Nee, wilde hem er savonds uit halen maar kon hem niet meer vinden. Na lang stressen ben ik toch maar gaan slapen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef blow... het volgende:
Draag jij tampons langer dan een dag? Tering.
Het kan onmogelijk aan de alcohol gelegen hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:50 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een droevig topic. Misschien wat minder zuipen, TS?
Dat dan weer wel. Ik ben een neger dus ik heb daar altijd moeite mee. Geen 15cm blank piemeltje.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Fijn toch, kan je grote penis er tenminste helemaal in.
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom doe je dan ook een tampon in je kont?
Ja ik weet het, maar durf nog niet naar de dokter als ik er niet zeker van ben er een in te hebben.quote:
hihahoquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.
Als je dood bent hoef je je niet meer te schamen, goed punt.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar durf nog niet naar de dokter als ik er niet zeker van ben er een in te hebben.
Tips voor TS? Misschien kan ze dan zelf nog een beetje zoeken met behulp van een spiegel?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |