Wtf moet ik in Breda?quote:
En dat vinden ze goed?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:12 schreef Studeur het volgende:
Ik moest eigenlijk vanochtend werken maar ik ben lekker in mijn bed blijven liggen. Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik om 09:00 mn bed uit kom op zondagochtend ?
Gewoon stoned naar je werk gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 17:02 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje stoned van gisteren, dingen door elkaar halen en shit
Gelukkig blow ik nooit als ik de dag erna moet werken, anders had ik vandaag heel wat uit moeten leggen
Nee ik werk in een drogisterij, meestal ook kassadraaien. En dan vergeet je dingen te vragen, of je vraagt ze twee keer, en je geeft dingen mee die helemaal niet gratis zijn en dat soort onzin. Nee dat kan ik echt niet maken jammer genoegquote:Op zondag 5 mei 2013 17:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon stoned naar je werk gaan
Als je in een kledingzaak met allemaal kleurige kleding werkt (coolcat) is het zo geweldig om je over die kleuren te verwonderen
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wel een keer met wat collega's bij mijn baas thuis jointje gerookt, dat was wel... Awkward.
Joah was wel gezellig enzo maar mijn baas is niet iemand waar ik echt mee op kan schieten zeg maar.quote:
Kom van dat dak af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |