Hahaha ik ging heel vaak oksel lezen. Raar woord iddquote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
Echt ik kan ook gewoon niet bevatten wat voor áchterlijk woord het woord 'oksel' nou weer isWelke idioot heeft dát bedacht
oksel
Ja echt he?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ik ging heel vaak oksel lezen. Raar woord idd
ohja kak, ik moet eigenlijk ook nog de deur uitquote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Wilt iemand even boodschappen voor me doen? Ik ben lui.
Zal zo wel moeten als ik vreten op tafel wil zetten over 3 uurtjesquote:Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja kak, ik moet eigenlijk ook nog de deur uitzal wel weer 19:45 worden
Duss... Waar kunnen we aanschuivenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal zo wel moeten als ik vreten op tafel wil zetten over 3 uurtjes
Teringquote:
whehehe, ik vreet wel een zak chips vanavondquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal zo wel moeten als ik vreten op tafel wil zetten over 3 uurtjes
Gister ook vergeten te avond etenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe, ik vreet wel een zak chips vanavond
HAHAHAHAH ik ga stukquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Gister ook vergeten te avond eten
Kwam rond 10 uur er achter dat ik best wel honger had
Toen ik het door las was ik blij dat ik geen koffie meer had xDquote:
Denk dat ik te veel gesmoked had xDquote:
ja? laat mij eens dan.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering
Het is zó makkelijk voelen of er iets in je kut zit of niet
Meisjes die preuts zijn met zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |