Zekers niet.. 's morgens moet alles rustig en smooth gaan.. Geen kabaal aan me kopquote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je t liedje?
En is heerlijk om mee wakker te worden *of voor het slapen*
Ik ben nieuwsgierig wat je van nieuwe nr van The Opposites vind..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat je van nieuwe nr van The Opposites vind..(en of je mij de link kan uitleggen tussen Thunderdome en hun)
ik hou er niet zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pizza voor jou bestellen terwijl er hier in de vriezer liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
Olment, bestel eens een pizza voor me op thuisbezorgd dan.
Ik hou dus wel The Opposites maar weet niet of ik dit nummer wel kan waarderenquote:
Laat TNT even zo'n pizza hierheen brengen dan. Hebben die dames bij de receptie toch niet door, zeg gewoon dat het een relatiegeschenk is.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Pizza voor jou bestellen terwijl er hier in de vriezer liggen
Klinkt als een bijna-goed-plan
Whahahahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat TNT even zo'n pizza hierheen brengen dan. Hebben die dames bij de receptie toch niet door, zeg gewoon dat het een relatiegeschenk is.
Ook niet als ze uit de vriezer komen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Ik mag geen relatiegeschenken uitdelen![]()
Doe dan een Subway.quote:
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.quote:
Zekers nietquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.
Kan ik me voorstellen, Racoon is awesomequote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat heb ik gisteren genoten van Racoon in Zwolle
McDonalds is smerig. Burger King is beterquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.
Ligt er geen in de buurtquote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
McDonalds is smerig. Burger King is beter
Ik ging speciaal voor 2 liedjes daar staan hahaquote:
Voelde het wel goed?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren was mijn festival ontmaagding.
En dat na 23 jaar
Zeker Zeker. Ik heb echt genotenquote:
MacDonalds vind het nodig om te vermelden dat hun patat van echte aardappelen is gemaakt. Ik zou niet weten wat voor alternatieven zij kunnen bedenken.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Zekers niet
[..]
Kan ik me voorstellen, Racoon is awesome
Tja.. die reclames geef ik je gelijk in.. Behoorlijk schijt irritantquote:Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MacDonalds vind het nodig om te vermelden dat hun patat van echte aardappelen is gemaakt. Ik zou niet weten wat voor alternatieven zij kunnen bedenken.Om dan nog niet te beginnen over hun "kip".
Nee, de Mac sla ik liever over. Ik heb hier ook wat plastic bekertjes en wat cajunkruiden liggen, dan kan ik net zo goed die opeten.
Weet je wie lekker patat en hamburgers heeft? De Argentijn in de Voorstraat.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. die reclames geef ik je gelijk in.. Behoorlijk schijt irritant
Maar k vind het goed te kanen allemaal dus mj hoor je nie klage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Pics. Daar geloof ik niks van. Die foto's van hamburgers zijn namelijk helemaal opgezet en opgespoten met allerlei spullen die je niet in je eten wil hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Hamburger op poster van de McDonalds is altijd beter dan het in echt eruit ziet.. Daar in tegen zien de burgers bij de Burger King (in Emmen in ieder geval) er tenminste net zo chill uit als op de foto
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso ga ik voor patat liever na een snackbar dan de Mc of BK. Beide zijn geen held in lekkere friet maken
Nee natuurlijk ziet er het niet precies het zelfde uit maar bij de McDonalds krijg je echt verlepte sla enz en dat heb je bij de BK niet en daarbij ben ik gewoon minder teleurgesteld daar in hoe het eruit ziet dan bij de McDonaldsquote:Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pics. Daar geloof ik niks van. Die foto's van hamburgers zijn namelijk helemaal opgezet en opgespoten met allerlei spullen die je niet in je eten wil hebben.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ziet er het niet precies het zelfde uit maar bij de McDonalds krijg je echt verlepte sla enz en dat heb je bij de BK niet en daarbij ben ik gewoon minder teleurgesteld daar in hoe het eruit ziet dan bij de McDonalds
Ugh, ja verlepte sla kan ik echt slecht tegen. Laat het er dan gewoon af, zo voegt het niks toe. Sterker nog, het product wordt er minder smakelijk door. Laatst had ik ook een subway waar een veel te slappe tomaat op zat, dat ben ik niet gewend van hen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ziet er het niet precies het zelfde uit maar bij de McDonalds krijg je echt verlepte sla enz en dat heb je bij de BK niet en daarbij ben ik gewoon minder teleurgesteld daar in hoe het eruit ziet dan bij de McDonalds
Schijnt dat je er niet naar moet googlen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een cyste *raad je niet aan het te googlen*?
Klopt is best nastyquote:Op maandag 6 mei 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Schijnt dat je er niet naar moet googlen.
Ahh Racoonquote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat heb ik gisteren genoten van Racoon in Zwolle
The Opposites heb ik ook in 2007 in Utrecht gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker Zeker. Ik heb echt genotenIk wou eigenlijk naar Groningen want The Opposites waren daar maar het groepje wou naar Zwolle. Gelukkig Racoon dus gezien.. Voor de rest kut muziek (en nog een onbekende band na die iedereen liet dansen die wel tof was). Maar de sfeer was geweldig
Mijn vader heeft er een stuk of wat in z'n lever vanwege het overmatige alcoholgebruik in zijn jonge jarenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een cyste *raad je niet aan het te googlen*?
Moira begint gelijk met spam posten xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |