Zekers niet.. 's morgens moet alles rustig en smooth gaan.. Geen kabaal aan me kopquote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je t liedje?
En is heerlijk om mee wakker te worden *of voor het slapen*
Ik ben nieuwsgierig wat je van nieuwe nr van The Opposites vind..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat je van nieuwe nr van The Opposites vind..(en of je mij de link kan uitleggen tussen Thunderdome en hun)
ik hou er niet zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pizza voor jou bestellen terwijl er hier in de vriezer liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
Olment, bestel eens een pizza voor me op thuisbezorgd dan.
Ik hou dus wel The Opposites maar weet niet of ik dit nummer wel kan waarderenquote:
Laat TNT even zo'n pizza hierheen brengen dan. Hebben die dames bij de receptie toch niet door, zeg gewoon dat het een relatiegeschenk is.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Pizza voor jou bestellen terwijl er hier in de vriezer liggen
Klinkt als een bijna-goed-plan
Whahahahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat TNT even zo'n pizza hierheen brengen dan. Hebben die dames bij de receptie toch niet door, zeg gewoon dat het een relatiegeschenk is.
Ook niet als ze uit de vriezer komen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Ik mag geen relatiegeschenken uitdelen![]()
Doe dan een Subway.quote:
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.quote:
Zekers nietquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.
Kan ik me voorstellen, Racoon is awesomequote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat heb ik gisteren genoten van Racoon in Zwolle
McDonalds is smerig. Burger King is beterquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar MacDonalds vind je wel te vreten? Dat zou dan nog verder onder je standaard moeten zijn.
Ligt er geen in de buurtquote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
McDonalds is smerig. Burger King is beter
Ik ging speciaal voor 2 liedjes daar staan hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |