ik ga zo slapen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Ugjerke het volgende:
Oooooeh ik ga zo een joint roken.
Spannend.
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
Blowen jullie trouwens iedere dag ofzeau dat jullie dit topic zo in leven houden?
Oké, oké. Wel rustig aan doen hoor. Zeker met de plaaggeest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee ik lig lekker knetterstoned in bed
Bassie en Adriaan kijken
nee gekkie ze zijn in Amerika pretparken aan het bezoeken. Ze zijn nu in universal studiosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, oké. Wel rustig aan doen hoor. Zeker met de plaaggeest.
Jaaaa, die is gaaf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee gekkie ze zijn in Amerika pretparken aan het bezoeken. Ze zijn nu in universal studios
YAY Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaaa, die is gaaf.Leuke liedjes ook.
Love you back, jwzquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zojuist een hele bazige sollicitatie ingestuurd voor ONZ
Mono
Ik gelukkig niet meer.quote:
Same herequote:Op zondag 5 mei 2013 00:46 schreef Studeur het volgende:
Geen bier kunnen halen omdat alles dicht was door de dodenherdenking.
Iemand enig idee waar ik morgen sterke drank kan halen?
Ik ga morgen naar een strandfeestje, maar ik wil voorkomen dat ik daar te veel geld aan bier uit ga geven, dus ik wil een klein flesje sterk meenemen. Maar om daarvoor nou helemaal naar Amsterdam te gaan. Ik ga mezelf sowieso weer arm maken morgen, heb nu al 230 euro in minder dan een week uitgegevenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here
Bierloos alles. Zit uit armoede aan de cola, wat is dit voor kutleven
Tevens gewoon naar de grote stad gaan, op zondag is er altijd wel een AH met gall&gall open ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |