Mag het hopen, laatste keer dat ik een tampon droeg is al minstens een half jaar geledenquote:
Dan zal dat waarschijnlijk niet het geval zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag het hopen, laatste keer dat ik een tampon droeg is al minstens een half jaar geleden
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn
Tja.. tis maar waar je blij van wordt héquote:
Stoppen we 'm wel in je holletjequote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan verstop je er eerst een.maken we er een spelletje van, zoek de tampon.
Je moet die pizza eerst ontdooien.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Olment het volgende:
Trouwens gister voor het eerst in een jaar of 3 weer ijs gegeten.. DAAMMNN die shit is nomnomnom
Omgquote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan verstop je er eerst een.maken we er een spelletje van, zoek de tampon.
Pizza's ontdooienquote:
Dan wel met vodka.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tampon in Mur's reet stoppenJa goed idee
Echte mannen gooien dat ding niet eens in de vriezer. Die flikkeren hem naast het bed of op de achterbank.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Pizza's ontdooien
Eckte mannen eten hem zo uit de vriezer..
haha je bent haar bitchquote:Op maandag 6 mei 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
Ohai. Ik moest mij hier melden van Moira.
Dat je haar bitch bent of dat je het toegeeft?quote:
Beiden natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat je haar bitch bent of dat je het toegeeft?
LOOLZZ waar haal je dat nou weer vanaf? Dr haalt niet eens iemand koffie voor jequote:
Omdat de mensen van de receptie niet mijn bitches zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOLZZ waar haal je dat nou weer vanaf? Dr haalt niet eens iemand koffie voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |