quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheheheheheheeheheheheheheheh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook chil jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vuurkuil in de tuin hebbenGegraven en bedekt met stoeptegels
1,5m x 1,5m x 0,5m ofzo
Ik ben altijd vrij op maandagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Morgen familie bezoek.
Dan nog even 5 Mei doen en dan vroeg op bed. Maandag weer achterlijk vroeg in Groningen zijn
Goed voor elkaar broeder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandag
Morgen eerst naar bevrijdingsfestival hier in Almere.
Ook wanneer we niet stoned zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Ceviche het volgende:
zitten jullie hier altijd als jullie stoned zijn?
ik zat hiervoor wel in andere slowchats maar zij gaan serieus in op wat ik zeg want zij weten niet dat ik knetterstoned ben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook wanneer we niet stoned zijn
Gezellig clubje met mensen die het leven snappen
Daarom gewoon hier rondhangen. goede vibe allesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik zat hiervoor wel in andere slowchats maar zij gaan serieus in op wat ik zeg want zij weten niet dat ik knetterstoned ben.
Zit je ineens in een gesprek en shit.
Vaak welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Ceviche het volgende:
zitten jullie hier altijd als jullie stoned zijn?
Ja dat bedoel ik, dat is echt irritantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik zat hiervoor wel in andere slowchats maar zij gaan serieus in op wat ik zeg want zij weten niet dat ik knetterstoned ben.
Zit je ineens in een gesprek en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |