Dat is kut ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben thuis in Den Haag, was al het gehakt op in de supermarkt
Nu moet ik het uit de vriezer halen en ontdooien in de magnetron.
Tevens, tijd voor een biertje.
Drommel welquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Shushhhhik ben niet zo'n stat-whore die overal moet verkondigen wat, en hoeveel ie tilt hoor
Tevens ben ik wel gezegend met maatje 36quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #62] Niet gezegend met maatje 36
Weken oude halfvolle biertjes drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben thuis in Den Haag, was al het gehakt op in de supermarkt
Nu moet ik het uit de vriezer halen en ontdooien in de magnetron.
Tevens, tijd voor een biertje.
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zatquote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zonder mij was deze hele reeks er niet, hommo. Ga zelf wegVieze meeloper
Zonder jou wist ik niet eens dat je bestond dus kon ik er ook niks aan missenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zat
Jeweet, ik ben één goede jongen voor jou
Laten we hopen dat het bij één blijft.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder mij zat je in een hoekje in je eigen kak te huilen dat ik niet in je leven zat
Jeweet, ik ben één goede jongen voor jou
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck the EBU.
Dit klopt, dit doe ik dagelijks.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Mono heeft soms wel eens last van zijn MPS (nee niet PMS).quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het bij één blijft. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]NiceeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter welquote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb een andere telefoon, misschien dat tc nu wel werkt trouwens!
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben m'n zondagochtendseks kwijt door jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Mensen die niet voorin de rij staanquote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet in de rij staan voor Moners pen0r
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]Weetje hoe naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roroquote:Dit, mensen die dat niet doenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet in de rij staan voor Moners pen0r![]()
Roroquote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weetje hoe naar?
[..]
Roro
[..]
Dit, mensen die dat niet doen
Bijna net zo lang als de Afsluitdijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb gehoord dat zijn pen0r zo lang is dat zelfs die weer aansluit in de rij.
Hoezo niet? Ik kijk nu naar: Lust,liefde of laten lopenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kijk nu naar: Lust,liefde of laten lopen
En daarna:'Ik heb het nog nooit gedaan'.
Dat is gewoon 'Snog, Marry, Avoid' van TLC, dat ken ik welquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kijk nu naar: Lust,liefde of laten lopen
En daarna:'Ik heb het nog nooit gedaan'.
TLC,kijk ik nooitquote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is gewoon 'Snog, Marry, Avoid' van TLC, dat ken ik wel
TLC staat vol met dat soort low-entertainment programma'squote:
TLC is alleen digitaal toch? Heb hier geen digitale tv.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
TLC staat vol met dat soort low-entertainment programma'sPrima vermaak, hoor
'Ik heb het nog nooit gedaan' zal ook wel 'Virgin Diaries' van TLC zijn
Geen idee, het zat eerst samen met Animal Planet en dat hoorde gewoon bij de kabel tv toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
TLC is alleen digitaal toch? Heb hier geen digitale tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |