quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste gedachte was "Onderbroeken hebben maten?". Dus toen ben ik even in m'n onderbroekenla gaan kijken en ik heb allerlei verschillende maten.
Dat verklaart misschien waarom ik sommige meer m'n bilnaad in kruipen dan anderen.
Gewoon het hele idee dat onderbroeken in maten komen is nieuw voor mij. Stoned of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgende keer niet stoned je onderbroeken kopen.
Mijn eerste reactie was deze:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste gedachte was "Onderbroeken hebben maten?". Dus toen ben ik even in m'n onderbroekenla gaan kijken en ik heb allerlei verschillende maten.
Dat verklaart misschien waarom ik sommige meer m'n bilnaad in kruipen dan anderen.
Gievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was deze:![]()
![]()
Mijn eerste gedachte was: hij draagt ook strings
Ach zo leer je elke dag wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gewoon het hele idee dat onderbroeken in maten komen is nieuw voor mij. Stoned of niet.In mijn beleving waren er jongensonderbroeken en mannenonderbroeken.
Doe eens normaal en hygiënischquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je er eentje vind met zo'n slurfje vooraan draag ik 'em.
Zijn die dingen zo onhygiënisch dan?quote:
Sis vraagt nou eenmaal graag het onmogelijke aan mensen, geeft nie :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn die dingen zo onhygiënisch dan?![]()
Aan mij vragen of ik normaal wil doen.Dit vraag je aan iemand die broeken als hoofddeksels draagt en namen geeft aan z'n toffee zodat hij net kan doen alsof hij godzilla is die kleine karameljapanners eet.
![]()
Ik heb het wel zelf door, dus psychotisch ben ik niet.
Ja, je hebt namelijk ook gebreide van wol (dohh, welk ander materiaal kan je breien?)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Aan mij vragen of ik normaal wil doen.Dit vraag je aan iemand die broeken als hoofddeksels draagt en namen geeft aan z'n toffee zodat hij net kan doen alsof hij godzilla is die kleine karameljapanners eet.
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
![]()
Ik drijf mensen graag tot het uiterstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis vraagt nou eenmaal graag het onmogelijke aan mensen, geeft nie :$
Ja, maar hij weet het wel van zichzelf, dus psychotisch is hij niet.quote:
Klopt, je weet dat je er steeds minder makkelijk (en zonder kleerscheuren) vanaf komt ehquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drijf mensen graag tot het uiterste![]()
Dat weet jij als geen ander
Ik voel me meer comfortabel bij mensen die me gewoon nemen voor wat ik ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis vraagt nou eenmaal graag het onmogelijke aan mensen, geeft nie :$
Een string van wol, nee dat lijkt mij niet wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt namelijk ook gebreide van wol (dohh, welk ander materiaal kan je breien?)
Oh en zelfkennis is een groot goed![]()
Hoe oud ben je?45 jaar?
Nou, je kan pas een band scheppen met iets als je het een naam geeft. Dus ik kan het naamproces wel overslaan, maar dan voelt het zo nep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je ouder wordt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, je weet dat je er steeds minder makkelijk (en zonder kleerscheuren) vanaf komt eh
Dit is grappig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ze niet vallen anders zoek je je lens
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ze niet vallen anders zoek je je lens
quote:
Oh oke, dan is er niks mis met jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou, je kan pas een band scheppen met iets als je het een naam geeft. Dus ik kan het naamproces wel overslaan, maar dan voelt het zo nep.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik voel me meer comfortabel bij mensen die me gewoon nemen
25 jaar trouwens, waarom 45?
[..]
Nou, je kan pas een band scheppen met iets als je het een naam geeft. Dus ik kan het naamproces wel overslaan, maar dan voelt het zo nep.
HET GING OVER JOU EN JE WEET HET!!1!!11!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat je ouder wordt...
Jaren gaan meetellen
Dat lag in de lijn der verwachtingen. Maar mensen die me nemen zoals ik ben, mogen me meestal ook gewoon nemen.quote:
Ze is zo lekker gek. xdquote:
Nee, ik moet werken en ik heb een kraamvisitequote:
Dat is dan wel weer heel gul van je :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lag in de lijn der verwachtingen. Maar mensen die me nemen zoals ik ben, mogen me meestal ook gewoon nemen.
Nooit SA.. NOOIT zeg ik jequote:
Gewoon 1 keertje laten vallen en niemand zal het je nog eens vragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken en ik heb een kraamvisite![]()
![]()
En nee ik wil de baby niet vasthouden.
Hou je mond.. moet je een bitchslap?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET GING OVER JOU EN JE WEET HET!!1!!11!!!
*nagels bijvijlt*
Ik word soms een beetje moe van je.. Teveel praat, te weinig actiequote:
Kom danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond.. moet je een bitchslap?
Oh 25... dan mag hetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik voel me meer comfortabel bij mensen die me gewoon nemen voor wat ik ben.
[..]
Een string van wol, nee dat lijkt mij niet wat.
25 jaar trouwens, waarom 45?
[..]
So so gefrustreerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van je.. Teveel praat, te weinig actie;s
* Smijt een partysnack tegen je neus en tegen het pluimoortje van bonnie aan.quote:
Dat effect heb je op mequote:
Omnnomnomnnomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Smijt een partysnack tegen je neus en tegen het pluimoortje van bonnie aan.
Treinen die niet doorrijdenquote:
Ja ja ja, ik heb je toch al toegezegd dat jij me mag lesbo-ontmaagden. Wees geduldig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat effect heb je op meIk ga je echt alle hoeken van de kamer laten zien op een dag.. Inclusief geweld
Dat hoort dus zeer te doen en traumatisch te zijnquote:
Okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik heb je toch al toegezegd dat jij me mag lesbo-ontmaagden. Wees geduldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Het is eten, wat denk je nou zelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoort dus zeer te doen en traumatisch te zijn
Ok ok.. BIJNA nooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nooit? Zelfs niet een uurtje pure romantiek zonder keiharde geile seks?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. boem.. het gaat weer over seks
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |