Olment doet niet aan sport, hij squat sport.quote:
Ik heb de grootste autist al weg, maar nu is er een nieuwe 'grootste autist'.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Olment het volgende:
[..]
SChup die autisten toch van je afdeling af
Nee man... Sport is voor dikke mensen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Olment doet niet aan sport, hij squat sport.
Ik heb het niet zo op dikke mensen.quote:
En daarom is sporten uitgevonden.quote:
"Ik probeer heel goed aan m'n dieet te doen, maar dan heb je weer wat vrije dagen en dat is dan zo moeilijk he".quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
En daarom is sporten uitgevonden.
Ergste zijn die dikkertjes die klagen dat ze dik zijn,, maar wel de halve cafetaria leeg eten
Ja trieste figuren zijn sommige.. Hoeveel moeite kost het om met de trap ipv de lift te gaan. Die zak chips 's avonds laten liggen, met de fiets gaan werken. enz enz....quote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik probeer heel goed aan m'n dieet te doen, maar dan heb je weer wat vrije dagen en dat is dan zo moeilijk he".
Ik snap het niet, het vereist een handeling minder om niet te eten. Wel doorblijven eten vereist een extra handeling. Waarom is het zo fucking moeilijk? Het is ook niet alsof het helemaal niet meer mag, nee je moet gewoon minderen. Ik zou willen dat maar 5x roken op een dag telde als stoppen. Of "Ik ben gestopt met blowen", "Oh goed zo!", "Ja ik volg nu een dieet waarbij ik nog maar 3 keer in de week blow".
www.translate.google.comquote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand gezegend met een Duitse talenknobbel?
Un, deux, baguette potato.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Can you count to baked potato?
[ afbeelding ]
hongerrrquote:
HONGERRRquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Can you count to baked potato?
[ afbeelding ]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplatequote:Op maandag 6 mei 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
bonjour je m'appelle moira ou est la toilette?
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
bonjour je m'appelle moira ou est la toilette?
Indubitablement.quote:
Jacques bah.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.
Ik heb geen idee waar die verstandskies van mij eigenlijk is.quote:
Nou.. Nou.. Sommige mensen krijgen ze niet allemaalquote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die verstandskies van mij eigenlijk is.
Geef 'em melk en noem 'em Felix.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplate
Qu'elle heur est'il?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplate
Errr....quote:
Toch doenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik durf eigenlijk geen foto te maken. De schimmellucht zit nu nog in mijn neus van het kijken net
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.
J'observe Docteur Qui.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr....![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xD
Gewoon doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om de deksel eraf te halen
Hahaha alsof je dat wilt zien. Ik denk dat het de meest gore pan is die iemand ooit gezien heeftquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan*. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te maken
picsquote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan*. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te maken
Heb mijn andere 2 al gehad tijdje geleden.. Gelukkig laatste nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
SterkteIk moet over 2 weken weer voor m'n laatste 2
iets met 'hoe laat is het', gokje qua spelling enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr....![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xD
Stiekem daarom juist welquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha alsof je dat wilt zien. Ik denk dat het de meest gore pan is die iemand ooit gezien heeft
Nou.. Het word spannender en spannenderquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHA ok ok. Ik ga zo.. Even trekje van joint voor de moed die ik nodig ben. Als ik die foto na mijn ouders zou sturen dan zouden ze me hier direct vandaan halen denk ik
Nee.. Frans is niet voor mij weggelegtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
iets met 'hoe laat is het', gokje qua spelling enzo
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
He bah, moet je eens kijken. Die hele pan zit vol schimmel.
[ afbeelding ]
Zet hem bij het chemisch afval en koop een nieuwe pan.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om de deksel eraf te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |