, ik ben er gewoon bij
Fout.quote:
Prachtig voorbeeldje dat je er geen reet van begrijpt kennelijk.quote:
hardquote:
Nou nou. Niet zo negatief Fanta.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Als skippy in het echt zo'n engerd is ga ik hem castreren met een kapotgeslagen fles.
Fanta is echt marriage material (srs)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Als skippy in het echt zo'n engerd is ga ik hem castreren met een kapotgeslagen fles.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta is echt marriage material (srs)
Nice, is voyeurisme toegestaan icm onzedelijk de hand aan mezelf slaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |