Ga je oksels scheren, viespeuk!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]Kut voor je..
Gelukkig geen last van hier
Ik zou dat nu idd ff niet doen, of heel zorgvuldig om het bultje heen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Amarantha het volgende:
En mijn oksels niet kunnen scheren nu vind ik echt helemaal naarMaar beter doe ik dat even paar dagen niet haha. Krijg denk ik enorme spijt als ik het wel doe haha en het werd me ook afgeraden
K vind nie erg.. scheelt een hoop scherenquote:
Vrouw zijn is kut wat dat betreftquote:Op maandag 6 mei 2013 13:53 schreef Olment het volgende:
[..]
K vind nie erg.. scheelt een hoop scheren
Wij denken gewoon dat vrouwen kaal blijvenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouw zijn is kut wat dat betreftEr mag alleen wat natuurlijk haar op je armen zitten, en voor de rest alleen op je hoofd. De rest moet je wegscheren
Weet je hoe veel oppervlakte dat isEn zich dan afvragen waarom vrouwen zo lang onder de douche staan
Ja en we poepen bosviooltjes enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij denken gewoon dat vrouwen kaal blijven
Poepenquote:
Er groeit ook standaard mascara op mijn wimpers enzo.quote:
Whahahaa.. Ik lig hier in een deukquote:Op maandag 6 mei 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er groeit ook standaard mascara op mijn wimpers enzo.
Serieus, jullie mannen onderschatten het leven. Probeer eens een weekje vrouw te zijn en kijken hoe je het uithoudt
Maandelijkse feestjes heb ik gelukkig niet meer (Mirenaquote:Op maandag 6 mei 2013 13:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahaa.. Ik lig hier in een deuk
Jullie hebben het ma zwaar hoor. Met je maandelijkse feestje en kindjes enzo..
Ja maar dat is maar 1-3x ofzo max.. Wij worden geroepen voor spinnen, insecten, zware dingen verplaasten enz enzquote:Op maandag 6 mei 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maandelijkse feestjes heb ik gelukkig niet meer (Mirena), maar een kind baren schijnt toch wel zwaarder te zijn dan een man überhaupt zou kunnen verduren
![]()
Ja maar dat is voor jullie niet erg want daar ben je op gebouwd.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar 1-3x ofzo max.. Wij worden geroepen voor spinnen, insecten, zware dingen verplaasten enz enz
Ik ken mannen die er echt niet op gebouwd zijn om dingen te verzettenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor jullie niet erg want daar ben je op gebouwd.
Die zijn ook gewoon gebouwd met een goed lichaam, ze hebben het alleen voor zichzelf verneuktquote:Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken mannen die er echt niet op gebouwd zijn om dingen te verzetten
Iets met overgewicht enzo
Nee man. "Zware botten JWZ"quote:Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zijn ook gewoon gebouwd met een goed lichaam, ze hebben het alleen voor zichzelf verneukt
ohja, ohjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Waarom had je dat gedaan dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:12 schreef Studeur het volgende:
Had gisteren bij het zetten van mn wekker de tijd een uur vooruit gezetwaardoor ik dus een uur eerder wakker werd dan nodig
gelukkig hoefde ik alleen even iets te doen en kan ik nu weer slapen
Haha bultje..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dat nu idd ff niet doen, of heel zorgvuldig om het bultje heen.
Mijn ervaring vertelt mij dat scheren over bultjes alleen maar meer zere plekken oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |