quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat is echt irritant
Hier begrijpt iedereen je gewoon
Awesome.quote:
Spannond! Zijn er een beetje leuke artiesten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Dus ja. Morgenochtend al vroeg aanwezig zijn bij bevrijdingspop. Backstagemedewerker enzo.
Als ik 'm tref zal ik hem eens de hartelijke groeten van heer Monopoly doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Awesome.
Schop die Gers Pardoel eens hard in zijn testikels, zodat hij een paar octaven hoger gaat zingen. Wat een rotstem
Ik ben de line-up al weer vergetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Spannond! Zijn er een beetje leuke artiesten?
Oer de man die mijn hart verblijden kan!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als ik 'm tref zal ik hem eens de hartelijke groeten van heer Monopoly doen.
Ik neem speciaal voor jou een spoorbiels mee in mijn rugzak. No worries.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oer de man die mijn hart verblijden kan!
Spoorbielzen, ingevet met dassengalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik neem speciaal voor jou een spoorbiels mee in mijn rugzak. No worries.
Er is altijd wel iemand stoned. Ik blow heel weinig vanwege mijn werk. Maar de mensen hier zijn gewoon baas, dus het is altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
Blowen jullie trouwens iedere dag ofzeau dat jullie dit topic zo in leven houden?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand stoned. Ik blow heel weinig vanwege mijn werk. Maar de mensen hier zijn gewoon baas, dus het is altijd wel gezellig.
Ah, nice!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Ik blow niet als ik de dag erna moet werken maar de laatste weken is het er dus niet meer van gekomen. maar vandaag dus weer wel![]()
moet wel zeggen dat het beter draait nu ik shag gebruik en niet meer de inhoud van een sigaret.
Ik vind roken vies maarja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, nice!
Shag is ook wel fijner voor in de joint. Maar wij hebben hier een pot met tabak om peuken te klikken. werkt ook altijd wel prima
Vaporizer halen danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind roken vies maarja.
Alles voor den wiet.
Een goede investeringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef Ceviche het volgende:
Maar ben nog wel van plan om ooit aan te schaffen, dat wel
ik ga zo slapen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Ugjerke het volgende:
Oooooeh ik ga zo een joint roken.
Spannend.
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
Blowen jullie trouwens iedere dag ofzeau dat jullie dit topic zo in leven houden?
Oké, oké. Wel rustig aan doen hoor. Zeker met de plaaggeest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee ik lig lekker knetterstoned in bed
Bassie en Adriaan kijken
nee gekkie ze zijn in Amerika pretparken aan het bezoeken. Ze zijn nu in universal studiosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, oké. Wel rustig aan doen hoor. Zeker met de plaaggeest.
Jaaaa, die is gaaf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee gekkie ze zijn in Amerika pretparken aan het bezoeken. Ze zijn nu in universal studios
YAY Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaaa, die is gaaf.Leuke liedjes ook.
Love you back, jwzquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zojuist een hele bazige sollicitatie ingestuurd voor ONZ
Mono
Ik gelukkig niet meer.quote:
Same herequote:Op zondag 5 mei 2013 00:46 schreef Studeur het volgende:
Geen bier kunnen halen omdat alles dicht was door de dodenherdenking.
Iemand enig idee waar ik morgen sterke drank kan halen?
Ik ga morgen naar een strandfeestje, maar ik wil voorkomen dat ik daar te veel geld aan bier uit ga geven, dus ik wil een klein flesje sterk meenemen. Maar om daarvoor nou helemaal naar Amsterdam te gaan. Ik ga mezelf sowieso weer arm maken morgen, heb nu al 230 euro in minder dan een week uitgegevenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here
Bierloos alles. Zit uit armoede aan de cola, wat is dit voor kutleven
Tevens gewoon naar de grote stad gaan, op zondag is er altijd wel een AH met gall&gall open ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |