De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Nee dat was overdreven zie ik nu.quote:
Maar nee geen foto haha! Het is gewoon ter grootte van een pingpongbal. Sick toch?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga vanavond macaroni maken en zelfs ik kan dat laten mislukken. Oh god
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je foto zoekt van een tumor kom je in de buurt volgens mij
okseltumors
Fuck the EBU.![]()
Nee tumor is overdreven haha. Dacht dat het wel in de buurt kwam maar het lijkt niet op kankerquote:
Da's niet goed manquote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat was overdreven zie ik nu.
Maar nee geen foto haha! Het is gewoon ter grootte van een pingpongbal. Sick toch?Hoop voor je dat 't snel bijtrekt!
Fuck the EBU.![]()
Ik hou ook elke keer m'n hart vast op het moment dat ik zo'n pan aanraakquote:Op maandag 6 mei 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanavond macaroni maken en zelfs ik kan dat laten mislukken. Oh god
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee tumor is overdreven haha. Dacht dat het wel in de buurt kwam maar het lijkt niet op kanker
Fuck the EBU.![]()
Ja het is al bezig met minderen, godthank. Loop alleen nu wel rond met enorm stinkende oliequote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's niet goed manHoop voor je dat 't snel bijtrekt!
Maar moet er iets voor over hebben haha. Deo is ook weer zoiets wat ik zo min mogelijk nu moet op doen. Pfff
Ff lekker een weekje stinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is al bezig met minderen, godthank. Loop alleen nu wel rond met enorm stinkende olieMaar moet er iets voor over hebben haha. Deo is ook weer zoiets wat ik zo min mogelijk nu moet op doen. Pfff
Doe ik ook wel eens![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Hahaha ik en koken is echt een ramp. En ik kook ook nog eens voor A. (die is met etenstijd pas vrij) dus als het niet te vreten is dan heb ik een boze kerel tegen over mequote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou ook elke keer m'n hart vast op het moment dat ik zo'n pan aanraak
Oh daar zou ik dan schijt aan hebben hoor, dan maakt hij z'n eigen maaltijd maarquote:Op maandag 6 mei 2013 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ik en koken is echt een ramp. En ik kook ook nog eens voor A. (die is met etenstijd pas vrij) dus als het niet te vreten is dan heb ik een boze kerel tegen over me
Je gaat niet boos op mij doen terwijl ik daar hartstikke hard m'n best sta te doen op een bordje eten voor jou
Fuck the EBU.![]()
Ik heb het aangeboden.. Dus tjaquote:Op maandag 6 mei 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh daar zou ik dan schijt aan hebben hoor, dan maakt hij z'n eigen maaltijd maar
Je gaat niet boos op mij doen terwijl ik daar hartstikke hard m'n best sta te doen op een bordje eten voor jou
Dan zou hij helemaal niet boos mogen wordenquote:
Maar komt vast goedBij mij is op magische wijze de macaroni wel elke keer gelukt
Fuck the EBU.![]()
het ging over macaroni en jij zei 'pics', dus toen zei ik 'pics van je macaroni'.quote:
dat is toch mooi om te zeggen tegen iemand? zo random ineens 'pics van je macaroni'Fuck the EBU.![]()
Echt ik kan ook gewoon niet bevatten wat voor áchterlijk woord het woord 'oksel' nou weer isWelke idioot heeft dát bedacht
oksel
Fuck the EBU.![]()
net als dat er mensen hun kindje Axel noemen, flikker toch op man, ieder levend wezen associeert dat met 'oksel'
Fuck the EBU.![]()
Hahaha ik ging heel vaak oksel lezen. Raar woord iddquote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
Echt ik kan ook gewoon niet bevatten wat voor áchterlijk woord het woord 'oksel' nou weer isWelke idioot heeft dát bedacht
okselYour beauty never ever scared me.![]()
Ja echt he?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ik ging heel vaak oksel lezen. Raar woord idd
Ik verbaas me daar soms wel eens over, dan sta ik er ineens bij stil hoe raar een woord nou eigenlijk is, die combinatie klinkers en medeklinkers en klanken
Fuck the EBU.![]()
Ik had laatst ergens een facebookstatus ergens over geüpload, iets van "Ik wil graag deze ruimte op mijn facebookpagina in gebruik nemen om jullie erop te wijzen dat het woord "..." een best raar woord is" ofzo
Weet alleen niet meer welk woord het was
Fuck the EBU.![]()
ohja kak, ik moet eigenlijk ook nog de deur uitquote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Wilt iemand even boodschappen voor me doen? Ik ben lui.zal wel weer 19:45 worden
Fuck the EBU.![]()
Zal zo wel moeten als ik vreten op tafel wil zetten over 3 uurtjesquote:Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja kak, ik moet eigenlijk ook nog de deur uitzal wel weer 19:45 worden
Duss... Waar kunnen we aanschuivenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal zo wel moeten als ik vreten op tafel wil zetten over 3 uurtjes
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Teringquote:
Het is zó makkelijk voelen of er iets in je kut zit of niet
Meisjes die preuts zijn met zichzelf
Fuck the EBU.![]()
whehehe, ik vreet wel een zak chips vanavondquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal zo wel moeten als ik vreten op tafel wil zetten over 3 uurtjes
Fuck the EBU.![]()
Gister ook vergeten te avond etenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe, ik vreet wel een zak chips vanavond
Kwam rond 10 uur er achter dat ik best wel honger had
HAHAHAHAH ik ga stukquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Gister ook vergeten te avond eten
Kwam rond 10 uur er achter dat ik best wel honger had
Fuck the EBU.![]()
Toen ik het door las was ik blij dat ik geen koffie meer had xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Denk dat ik te veel gesmoked had xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ja? laat mij eens dan.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering
Het is zó makkelijk voelen of er iets in je kut zit of niet
Meisjes die preuts zijn met zichzelf![]()
![]()
Mag het hopen, laatste keer dat ik een tampon droeg is al minstens een half jaar geledenquote:
Fuck the EBU.![]()
Dan zal dat waarschijnlijk niet het geval zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag het hopen, laatste keer dat ik een tampon droeg is al minstens een half jaar geleden
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn
Fuck the EBU.![]()
Tja.. tis maar waar je blij van wordt héquote:![]()
Stoppen we 'm wel in je holletjequote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan verstop je er eerst een.maken we er een spelletje van, zoek de tampon.
Fuck the EBU.![]()
Trouwens gister voor het eerst in een jaar of 3 weer ijs gegeten.. DAAMMNN die shit is nomnomnom
Je moet die pizza eerst ontdooien.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Olment het volgende:
Trouwens gister voor het eerst in een jaar of 3 weer ijs gegeten.. DAAMMNN die shit is nomnomnom
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Omgquote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan verstop je er eerst een.maken we er een spelletje van, zoek de tampon.
Pizza's ontdooienquote:
Eckte mannen eten hem zo uit de vriezer..He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dan wel met vodka.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tampon in Mur's reet stoppenJa goed idee
![]()
![]()
Echte mannen gooien dat ding niet eens in de vriezer. Die flikkeren hem naast het bed of op de achterbank.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Pizza's ontdooien
Eckte mannen eten hem zo uit de vriezer..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
haha je bent haar bitchquote:Op maandag 6 mei 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
Ohai. Ik moest mij hier melden van Moira.![]()
Dat je haar bitch bent of dat je het toegeeft?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Beiden natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat je haar bitch bent of dat je het toegeeft?![]()
Jullie zijn allemaal mijn bitches.
LOOLZZ waar haal je dat nou weer vanaf? Dr haalt niet eens iemand koffie voor jequote:
Omdat de mensen van de receptie niet mijn bitches zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOLZZ waar haal je dat nou weer vanaf? Dr haalt niet eens iemand koffie voor je
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat de mensen van de receptie niet mijn bitches zijn.![]()
Shuush dan
Cosmo!quote:
Horkjennnquote:Op maandag 6 mei 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
Ohai. Ik moest mij hier melden van Moira.
Fuck the EBU.![]()
Neger haat niet zo, ga katoen plukken ofzo.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het toch over jullie, niet over de receptie. Zie je wel dat je loopt te bitchen.quote:
Je hebt goeje ideeen soms kerelquote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neger haat niet zo, ga katoen plukken ofzo.
En daarom is iedereen mijn bitch.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarom is iedereen mijn bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarom is iedereen mijn bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neger haat niet zo, ga katoen plukken ofzo.![]()
Vraagje,, daten met een meid die een vriend heeft.. ja of nee?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
Vraagje,, daten met een meid die een vriend heeft.. ja of nee?Moet je dat echt nog vragen?
![]()
Nee, loopt hoe dan ook fout af, ook als het goed lijkt te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
Vraagje,, daten met een meid die een vriend heeft.. ja of nee?
Gewoon wachten tot het vanzelf stuk gaat
Fuck the EBU.![]()
Kan je zwaarder squatten dan die vriend van dr?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
Vraagje,, daten met een meid die een vriend heeft.. ja of nee?![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je zwaarder squatten dan die vriend van dr?
Fuck the EBU.![]()
Whahaha.. geen idee.. k ken die gast nietquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je zwaarder squatten dan die vriend van dr?
Wat squat je zelf dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha.. geen idee.. k ken die gast niet![]()
"Nee, niet de airco aan doen, dat is vies"
Ik zal met dit weer eens ophouden met het gebruiken van deo, eens zien hoe snel de airco aan mag.#okselzweet #gezeur #moetplassen
SChup die autisten toch van je afdeling afquote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
"Nee, niet de airco aan doen, dat is vies"
Ik zal met dit weer eens ophouden met het gebruiken van deo, eens zien hoe snel de airco aan mag.#okselzweet #gezeur #moetplassen
Olment doet niet aan sport, hij squat sport.quote:
Ik heb de grootste autist al weg, maar nu is er een nieuwe 'grootste autist'.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Olment het volgende:
[..]
SChup die autisten toch van je afdeling af
Nee man... Sport is voor dikke mensen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Olment doet niet aan sport, hij squat sport.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb het niet zo op dikke mensen.quote:
En daarom is sporten uitgevonden.quote:
Ergste zijn die dikkertjes die klagen dat ze dik zijn,, maar wel de halve cafetaria leeg eten
"Ik probeer heel goed aan m'n dieet te doen, maar dan heb je weer wat vrije dagen en dat is dan zo moeilijk he".quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
En daarom is sporten uitgevonden.
Ergste zijn die dikkertjes die klagen dat ze dik zijn,, maar wel de halve cafetaria leeg eten
Ik snap het niet, het vereist een handeling minder om niet te eten. Wel doorblijven eten vereist een extra handeling. Waarom is het zo fucking moeilijk? Het is ook niet alsof het helemaal niet meer mag, nee je moet gewoon minderen. Ik zou willen dat maar 5x roken op een dag telde als stoppen. Of "Ik ben gestopt met blowen", "Oh goed zo!", "Ja ik volg nu een dieet waarbij ik nog maar 3 keer in de week blow".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja trieste figuren zijn sommige.. Hoeveel moeite kost het om met de trap ipv de lift te gaan. Die zak chips 's avonds laten liggen, met de fiets gaan werken. enz enz....quote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik probeer heel goed aan m'n dieet te doen, maar dan heb je weer wat vrije dagen en dat is dan zo moeilijk he".
Ik snap het niet, het vereist een handeling minder om niet te eten. Wel doorblijven eten vereist een extra handeling. Waarom is het zo fucking moeilijk? Het is ook niet alsof het helemaal niet meer mag, nee je moet gewoon minderen. Ik zou willen dat maar 5x roken op een dag telde als stoppen. Of "Ik ben gestopt met blowen", "Oh goed zo!", "Ja ik volg nu een dieet waarbij ik nog maar 3 keer in de week blow".He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
www.translate.google.comquote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand gezegend met een Duitse talenknobbel?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Un, deux, baguette potato.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Can you count to baked potato?
[ afbeelding ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hongerrrquote:HONGERRRquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Can you count to baked potato?
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplatequote:Op maandag 6 mei 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
bonjour je m'appelle moira ou est la toilette?
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
bonjour je m'appelle moira ou est la toilette?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Indubitablement.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
Morgen tandarts...
Baai baai verstandskies
Jacques bah.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb geen idee waar die verstandskies van mij eigenlijk is.quote:
Nou.. Nou.. Sommige mensen krijgen ze niet allemaalquote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die verstandskies van mij eigenlijk is.
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan*. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te makenYour beauty never ever scared me.![]()
Geef 'em melk en noem 'em Felix.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHAOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplateQu'elle heur est'il?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplateFuck the EBU.![]()
Errr....quote:![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik durf eigenlijk geen foto te maken. De schimmellucht zit nu nog in mijn neus van het kijken netYour beauty never ever scared me.![]()
Toch doenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik durf eigenlijk geen foto te maken. De schimmellucht zit nu nog in mijn neus van het kijken net
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.
Fuck the EBU.![]()
J'observe Docteur Qui.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr....![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xDOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Gewoon doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om de deksel eraf te halen
Hahaha alsof je dat wilt zien. Ik denk dat het de meest gore pan is die iemand ooit gezien heeftquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan*. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te makenpicsquote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te makenFuck the EBU.![]()
Heb mijn andere 2 al gehad tijdje geleden.. Gelukkig laatste nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
SterkteIk moet over 2 weken weer voor m'n laatste 2
iets met 'hoe laat is het', gokje qua spelling enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr....![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xD
Fuck the EBU.![]()
Stiekem daarom juist welquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha alsof je dat wilt zien. Ik denk dat het de meest gore pan is die iemand ooit gezien heeft
HAHAHA ok ok. Ik ga zo.. Even trekje van joint voor de moed die ik nodig ben. Als ik die foto na mijn ouders zou sturen dan zouden ze me hier direct vandaan halen denk ik
Nou.. Het word spannender en spannenderquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHA ok ok. Ik ga zo.. Even trekje van joint voor de moed die ik nodig ben. Als ik die foto na mijn ouders zou sturen dan zouden ze me hier direct vandaan halen denk ik
Ooit gedacht om een boek te schrijven
Nee.. Frans is niet voor mij weggelegtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
iets met 'hoe laat is het', gokje qua spelling enzo
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
He bah, moet je eens kijken. Die hele pan zit vol schimmel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zet hem bij het chemisch afval en koop een nieuwe pan.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om de deksel eraf te halenFuck the EBU.![]()
Denk dat ze hem laten staan.. Begraven is beterquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zet hem bij het chemisch afval en koop een nieuwe pan.
Ok ik heb een foto gemaakt met risico voor mijn gezondheid. Ik knal hem zo wel even in een spoilerYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik heb een foto gemaakt met risico voor mijn gezondheid. Ik knal hem zo wel even in een spoiler![]()
![]()
Lijkt me het beste voor de tere kinderzieltjes die hier meelezenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik heb een foto gemaakt met risico voor mijn gezondheid. Ik knal hem zo wel even in een spoilerHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haquote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
He bah, moet je eens kijken. Die hele pan zit vol schimmel.
[ afbeelding ]Fuck the EBU.![]()
Met een raket als ruimteafval de ruimte in sturenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat ze hem laten staan.. Begraven is beter
Fuck the EBU.![]()
Owjaa.. en er dan de rest van het universum mee lastig vallenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met een raket als ruimteafval de ruimte in sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie wouden het zelf hahaYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Er zit nog soup inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie wouden het zelf haha
en dafuq is die witte waas xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja ooit was het soepquote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Er zit nog soup in
en dafuq is die witte waas xDDat is een berg harige schimmel. Net als die hele laag die eronder ligt
!
Dat lijkt wel zo'n spook die je wel eens op fotos ziet.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Er zit nog soup in
en dafuq is die witte waas xD
Schoonmaken gaat um niet meer wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ooit was het soepDat is een berg harige schimmel
![]()
Of een hoop terpetine in gooie en fik erin
Haha ik zei net tegen huisgenoot 'weggooien dan maar?' neehee het is een vet dure pan. Ik zo nou veel plezier ermee ik raak dat ding nooit meer aanquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Schoonmaken gaat um niet meer worden![]()
Of een hoop terpetine in gooie en fik erin
Denk dat het prijskaartje van je gezondheid niet opweegt tegen de prijs van die panquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik zei net tegen huisgenoot 'weggooien dan maar?' neehee het is een vet dure pan. Ik zo nou veel plezier ermee ik raak dat ding nooit meer aan
Ach als ze hem lekker willen uitscheppen en schoonmaken, succes ermeequote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat het prijskaartje van je gezondheid niet opweegt tegen de prijs van die panHeb nog nooit uit die pan gegeten haha
Dat is inderdaad de enige optie, alle schimmel eruit branden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Schoonmaken gaat um niet meer worden![]()
Of een hoop terpetine in gooie en fik erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige optie, alle schimmel eruit branden.Lijkt me wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Als niemand dat ding binnen een week schoonmaakt (aangezien ze hard roepen dat die niet weg mag) dan flikker ik hem alsnog wegTot die tijd zat ik hem wel op het dak neer haha
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja
Werkt perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Idd.. gewoon een deadline zetten, en elke dag het gat in de tuin wat groter scheppenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Als niemand dat ding binnen een week schoonmaakt (aangezien ze hard roepen dat die niet weg mag) dan flikker ik hem alsnog wegTot die tijd zat ik hem wel op het dak neer haha
Jezus zegt net weer iemand 'is een dure pan' ja fuck maak dat gore kanker ding dan schoon!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd.. gewoon een deadline zetten, en elke dag het gat in de tuin wat groter scheppen
Ja echt he.. Kiezen of delen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus zegt net weer iemand 'is een dure pan' ja fuck maak dat gore kanker ding dan schoon!
- Bewaren + schoonmaken
- Begraven + gebedjeHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Vanavond is iedereen weer thuis en dan zal ik het nog wel een keer subtiel tegen iedereen zeggen 'schoonmaken of weggooien!'. Sowieso ding uit de keuken verwijderen is het minste wat ik kon doen haha, moet daar straks nog eten koken verdommequote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt he.. Kiezen of delen.
- Bewaren + schoonmaken
- Begraven + gebedje
Gewoon als iedereen aan de tafel zit die pan in het midden erop flikkere en die zich geroepen voelt maakt het schoon, en anders pak je um 5 min later op en knal je um door de voordeur de stoep op.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond is iedereen weer thuis en dan zal ik het nog wel een keer subtiel tegen iedereen zeggen 'schoonmaken of weggooien!'He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat betekend in dit geval dat ik het dakterras op loop en dat ding na beneden gooi de container inquote:Op maandag 6 mei 2013 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon als iedereen aan de tafel zit die pan in het midden erop flikkere en die zich geroepen voelt maakt het schoon, en anders pak je um 5 min later op en knal je um door de voordeur de stoep op.
Idd gewoon buiten voor de deur zetten, als ze hem willen houden gaan ze hem maar schoonmaken.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon als iedereen aan de tafel zit die pan in het midden erop flikkere en die zich geroepen voelt maakt het schoon, en anders pak je um 5 min later op en knal je um door de voordeur de stoep op.![]()
Idd.. Waarom een week wachtenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat betekend in dit geval dat ik het dakterras op loop en dat ding na beneden gooi de container in
Ik zei net ook al tegen iemand 'fuck als de schimmel uit de pan groeit dan gaat niemand dat ding nog aanraken en dat is over een paar dagen'. Dus een week wachtten kan niet eensquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Precies.. Gewoon met etenstijd dadelijk dat ding aanbieden aan iemand,, anders de containerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei net ook al tegen iemand 'fuck als de schimmel uit de pan groeit dan gaat niemand dat ding nog aanraken en dat is over een paar dagen'. Dus een week wachtten kan niet eens
Het is dat ik het niet wil doen (en sowieso er niet tegen kan om dat ding leeg te halen) maar anders had ik de hogedrukspuit gepakt.. Ergste eruit spuiten met dat ding en daarna liters kokend water met schoonmaakmiddelen er achteraanYour beauty never ever scared me.![]()
Dat is best wel hard haha en der is bijna niemand thuis met etenstijd (op Maandag is iedereen na ouders enz)quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies.. Gewoon met etenstijd dadelijk dat ding aanbieden aan iemand,, anders de containerYour beauty never ever scared me.![]()
En de komende 3 weken nog schimmel proeven met wat je klaar maakt in die panquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Het is dat ik het niet wil doen (en sowieso er niet tegen kan om dat ding leeg te halen) maar anders had ik de hogedrukspuit gepakt.. Ergste eruit spuiten met dat ding en daarna liters kokend water met schoonmaakmiddelen er achteraan
Niet mijn probleemquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
En de komende 3 weken nog schimmel proeven met wat je klaar maakt in die panNog nooit uit die pan gegeten en was ik ook niet van plan
Dan een iets ander moment.. Wel iedereen eerlijk de kans geven.. En 1 dag meer of minder zal ook niet veel meer boejenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best wel hard haha en der is bijna niemand thuis met etenstijd (op Maandag is iedereen na ouders enz)
Ik maak er gewoon 24 uur van. Morgen met etenstijd is dat ding schoon of in de container. Punt.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan een iets ander moment.. Wel iedereen eerlijk de kans geven.. En 1 dag meer of minder zal ook niet veel meer boejenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Die kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie wouden het zelf haha
Fuck the EBU.![]()
Even melden aan iedereen en morgen rond 5 uur dat ding weg knallen anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon 24 uur van. Morgen met etenstijd is dat ding schoon of in de container. Punt.
Problem solved.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jup doe ik vanavond wel hahaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Even melden aan iedereen en morgen rond 5 uur dat ding weg knallen anders.
Problem solved.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja zo zie je niet zo vaak héquote:
Brrr ik ga nu er niet meer aandenken.. Ruik het gewoon nog steeds (moest namelijk net ook al weer die deksel open doen om te laten zien aan iemand)
Precies,, gewoon een jonko bouwen en de pan lekker laten vekankere in een donker hoekjequote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Brrr ik ga nu er niet meer aandenken.. Ruik het gewoon nog steeds (moest namelijk net ook al weer die deksel open doen om te laten zien aan iemand)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ja perongeluk dus, die knop zit vlak naast de knop om de uren voor het wektijdstip in te stellen.quote:
net van 2 tot 5 nog geslapen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Slapen is fijnquote:Op maandag 6 mei 2013 17:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja perongeluk dus, die knop zit vlak naast de knop om de uren voor het wektijdstip in te stellen.
net van 2 tot 5 nog geslapen
Fuck the EBU.![]()
quote:
HAHA NEGERS
Dank.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Omdat lekker tralala.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
Waarom heb ik nou alle babi pangang als ontbijt opgegetenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
of ik ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
of ik ?KlojoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Misschien als je mijn username correct weet te spellen, ik heb je post gevonden met de Sherlocktool. Ik was niet geamuseerd door je grapje.quote:![]()
Dat ik je ook altijd VMFLSHEDLKJSLKJQSKJAKJEEKJE noem?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Misschien als je mijn username correct weet te spellen, ik heb je post gevonden met de Sherlocktool. Ik was niet geamuseerd door je grapje.
Dat is verleden tijd, inmiddels sta je netjes in mijn brein opgeslagen als "vee-em-es-dee-kaa-er"
Fuck the EBU.![]()
Dat zijn geen grappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ik je ook altijd VMFLSHEDLKJSLKJQSKJAKJEEKJE noem?
Dat is verleden tijd, inmiddels sta je netjes in mijn brein opgeslagen als "vee-em-es-dee-kaa-er"
Ik zit hier niet bijzonder veel meer, maar eerstkomende user-van-de-dag wordt de nieuwe mod. Dus zorg dat jij dat wordt?![]()
![]()
Ik heb wel een bazensolli ingestuurdquote:Op maandag 6 mei 2013 19:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen.
Ik zit hier niet bijzonder veel meer, maar eerstkomende user-van-de-dag wordt de nieuwe mod. Dus zorg dat jij dat wordt?
Fuck the EBU.![]()
I hereby dub him Ser Vomskader.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ik je ook altijd VMFLSHEDLKJSLKJQSKJAKJEEKJE noem?
Dat is verleden tijd, inmiddels sta je netjes in mijn brein opgeslagen als "vee-em-es-dee-kaa-er"Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Weet ik, maar dat klinkt voor geen meter.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ser Vomsdaker?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat klinkt voor geen meter.
Fuck the EBU.![]()
Zo, weer lekker wezen sporten. Tijd voor een kneiter
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Gesquat?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo, weer lekker wezen sporten. Tijd voor een kneiter![]()
![]()
Ik doe wel aan squatsquote:
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Shushhhhquote:ik ben niet zo'n stat-whore die overal moet verkondigen wat, en hoeveel ie tilt hoor
ONZ / [DE GYM #62] Niet gezegend met maatje 36quote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Baas, wat is je normale workload?Ook ATG?
![]()
Ik ben thuis in Den Haag, was al het gehakt op in de supermarkt
Nu moet ik het uit de vriezer halen en ontdooien in de magnetron.
Tevens, tijd voor een biertje.![]()
ATG is the way to goquote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Baas, wat is je normale workload?Ook ATG?
maar laten we het hier maar bij laten, je mag me pm'en
anders hebben we een horde boze stoners achter ons aan.
Goed, stoners zullen niet veel meer doen dan klagen, maar alsnog.![]()
Dat is kut ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Tevens, tijd voor een biertje.
Proost.![]()
Drommel welquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Shushhhhik ben niet zo'n stat-whore die overal moet verkondigen wat, en hoeveel ie tilt hoor
Fuck the EBU.![]()
Tevens ben ik wel gezegend met maatje 36quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #62] Niet gezegend met maatje 36Of 38
Fuck the EBU.![]()
Weken oude halfvolle biertjes drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Tevens, tijd voor een biertje.![]()
Fuck the EBU.![]()
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zatquote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zonder mij was deze hele reeks er niet, hommo. Ga zelf wegVieze meeloper
Jeweet, ik ben één goede jongen voor jou![]()
![]()
Zonder jou wist ik niet eens dat je bestond dus kon ik er ook niks aan missenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zat
Jeweet, ik ben één goede jongen voor jou
Fuck the EBU.![]()
Laten we hopen dat het bij één blijft.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zat
Jeweet, ik ben één goede jongen voor jou
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Dit klopt, dit doe ik dagelijks.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zat![]()
Ik heb een andere telefoon, misschien dat tc nu wel werkt trouwens!
Mono heeft soms wel eens last van zijn MPS (nee niet PMS).quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het bij één blijft. [ afbeelding ]Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]NiceeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Beter welquote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb een andere telefoon, misschien dat tc nu wel werkt trouwens!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben m'n zondagochtendseks kwijt door jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Mensen die niet voorin de rij staanquote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet in de rij staan voor Moners pen0r
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]Weetje hoe naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roroquote:Dit, mensen die dat niet doenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet in de rij staan voor Moners pen0r![]()
![]()
Roroquote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weetje hoe naar?
[..]
Roro
[..]
Dit, mensen die dat niet doen![]()
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat zijn pen0r zo lang is dat zelfs die weer aansluit in de rij.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Tevens''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Bijna net zo lang als de Afsluitdijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb gehoord dat zijn pen0r zo lang is dat zelfs die weer aansluit in de rij.Fuck the EBU.![]()
Hoezo niet? Ik kijk nu naar: Lust,liefde of laten lopenquote:
En daarna:'Ik heb het nog nooit gedaan'.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kijk nu naar: Lust,liefde of laten lopen
En daarna:'Ik heb het nog nooit gedaan'.![]()
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dat is gewoon 'Snog, Marry, Avoid' van TLC, dat ken ik welquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kijk nu naar: Lust,liefde of laten lopen
En daarna:'Ik heb het nog nooit gedaan'.
Fuck the EBU.![]()
TLC,kijk ik nooitquote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is gewoon 'Snog, Marry, Avoid' van TLC, dat ken ik wel![]()
![]()
TLC staat vol met dat soort low-entertainment programma'squote:Prima vermaak, hoor
'Ik heb het nog nooit gedaan' zal ook wel 'Virgin Diaries' van TLC zijn
Fuck the EBU.![]()
TLC is alleen digitaal toch? Heb hier geen digitale tv.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
TLC staat vol met dat soort low-entertainment programma'sPrima vermaak, hoor
'Ik heb het nog nooit gedaan' zal ook wel 'Virgin Diaries' van TLC zijn![]()
Geen idee, het zat eerst samen met Animal Planet en dat hoorde gewoon bij de kabel tv toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
TLC is alleen digitaal toch? Heb hier geen digitale tv.Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: