Eten doet niet zeer en is niet traumatisch?quote:
Ik heb niet veel, maar wat ik heb deel ik. Dat zijn vooral rare hersenkronkels, maar ik een hoop liefde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel gul van je :$
[..]
Nooit SA.. NOOIT zeg ik je
Integendeel.. Ik eet om mijn trauma's weg te stoppen :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten doet niet zeer en is niet traumatisch?
Ja, doei..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Salatrel het volgende:
hehehehehe ik zie het al voor me4ebe bij de prenatal om een kadootje uit te zoeken
![]()
JIJ... was in Agga?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb niet veel, maar wat ik heb deel ik. Dat zijn vooral rare hersenkronkels, maar ik een hoop liefde.
"...the man who dies thus rich dies disgraced."
-Andrew Carnegie
Ik was laatst bij het Vredespaleis, daar las ik dat. Anders had ik het niet onthouden, maar ik ben het er wel mee eens. Dus tegen de tijd dat ik sterf moet ik zoveel van mensen gehouden hebben dat ik een verzuurde pruim ben geworden. Wacht, des te meer ik erover nadenk..
Ik ga op je bil slaan za ;squote:
Ik voel je jongen, same here.. Meer kan ik er niet over zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb niet veel, maar wat ik heb deel ik. Dat zijn vooral rare hersenkronkels, maar ik een hoop liefde.
"...the man who dies thus rich dies disgraced."
-Andrew Carnegie
Ik was laatst bij het Vredespaleis, daar las ik dat. Anders had ik het niet onthouden, maar ik ben het er wel mee eens. Dus tegen de tijd dat ik sterf moet ik zoveel van mensen gehouden hebben dat ik een verzuurde pruim ben geworden. Wacht, des te meer ik erover nadenk..
Lolwutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik werd vandaag wakker (you don't say) met een rare scheiding in mijn haar...
Leek een beetje op die van Hitler
quote:
quote:
Ik denk dat het iets met bevrijdingsdag te maken heeft. Een soort boodschap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik werd vandaag wakker (you don't say) met een rare scheiding in mijn haar...
Leek een beetje op die van Hitler
Doe eens normaal.quote:
Zal eens diep gaan bij jouquote:
Zal ik dan maar een politieke partij oprichten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met bevrijdingsdag te maken heeft. Een soort boodschap.
Rawr.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Er wordt hier niet in billen gebeten, ja?
Je weet niet wat je zegt, heb vampierhoektandenquote:
Wat sis zegt (al is het via mijn quote)quote:
Nou, rustig aan. Om nou gelijk een hele politieke partij op te zetten is ook weer zoiets he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een politieke partij oprichten?
Alleen haatseks.quote:
Ja jij.quote:
Agga? Is dat een bijnaam voor Den Haag?quote:
Ga je boos worden als ik aan je haren trek?quote:
Shit.. toch maar weer scheren dus.quote:
Wat.. Eh?? WAT :$quote:
Als ik daar nou zin in hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, rustig aan. Om nou gelijk een hele politieke partij op te zetten is ook weer zoiets he.
www.straattaal.nlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Agga? Is dat een bijnaam voor Den Haag?
Is dat dat warme gevoel in mijn lendenen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga op je bil slaan za ;s
[..]
Ik voel je jongen, same here.. Meer kan ik er niet over zeggen
Eensgezindheid, voel je het? :$
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je boos worden als ik aan je haren trek?
Misschien heb je in je broek geplast. Weenie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat dat warme gevoel in mijn lendenen?
Nee, dat is die halve haan die op je schoot ligt ;$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat dat warme gevoel in mijn lendenen?
quote:
Gefeliciteerd, domainnaam!quote:Deze domainnaam is geregistreerd!
Maar ik heb appelbilletjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Er wordt hier niet in billen gebeten, ja?
O dan mag je alleen likken, mijn achterwerk is gevoelig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt, heb vampierhoektanden
Deze naamquote:
Heilige tandenfee! Hoe lang ligt die daar al?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat is die halve haan die op je schoot ligt ;$
Wat voor soort? Het zeldzame soort?quote:
Dat zou zonde van die halve haan zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je in je broek geplast. Weenie.
Wajoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je in je broek geplast. Weenie.
Oh okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik heb appelbilletjes.
[..]
O dan mag je alleen likken, mijn achterwerk is gevoelig.
Heb ik daar voor je neergepleurt, lief eh? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heilige tandenfee! Hoe lang ligt die daar al?
Je mag alles. Ik wilde je alleen waarschuwen om niet gelijk te hard van stapel te lopen want voordat je het weet escaleert alles helemaal uit de hand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik daar nou zin in heb
Sjonge.. ik mag hier ook niets.
Ja maar dat deed het in 2003 al, toen ik me hier registreerdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je mag alles. Ik wilde je alleen waarschuwen om niet gelijk te hard van stapel te lopen want voordat je het weet escaleert alles helemaal uit de hand.
Dat gaat niemand meer overtreffen vandaag. Ik heb het gevoel dat je mij al helemaal begrijpt, wat onbegrijpelijk is.quote:
Toen was je nog semi-jailbaitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat deed het in 2003 al, toen ik me hier registreerde
Mooi, mag je een beetje tegenstribbelenquote:
Al heb je perenbillenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik heb appelbilletjes.
[..]
O dan mag je alleen likken, mijn achterwerk is gevoelig.
Ja ook.. en lief en onschuldig.quote:
Begrijpception, zeg ik je.. Gaat zo diep weet je, ik snap het helemaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat gaat niemand meer overtreffen vandaag. Ik heb het gevoel dat je mij al helemaal begrijpt, wat onbegrijpelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |