Ik breek je.quote:
quote:
Nee denk het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goftedomme, zijn er mensen?
[..]
Radioactief ja
Ik zal jou eens laten smeltenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar smaakt het precies naar!Het zijn gewoon gesmolten festini ijsjes.
Wow, sis.. Wowwwquote:
In de ovenquote:
Bbygurl heb vrouwen gehad met 10x meer pit dan jij en hb ze mijn bitch gemaakt.quote:
Maakt niet uit, ik haal het bloed onder je nagels vandaan en maak je aan het huilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bbygurl heb vrouwen gehad met 10x meer pit dan jij en hb ze mijn bitch gemaakt.
Bwehehehe whutquote:
Huh.. ik dacht dat het een vrouw wasquote:
Je bent zelfquote:
Is het volgens mij ook, maar check dat snorretje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh.. ik dacht dat het een vrouw was
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zal ik voor je dansen, ooit
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ok klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik haal het bloed onder je nagels vandaan en maak je aan het huilen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank jeAls dat zo harkerig gaat hoeft dat niet per se hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zal ik voor je dansen, ooit
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Woltroesten.quote:
Oké.quote:
Je moet niet zo veeleisend zijn, trut ;squote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat zo harkerig gaat hoeft dat niet per se hoor
Okeee welterusten SAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |