Da's geen spam, dat is kwalitatieve opvulling van een toffe SCquote:Op maandag 6 mei 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. de laatste 10 berichten zijn er ook wel een behoorlijk aantal van jou bij
Ik heb gelukkig Gers Pardoel gemistquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh Racoon
Die heb ik 5 mei 2007 in Utrecht mogen aanschouwen, toffe gasten met fijne muziek
Dit jaar was er in Wageningen alleen maar Gers Pardoel die nog enigszins noemenswaardig wasOhja en die Chris Hordijk, maar die komt zélf uit Wageningen
Ja.. als je het zo bekijkt heb je gelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's geen spam, dat is kwalitatieve opvulling van een toffe SC
Oh brr...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er een stuk of wat in z'n lever vanwege het overmatige alcoholgebruik in zijn jonge jaren
Wij waren daar wel ff langs gelopen toen hij net begon, ook niks aan gemist verder geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig Gers Pardoel gemistToen waren we nog niet in Zwolle, godthank
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja.. als je het zo bekijkt heb je gelijk![]()
Ja, 20 jaar geen enkele druppel alcohol genuttigd, nu doet hij af en toe weer eens een borreltje en het gaat nog goedquote:
Wat hebde dan gedaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Het voelt echt alsof iemand een mes in mijn oksel heeft gestoken. Tering, kan al 3 dagen arm amper normaal gebruiken
Oh da's zo naar in je okselquote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enorme bultKomt door scheren denk ik
Ja echt een kk plek. Precies ook waar mijn bovenarm er op rust en dat doet het meest pijnquote:Op maandag 6 mei 2013 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's zo naar in je okseltrekt sowieso wel weer weg, maar toch
schuurt zo lekker overal langs enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt een kk plek. Precies ook waar mijn bovenarm er op rust en dat doet het meest pijn
De hele dag met je arm omhoog lopenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt een kk plek. Precies ook waar mijn bovenarm er op rust en dat doet het meest pijn
Jep maar heb olie gekregen van huisgenootje en dat werkt wel goed. Prikt wel enorm nu maar hij is al kleiner geworden en veel minder rood dus hopelijk over paar dagen geen last meer vanquote:
Hoop het ook voor je! En anders dit:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar heb olie gekregen van huisgenootje en dat werkt wel goed. Prikt wel enorm nu maar hij is al kleiner geworden en veel minder rood dus hopelijk over paar dagen geen last meer van
quote:
Geen pleister of verbandje overheen plakken ofzo? Minder vrijving.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep zoveel mogelijk welAnders ga ik dood van de pijn
Pleister heb ik geprobeerd maar helpt nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen pleister of verbandje overheen plakken ofzo? Minder vrijving.
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pleister heb ik geprobeerd maar helpt nietDe olie die ik heb gekregen werkt wel goed gelukkig alleen is het zo'n kk grote bult dat het wel een week duurt voordat het ergste weg is denk ik
Wees blijquote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]Kut voor je..
Gelukkig geen last van hier
Ook geen ervaringen meequote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wees blijJe kunt ze ook in je lies krijgen. Is ook een bekende plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |