De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik weet het.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
Volgens mij weet ik wel hoe jij heet Moira.![]()
Ik heb eigenlijk echt geen ideequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
Volgens mij weet ik wel hoe jij heet Moira.
Fuck the EBU.![]()
Gewoon een normale Hollandse naam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Ceviche het volgende:
Nee mijn echte naam is Anneke![]()
terwijl ik ben nog geen twintig.![]()
Whehe hoe kom je bij Ceviche dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Ceviche het volgende:
Nee mijn echte naam is Anneke![]()
terwijl ik ben nog geen twintig.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je het hout niet op moeten maken, pyromaanJa nou, het was wel lekker warmquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je het hout niet op moeten maken, pyromaan![]()
![]()
terwijl zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet mij bijna altijd twee keer voorstellen.
Ik heet Roald,en dan vragen ze Ronald?,Roland![]()
Wheheheheheheehehehehehehehehquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet mij bijna altijd twee keer voorstellen.
Ik heet Roald,en dan vragen ze Ronald?,Roland
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheheheheheheeheheheheheheheh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Vuurkuil in de tuin hebbenquote:Gegraven en bedekt met stoeptegels
1,5m x 1,5m x 0,5m ofzo
Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheheheheheheeheheheheheheheh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fuck the EBU.![]()
Ook chil jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vuurkuil in de tuin hebbenGegraven en bedekt met stoeptegels
1,5m x 1,5m x 0,5m ofzo
![]()
![]()
Morgen familie bezoek.
Dan nog even 5 Mei doen en dan vroeg op bed. Maandag weer achterlijk vroeg in Groningen zijn![]()
![]()
Ik ben altijd vrij op maandagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Morgen familie bezoek.
Dan nog even 5 Mei doen en dan vroeg op bed. Maandag weer achterlijk vroeg in Groningen zijn
Morgen eerst naar bevrijdingsfestival hier in Almere.![]()
Goed voor elkaar broeder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandag
Morgen eerst naar bevrijdingsfestival hier in Almere.![]()
Hahah ik vond deze weer terug
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ook wanneer we niet stoned zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Ceviche het volgende:
zitten jullie hier altijd als jullie stoned zijn?
Gezellig clubje met mensen die het leven snappen![]()
![]()
ik zat hiervoor wel in andere slowchats maar zij gaan serieus in op wat ik zeg want zij weten niet dat ik knetterstoned ben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook wanneer we niet stoned zijn
Gezellig clubje met mensen die het leven snappen
Zit je ineens in een gesprek en shit.![]()
Daarom gewoon hier rondhangen. goede vibe allesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik zat hiervoor wel in andere slowchats maar zij gaan serieus in op wat ik zeg want zij weten niet dat ik knetterstoned ben.
Zit je ineens in een gesprek en shit.![]()
![]()
Alleen zie ik er nu heel anders uit dan op het filmpje
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Vaak welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Ceviche het volgende:
zitten jullie hier altijd als jullie stoned zijn?
Fuck the EBU.![]()
Ja dat bedoel ik, dat is echt irritantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik zat hiervoor wel in andere slowchats maar zij gaan serieus in op wat ik zeg want zij weten niet dat ik knetterstoned ben.
Zit je ineens in een gesprek en shit.
Hier begrijpt iedereen je gewoon
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat is echt irritant
Hier begrijpt iedereen je gewoon![]()
![]()
Awesome.quote:
Schop die Gers Pardoel eens hard in zijn testikels, zodat hij een paar octaven hoger gaat zingen. Wat een rotstem![]()
![]()
Spannond! Zijn er een beetje leuke artiesten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Dus ja. Morgenochtend al vroeg aanwezig zijn bij bevrijdingspop. Backstagemedewerker enzo.
Fuck the EBU.![]()
Als ik 'm tref zal ik hem eens de hartelijke groeten van heer Monopoly doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Awesome.
Schop die Gers Pardoel eens hard in zijn testikels, zodat hij een paar octaven hoger gaat zingen. Wat een rotstem![]()
Ik ben de line-up al weer vergetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Spannond! Zijn er een beetje leuke artiesten?![]()
![]()
Oer de man die mijn hart verblijden kan!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als ik 'm tref zal ik hem eens de hartelijke groeten van heer Monopoly doen.![]()
![]()
Ik neem speciaal voor jou een spoorbiels mee in mijn rugzak. No worries.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oer de man die mijn hart verblijden kan!![]()
![]()
Spoorbielzen, ingevet met dassengalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik neem speciaal voor jou een spoorbiels mee in mijn rugzak. No worries.![]()
![]()
Er is altijd wel iemand stoned. Ik blow heel weinig vanwege mijn werk. Maar de mensen hier zijn gewoon baas, dus het is altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
Blowen jullie trouwens iedere dag ofzeau dat jullie dit topic zo in leven houden?![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand stoned. Ik blow heel weinig vanwege mijn werk. Maar de mensen hier zijn gewoon baas, dus het is altijd wel gezellig.![]()
Ik blow niet als ik de dag erna moet werken maar de laatste weken is het er dus niet meer van gekomen. maar vandaag dus weer wel![]()
moet wel zeggen dat het beter draait nu ik shag gebruik en niet meer de inhoud van een sigaret.![]()
Ah, nice!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Ik blow niet als ik de dag erna moet werken maar de laatste weken is het er dus niet meer van gekomen. maar vandaag dus weer wel![]()
moet wel zeggen dat het beter draait nu ik shag gebruik en niet meer de inhoud van een sigaret.
Shag is ook wel fijner voor in de joint. Maar wij hebben hier een pot met tabak om peuken te klikken. werkt ook altijd wel prima![]()
![]()
Ik vind roken vies maarja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, nice!
Shag is ook wel fijner voor in de joint. Maar wij hebben hier een pot met tabak om peuken te klikken. werkt ook altijd wel prima
Alles voor den wiet.![]()
Vaporizer halen danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind roken vies maarja.
Alles voor den wiet.![]()
![]()
Een goede investeringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef Ceviche het volgende:
Maar ben nog wel van plan om ooit aan te schaffen, dat wel![]()
![]()
Oooooeh ik ga zo een joint roken.
Spannend.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
ik ga zo slapen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Ugjerke het volgende:
Oooooeh ik ga zo een joint roken.
Spannend.![]()
quote:![]()
Moet ik je handje vasthouden?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
Blowen jullie trouwens iedere dag ofzeau dat jullie dit topic zo in leven houden?
Your beauty never ever scared me.![]()
Oké, oké. Wel rustig aan doen hoor. Zeker met de plaaggeest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee ik lig lekker knetterstoned in bed
Bassie en Adriaan kijken
nee gekkie ze zijn in Amerika pretparken aan het bezoeken. Ze zijn nu in universal studiosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, oké. Wel rustig aan doen hoor. Zeker met de plaaggeest.![]()
![]()
Jaaaa, die is gaaf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee gekkie ze zijn in Amerika pretparken aan het bezoeken. Ze zijn nu in universal studiosLeuke liedjes ook.
YAY Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaaa, die is gaaf.Leuke liedjes ook.
![]()
![]()
Love you back, jwzquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zojuist een hele bazige sollicitatie ingestuurd voor ONZ
Mono![]()
![]()
Ik gelukkig niet meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen bier kunnen halen omdat alles dicht was door de dodenherdenking.
Iemand enig idee waar ik morgen sterke drank kan halen?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Same herequote:Op zondag 5 mei 2013 00:46 schreef Studeur het volgende:
Geen bier kunnen halen omdat alles dicht was door de dodenherdenking.
Iemand enig idee waar ik morgen sterke drank kan halen?
Bierloos alles. Zit uit armoede aan de cola, wat is dit voor kutleven
Tevens gewoon naar de grote stad gaan, op zondag is er altijd wel een AH met gall&gall open ofzo.![]()
Ik ga morgen naar een strandfeestje, maar ik wil voorkomen dat ik daar te veel geld aan bier uit ga geven, dus ik wil een klein flesje sterk meenemen. Maar om daarvoor nou helemaal naar Amsterdam te gaan. Ik ga mezelf sowieso weer arm maken morgen, heb nu al 230 euro in minder dan een week uitgegevenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here
Bierloos alles. Zit uit armoede aan de cola, wat is dit voor kutleven
Tevens gewoon naar de grote stad gaan, op zondag is er altijd wel een AH met gall&gall open ofzo.![]()
Dit wordt weer arm zijn tot ik mn volgende loon krijg
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wtf moet ik in Breda?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Gevonden. Mur ik zag je in t vorige deel LeBask luisteren. Je bent een held!Your beauty never ever scared me.![]()
Ik moest eigenlijk vanochtend werken maar ik ben lekker in mijn bed blijven liggen. Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik om 09:00 mn bed uit kom op zondagochtend ?
Mooie werenstraks naar een feestje op het strand de vrijheid vieren
En dat vinden ze goed?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:12 schreef Studeur het volgende:
Ik moest eigenlijk vanochtend werken maar ik ben lekker in mijn bed blijven liggen. Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik om 09:00 mn bed uit kom op zondagochtend ?![]()
![]()
Hallo vrienden,
ik ben er een tijdje tussenuit geweest, ik zat in een villa in zeeland, maar ik ben blij weer terug te zijn, en dat ga ik vanavond vieren door flink te bakken.
![]()
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik ben nog steeds een beetje stoned van gisteren, dingen door elkaar halen en shit
Gelukkig blow ik nooit als ik de dag erna moet werken, anders had ik vandaag heel wat uit moeten leggen![]()
![]()
Gewoon stoned naar je werk gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 17:02 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje stoned van gisteren, dingen door elkaar halen en shit
Gelukkig blow ik nooit als ik de dag erna moet werken, anders had ik vandaag heel wat uit moeten leggen
Als je in een kledingzaak met allemaal kleurige kleding werkt (coolcat) is het zo geweldig om je over die kleuren te verwonderen
Nee ik werk in een drogisterij, meestal ook kassadraaien. En dan vergeet je dingen te vragen, of je vraagt ze twee keer, en je geeft dingen mee die helemaal niet gratis zijn en dat soort onzin. Nee dat kan ik echt niet maken jammer genoegquote:Op zondag 5 mei 2013 17:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon stoned naar je werk gaan
Als je in een kledingzaak met allemaal kleurige kleding werkt (coolcat) is het zo geweldig om je over die kleuren te verwonderen
Wel een keer met wat collega's bij mijn baas thuis jointje gerookt, dat was wel... Awkward.![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wel een keer met wat collega's bij mijn baas thuis jointje gerookt, dat was wel... Awkward.
Joah was wel gezellig enzo maar mijn baas is niet iemand waar ik echt mee op kan schieten zeg maar.quote:![]()
Kom van dat dak af.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als er nu nog iemand online is wil ik 'm best ff aanzetten.quote:
Maar gok dat velen jetzt aan het zuipen zijn
Hier ook nog ff Wageningen in geweest, was best tof! In tegenstelling tot vorig jaar, waar het regende, dus was ook drukker en gezelliger
Fuck the EBU.![]()
Dat is nogal een understatement.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik doe weleens fappen als ik stoned ben en dat is wel relaxt
tc tc tcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik mocht mijn deo en koekjes niet meenemen (koekjes wist ik) maar omdat ik het niet eens was met mijn deo mocht ik de koekjes toch meenemenAchterlijke mensen daar haha
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 06-05-2013 02:02:22 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Niet stoned genoeg om op cam te fappen.quote:
TC is dood..quote:Op maandag 6 mei 2013 00:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet stoned genoeg om op cam te fappen.
Goedemorgen!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wat is het nog rustig hier.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alle niet werkende blowers liggen nog op hun gat
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jelly.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
Alle niet werkende blowers liggen nog op hun gat![]()
![]()
Nietquote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
Alle niet werkende blowers liggen nog op hun gatYour beauty never ever scared me.![]()
Je staat steeds vaker vroeg op héquote:
Ag, gewoon positief blijvenquote:
Vandaag leuk werk te doen?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
nopequote:Op maandag 6 mei 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Ag, gewoon positief blijven
Vandaag leuk werk te doen?![]()
![]()
Nou, lekker spannende dag zie je dan waarschijnlijk tegen moetquote:
nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou, lekker spannende dag zie je dan waarschijnlijk tegen moetShit testen, fouten verbeteren.
![]()
![]()
![]()
Ergo: FOK!ken.quote:
Hier is ook geen kut te doen, moet nog een Visio maken van de netwerkstructuur maar heb geen zin![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 6 mei 2013 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergo: FOK!ken.
Hier is ook geen kut te doen, moet nog een Visio maken van de netwerkstructuur maar heb geen zinHaha mjah, maar goed, vroeger moesten anderen mijn troep opruimen.quote:Dus ik heb wat goed te maken.
![]()
![]()
![]()
Meh.quote:
Nee.
Ik ga even m'n lul in een kop koffie hangen.
Tja tja.. Op een pizza kan ookquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Meh.
Nee.
Ik ga even m'n lul in een kop koffie hangen.
Ik heb geen pizza.quote:
Kut is dat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hatsaflats.. Daar begint de discussie weer:
Jochie draait door na Call of Duty-banHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Als daar geen pizza in ligt, geef ik jou de schuld.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Sure.. dan kom je maar een pizza halenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als daar geen pizza in ligt, geef ik jou de schuld.![]()
een .22 krijgen wanneer je `11 bent.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
Hatsaflats.. Daar begint de discussie weer:
Jochie draait door na Call of Duty-ban![]()
Wel een lekkere moeder, die zou ik ook wel rapen.![]()
Ik share beide punten van jequote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
een .22 krijgen wanneer je `11 bent.![]()
Wel een lekkere moeder, die zou ik ook wel rapen.
Ik weet niet eens waar ik een vriezer kan vinden hier.quote:
Gast.. dat doe je ook niet zelf.. Waar is de administratie/receptie afdeling anders voorquote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik een vriezer kan vinden hier.
De administratie is er om te zorgen dat mijn nieuwe contract eens fatsoenlijk in het systeem komt te staan. De receptie is er om gasten te ontvangen, deuren open te doen en mij te helpen zoeken naar boormachine's, zagen, schroeven, touwtjes, etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Gast.. dat doe je ook niet zelf.. Waar is de administratie/receptie afdeling anders voor
Ik ben soms MacGuyver.
Wahahaha.. Hier zetten ze over het algemeen de koffie, komen ze de koffie brengen en fixelen ze dingen die mensen aan ze vragen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De administratie is er om te zorgen dat mijn nieuwe contract eens fatsoenlijk in het systeem komt te staan. De receptie is er om gasten te ontvangen, deuren open te doen en mij te helpen zoeken naar boormachine's, zagen, schroeven, touwtjes, etc.
Ik ben soms MacGuyver.
Komen zo goed als geen gasten .. dus relaxx
Elke blower is een MacGuyverVoor mijn beeldscherm liggen ook paperclips/ijzertjes/plasticjes/elastiekjes/andso on
Damn, ik wil koffiezetters.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Wahahaha.. Hier zetten ze over het algemeen de koffie, komen ze de koffie brengen en fixelen ze dingen die mensen aan ze vragen.
Komen zo goed als geen gasten .. dus relaxx
Elke blower is een MacGuyverVoor mijn beeldscherm liggen ook paperclips/ijzertjes/plasticjes/elastiekjes/andso on
Ik ben overigens bezig met een miniatuur Eiffeltoren van paperclips.Het wil nog niet echt lukken.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, ik wil koffiezetters.
Ik ben overigens bezig met een miniatuur Eiffeltoren van paperclips.Het wil nog niet echt lukken.
These pics are worthless without camera.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Receptie/administratie afdelingquote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
These pics are worthless without camera.
Ik wil jullie receptie.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Dan doen ze niks meer voor mij...
Maar ik heb geen pizza.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Waar?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tyf op.quote:
Je bent zeker zo'n uit de hoogte gevallen Friesquote:
Nee, ik ben een Kampenaar. En dat is zo'n 10 uur fietsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Je bent zeker zo'n uit de hoogte gevallen FriesOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Kamper. En dat is zo'n 10 uur fietsen.![]()
![]()
Kamper komt uit:quote:
Kampenaar komt uit:
Kapsones, trut.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kamper komt uit:
[ afbeelding ]
Kampenaar komt uit:
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:
Het Kamper Stedelied
An 'n slinger van den Iessel
leg al eeuwenlang ‘n stad
wöör 't skier is um te leven
nog gien-ene 't land 'ef ad.
Al van värre zie-j de torens
spieglend in de Iesselstroom
't Is een spreukien dat echt wöör is,
teunbeeld van een stededroom.
Refrein:
Ja, det is Kampen, ons mooie Kampen,
prentenboek van d'olde tied.
Wöör ’t ni’je ook wil tieren,
old en n’j best samen giet.
Domme streken van eel vrogger
bleven in de bukies staon.
Ook vandöör kreeg Kampen name
is ie op de tong egaon.
Maar de wööreid over Kampen
sprek van slimmigeid en moed
Döör al zingend van getugen
dut ons Kamper ärte goed
(Refrein)
Kampereiland, Bovenkärke
poorten, Iessel en 't plantsoen
Bin de trots van elke Kamper
kan-ie 't o zo best mee doen.
A-j weerumme van de reize
‘t eerst de Ni’je Toren zien
klinkt gevulig deur oe ene:
Mooie stad, ie bin van mien.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Shuus,, terug na je trailer..quote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Kamper. En dat is zo'n 10 uur fietsen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Terug naar mijn prachtige Hanzestad bedoel je?quote:
Met dat soort onzin moet je 's morgens dus echt niet aan komen zettenquote:
Ken je t liedje?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Met dat soort onzin moet je 's morgens dus echt niet aan komen zetten
En is heerlijk om mee wakker te worden *of voor het slapen*Your beauty never ever scared me.![]()
jawelquote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Met dat soort onzin moet je 's morgens dus echt niet aan komen zetten
Knallen ouwe.![]()
Ik vind de topicpointer erger.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zekers niet.. 's morgens moet alles rustig en smooth gaan.. Geen kabaal aan me kopquote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je t liedje?
En is heerlijk om mee wakker te worden *of voor het slapen*
Nieuwe nr van The Opposites is helaas wel jammer. Fucking Thunderdome, wat hebben hun daarmee te maken?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ben nieuwsgierig wat je van nieuwe nr van The Opposites vind..quote:(en of je mij de link kan uitleggen tussen Thunderdome en hun)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Olment, bestel eens een pizza voor me op thuisbezorgd dan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat je van nieuwe nr van The Opposites vind..(en of je mij de link kan uitleggen tussen Thunderdome en hun)
ik hou er niet zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pizza voor jou bestellen terwijl er hier in de vriezer liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
Olment, bestel eens een pizza voor me op thuisbezorgd dan.
Klinkt als een bijna-goed-plan
Ik hou dus wel The Opposites maar weet niet of ik dit nummer wel kan waarderenquote:De beat tussendoor is wel lekker maar ja dat had beter 3 min. kunnen duren haha!
Laat TNT even zo'n pizza hierheen brengen dan. Hebben die dames bij de receptie toch niet door, zeg gewoon dat het een relatiegeschenk is.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Pizza voor jou bestellen terwijl er hier in de vriezer liggen
Klinkt als een bijna-goed-planOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Whahahahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat TNT even zo'n pizza hierheen brengen dan. Hebben die dames bij de receptie toch niet door, zeg gewoon dat het een relatiegeschenk is.![]()
Ik mag geen relatiegeschenken uitdelen![]()
Ook niet als ze uit de vriezer komen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Ik mag geen relatiegeschenken uitdelen![]()
Doe dan een Subway.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.quote:
Zekers nietquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.Kan ik me voorstellen, Racoon is awesomequote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat heb ik gisteren genoten van Racoon in Zwolle
McDonalds is smerig. Burger King is beterquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.
Ligt er geen in de buurtquote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
McDonalds is smerig. Burger King is beter
Ik ging speciaal voor 2 liedjes daar staan hahaquote:Wel meer nummers gehoord
Voelde het wel goed?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren was mijn festival ontmaagding.
En dat na 23 jaar
Zeker Zeker. Ik heb echt genotenquote:Ik wou eigenlijk naar Groningen want The Opposites waren daar maar het groepje wou naar Zwolle. Gelukkig Racoon dus gezien.. Voor de rest kut muziek (en nog een onbekende band na die iedereen liet dansen die wel tof was). Maar de sfeer was geweldig
MacDonalds vind het nodig om te vermelden dat hun patat van echte aardappelen is gemaakt. Ik zou niet weten wat voor alternatieven zij kunnen bedenken.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Zekers niet
[..]
Kan ik me voorstellen, Racoon is awesomeOm dan nog niet te beginnen over hun "kip", wat met geen mogelijkheid kip genoemd kan worden. Ik poep 's morgens dingen uit die meer met kip te maken hebben.
Nee, de Mac sla ik liever over. Ik heb hier ook wat plastic bekertjes en wat cajunkruiden liggen, dan kan ik net zo goed die opeten.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tja.. die reclames geef ik je gelijk in.. Behoorlijk schijt irritantquote:Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MacDonalds vind het nodig om te vermelden dat hun patat van echte aardappelen is gemaakt. Ik zou niet weten wat voor alternatieven zij kunnen bedenken.Om dan nog niet te beginnen over hun "kip".
Nee, de Mac sla ik liever over. Ik heb hier ook wat plastic bekertjes en wat cajunkruiden liggen, dan kan ik net zo goed die opeten.
Maar k vind het goed te kanen allemaal dus mj hoor je nie klage
Hamburger op poster van de McDonalds is altijd beter dan het in echt eruit ziet.. Daar in tegen zien de burgers bij de Burger King (in Emmen in ieder geval) er tenminste net zo chill uit als op de fotoYour beauty never ever scared me.![]()
Weet je wie lekker patat en hamburgers heeft? De Argentijn in de Voorstraat.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. die reclames geef ik je gelijk in.. Behoorlijk schijt irritant
Maar k vind het goed te kanen allemaal dus mj hoor je nie klage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Sowieso ga ik voor patat liever na een snackbar dan de Mc of BK. Beide zijn geen held in lekkere friet makenYour beauty never ever scared me.![]()
Pics. Daar geloof ik niks van. Die foto's van hamburgers zijn namelijk helemaal opgezet en opgespoten met allerlei spullen die je niet in je eten wil hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Hamburger op poster van de McDonalds is altijd beter dan het in echt eruit ziet.. Daar in tegen zien de burgers bij de Burger King (in Emmen in ieder geval) er tenminste net zo chill uit als op de foto
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso ga ik voor patat liever na een snackbar dan de Mc of BK. Beide zijn geen held in lekkere friet makenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee natuurlijk ziet er het niet precies het zelfde uit maar bij de McDonalds krijg je echt verlepte sla enz en dat heb je bij de BK niet en daarbij ben ik gewoon minder teleurgesteld daar in hoe het eruit ziet dan bij de McDonaldsquote:Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pics. Daar geloof ik niks van. Die foto's van hamburgers zijn namelijk helemaal opgezet en opgespoten met allerlei spullen die je niet in je eten wil hebben.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ziet er het niet precies het zelfde uit maar bij de McDonalds krijg je echt verlepte sla enz en dat heb je bij de BK niet en daarbij ben ik gewoon minder teleurgesteld daar in hoe het eruit ziet dan bij de McDonalds
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een cyste *raad je niet aan het te googlen*?Your beauty never ever scared me.![]()
Ugh, ja verlepte sla kan ik echt slecht tegen. Laat het er dan gewoon af, zo voegt het niks toe. Sterker nog, het product wordt er minder smakelijk door. Laatst had ik ook een subway waar een veel te slappe tomaat op zat, dat ben ik niet gewend van hen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ziet er het niet precies het zelfde uit maar bij de McDonalds krijg je echt verlepte sla enz en dat heb je bij de BK niet en daarbij ben ik gewoon minder teleurgesteld daar in hoe het eruit ziet dan bij de McDonaldsIk wil gewoon vers en knapperig spul erop, anders mogen ze het anaal inbrengen met tijgerbalsem.
Schijnt dat je er niet naar moet googlen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een cyste *raad je niet aan het te googlen*?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Klopt is best nastyquote:Op maandag 6 mei 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Schijnt dat je er niet naar moet googlen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ahh Racoonquote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat heb ik gisteren genoten van Racoon in Zwolle
Die heb ik 5 mei 2007 in Utrecht mogen aanschouwen, toffe gasten met fijne muziek
Dit jaar was er in Wageningen alleen maar Gers Pardoel die nog enigszins noemenswaardig wasOhja en die Chris Hordijk, maar die komt zélf uit Wageningen
Fuck the EBU.![]()
The Opposites heb ik ook in 2007 in Utrecht gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker Zeker. Ik heb echt genotenIk wou eigenlijk naar Groningen want The Opposites waren daar maar het groepje wou naar Zwolle. Gelukkig Racoon dus gezien.. Voor de rest kut muziek (en nog een onbekende band na die iedereen liet dansen die wel tof was). Maar de sfeer was geweldig
Geloof me, daar heb je niks aan gemist.
Wat een arrogante kapsones kwallen zijn dat. Van te voren gingen die crew mensen al zeggen dat ze over het paard getild waren en dat ze weer weg zouden gaan als we niet hard genoeg voor ze klapten en juichten enzo.
Vervolgens kwamen ze een half uur te laat on stage, wanneer iedereens gejuich al zwaar gematigd was omdat arrogante kapsones kwallen.
Ze straalden totaal geen plezier uit, en ze hadden één of andere faalhazen DJ die niemand kende die op een gegeven moment toch wilde stagediven en crowdsurfen, maar niemand ving 'm opDus die gast helemaal onder het gras en plekken weer het podium op krabbelen wat 'm ook niet lukte
Vervolgens gingen the Opposites 'gewoon zomaar' weg, zonder nog te roepen "Dank jullie wel! Tot de volgende keer!" of whatever.
Echt die hebben -1000 Moirapunten verdiend met dat half uurtje optreden toen
Fuck the EBU.![]()
Mijn vader heeft er een stuk of wat in z'n lever vanwege het overmatige alcoholgebruik in zijn jonge jarenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een cyste *raad je niet aan het te googlen*?
Fuck the EBU.![]()
Goedemiddag Moira.
Moira begint gelijk met spam posten xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nou.. de laatste 10 berichten zijn er ook wel een behoorlijk aantal van jou bijquote:
Da's geen spam, dat is kwalitatieve opvulling van een toffe SCquote:Op maandag 6 mei 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. de laatste 10 berichten zijn er ook wel een behoorlijk aantal van jou bij
Fuck the EBU.![]()
Ik heb gelukkig Gers Pardoel gemistquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh Racoon
Die heb ik 5 mei 2007 in Utrecht mogen aanschouwen, toffe gasten met fijne muziek
Dit jaar was er in Wageningen alleen maar Gers Pardoel die nog enigszins noemenswaardig wasOhja en die Chris Hordijk, maar die komt zélf uit Wageningen
Toen waren we nog niet in Zwolle, godthank
En het is hier allemaal wat rustig, dus dan lijkt het net alsof ik keiveel post, maar als het nou druk was geweest dan hadden er overal nog 10 reacties van andere mensen tussen gestaan
Fuck the EBU.![]()
Ja.. als je het zo bekijkt heb je gelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's geen spam, dat is kwalitatieve opvulling van een toffe SC![]()
Oh brr...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er een stuk of wat in z'n lever vanwege het overmatige alcoholgebruik in zijn jonge jaren
Wij waren daar wel ff langs gelopen toen hij net begon, ook niks aan gemist verder geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig Gers Pardoel gemistToen waren we nog niet in Zwolle, godthank
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja.. als je het zo bekijkt heb je gelijk![]()
Ja, 20 jaar geen enkele druppel alcohol genuttigd, nu doet hij af en toe weer eens een borreltje en het gaat nog goedquote:
Fuck the EBU.![]()
Het voelt echt alsof iemand een mes in mijn oksel heeft gestoken. Tering, kan al 3 dagen arm amper normaal gebruikenYour beauty never ever scared me.![]()
Wat hebde dan gedaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Het voelt echt alsof iemand een mes in mijn oksel heeft gestoken. Tering, kan al 3 dagen arm amper normaal gebruikenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oh da's zo naar in je okselquote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enorme bultKomt door scheren denk ik
trekt sowieso wel weer weg, maar toch
Fuck the EBU.![]()
Ja echt een kk plek. Precies ook waar mijn bovenarm er op rust en dat doet het meest pijnquote:Op maandag 6 mei 2013 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's zo naar in je okseltrekt sowieso wel weer weg, maar toch
schuurt zo lekker overal langs enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt een kk plek. Precies ook waar mijn bovenarm er op rust en dat doet het meest pijn![]()
Fuck the EBU.![]()
De hele dag met je arm omhoog lopenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt een kk plek. Precies ook waar mijn bovenarm er op rust en dat doet het meest pijn![]()
Jep maar heb olie gekregen van huisgenootje en dat werkt wel goed. Prikt wel enorm nu maar hij is al kleiner geworden en veel minder rood dus hopelijk over paar dagen geen last meer vanquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Hoop het ook voor je! En anders dit:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar heb olie gekregen van huisgenootje en dat werkt wel goed. Prikt wel enorm nu maar hij is al kleiner geworden en veel minder rood dus hopelijk over paar dagen geen last meer vanquote:Fuck the EBU.![]()
Geen pleister of verbandje overheen plakken ofzo? Minder vrijving.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep zoveel mogelijk welAnders ga ik dood van de pijn
Pleister heb ik geprobeerd maar helpt nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen pleister of verbandje overheen plakken ofzo? Minder vrijving.De olie die ik heb gekregen werkt wel goed gelukkig alleen is het zo'n kk grote bult dat het wel een week duurt voordat het ergste weg is denk ik
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pleister heb ik geprobeerd maar helpt nietDe olie die ik heb gekregen werkt wel goed gelukkig alleen is het zo'n kk grote bult dat het wel een week duurt voordat het ergste weg is denk ik
Kut voor je..
Gelukkig geen last van hier
En mijn oksels niet kunnen scheren nu vind ik echt helemaal naarMaar beter doe ik dat even paar dagen niet haha. Krijg denk ik enorme spijt als ik het wel doe haha en het werd me ook afgeraden
Wees blijquote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]Kut voor je..
Gelukkig geen last van hierJe kunt ze ook in je lies krijgen. Is ook een bekende plek
Ook geen ervaringen meequote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wees blijJe kunt ze ook in je lies krijgen. Is ook een bekende plek
![]()
Nog 3 uurtjes aanwezigheids premie vangen
Ga je oksels scheren, viespeuk!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]Kut voor je..
Gelukkig geen last van hier
Fuck the EBU.![]()
Ik zou dat nu idd ff niet doen, of heel zorgvuldig om het bultje heen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Amarantha het volgende:
En mijn oksels niet kunnen scheren nu vind ik echt helemaal naarMaar beter doe ik dat even paar dagen niet haha. Krijg denk ik enorme spijt als ik het wel doe haha en het werd me ook afgeraden
Mijn ervaring vertelt mij dat scheren over bultjes alleen maar meer zere plekken oplevert
Fuck the EBU.![]()
K vind nie erg.. scheelt een hoop scherenquote:
Vrouw zijn is kut wat dat betreftquote:Op maandag 6 mei 2013 13:53 schreef Olment het volgende:
[..]
K vind nie erg.. scheelt een hoop scherenEr mag alleen wat natuurlijk haar op je armen zitten, en voor de rest alleen op je hoofd. De rest moet je wegscheren
Weet je hoe veel oppervlakte dat isEn zich dan afvragen waarom vrouwen zo lang onder de douche staan
Fuck the EBU.![]()
Wij denken gewoon dat vrouwen kaal blijvenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouw zijn is kut wat dat betreftEr mag alleen wat natuurlijk haar op je armen zitten, en voor de rest alleen op je hoofd. De rest moet je wegscheren
Weet je hoe veel oppervlakte dat isEn zich dan afvragen waarom vrouwen zo lang onder de douche staan
Ja en we poepen bosviooltjes enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij denken gewoon dat vrouwen kaal blijvenFuck the EBU.![]()
Poepenquote:Das alleen voor mannen
Er groeit ook standaard mascara op mijn wimpers enzo.quote:
Serieus, jullie mannen onderschatten het leven. Probeer eens een weekje vrouw te zijn en kijken hoe je het uithoudt
Fuck the EBU.![]()
Whahahaa.. Ik lig hier in een deukquote:Op maandag 6 mei 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er groeit ook standaard mascara op mijn wimpers enzo.
Serieus, jullie mannen onderschatten het leven. Probeer eens een weekje vrouw te zijn en kijken hoe je het uithoudt
Jullie hebben het ma zwaar hoor. Met je maandelijkse feestje en kindjes enzo..
Maandelijkse feestjes heb ik gelukkig niet meer (Mirenaquote:Op maandag 6 mei 2013 13:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahaa.. Ik lig hier in een deuk
Jullie hebben het ma zwaar hoor. Met je maandelijkse feestje en kindjes enzo..), maar een kind baren schijnt toch wel zwaarder te zijn dan een man überhaupt zou kunnen verduren
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja maar dat is maar 1-3x ofzo max.. Wij worden geroepen voor spinnen, insecten, zware dingen verplaasten enz enzquote:Op maandag 6 mei 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maandelijkse feestjes heb ik gelukkig niet meer (Mirena), maar een kind baren schijnt toch wel zwaarder te zijn dan een man überhaupt zou kunnen verduren
![]()
Ja maar dat is voor jullie niet erg want daar ben je op gebouwd.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar 1-3x ofzo max.. Wij worden geroepen voor spinnen, insecten, zware dingen verplaasten enz enzFuck the EBU.![]()
Ik ken mannen die er echt niet op gebouwd zijn om dingen te verzettenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor jullie niet erg want daar ben je op gebouwd.
Iets met overgewicht enzo
Die zijn ook gewoon gebouwd met een goed lichaam, ze hebben het alleen voor zichzelf verneuktquote:Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken mannen die er echt niet op gebouwd zijn om dingen te verzetten
Iets met overgewicht enzo
Fuck the EBU.![]()
Nee man. "Zware botten JWZ"quote:Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zijn ook gewoon gebouwd met een goed lichaam, ze hebben het alleen voor zichzelf verneuktHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ohja, ohjaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Had gisteren bij het zetten van mn wekker de tijd een uur vooruit gezetwaardoor ik dus een uur eerder wakker werd dan nodig
gelukkig hoefde ik alleen even iets te doen en kan ik nu weer slapen
Waarom had je dat gedaan dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:12 schreef Studeur het volgende:
Had gisteren bij het zetten van mn wekker de tijd een uur vooruit gezetwaardoor ik dus een uur eerder wakker werd dan nodig
gelukkig hoefde ik alleen even iets te doen en kan ik nu weer slapen
Fuck the EBU.![]()
Haha bultje..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dat nu idd ff niet doen, of heel zorgvuldig om het bultje heen.
Mijn ervaring vertelt mij dat scheren over bultjes alleen maar meer zere plekken oplevertYour beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: