quote:Op maandag 6 mei 2013 15:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat de mensen van de receptie niet mijn bitches zijn.
Cosmo!quote:
Horkjennnquote:Op maandag 6 mei 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
Ohai. Ik moest mij hier melden van Moira.
Neger haat niet zo, ga katoen plukken ofzo.quote:
Ik heb het toch over jullie, niet over de receptie. Zie je wel dat je loopt te bitchen.quote:
Je hebt goeje ideeen soms kerelquote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neger haat niet zo, ga katoen plukken ofzo.
En daarom is iedereen mijn bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarom is iedereen mijn bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarom is iedereen mijn bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neger haat niet zo, ga katoen plukken ofzo.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
Vraagje,, daten met een meid die een vriend heeft.. ja of nee?
Nee, loopt hoe dan ook fout af, ook als het goed lijkt te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
Kan je zwaarder squatten dan die vriend van dr?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je zwaarder squatten dan die vriend van dr?
Whahaha.. geen idee.. k ken die gast nietquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je zwaarder squatten dan die vriend van dr?
Wat squat je zelf dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha.. geen idee.. k ken die gast niet
SChup die autisten toch van je afdeling afquote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
"Nee, niet de airco aan doen, dat is vies"
Ik zal met dit weer eens ophouden met het gebruiken van deo, eens zien hoe snel de airco aan mag.#okselzweet #gezeur #moetplassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |