Nou.. Nou.. Sommige mensen krijgen ze niet allemaalquote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die verstandskies van mij eigenlijk is.
Geef 'em melk en noem 'em Felix.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplate
Qu'elle heur est'il?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Bonjoer, jemappel Olment, un baguette silvousplate
Errr....quote:
Toch doenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik durf eigenlijk geen foto te maken. De schimmellucht zit nu nog in mijn neus van het kijken net
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sur mes genoux,vous pouvez faire pipi sur mon ventre.
J'observe Docteur Qui.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr....![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xD
Gewoon doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om de deksel eraf te halen
Hahaha alsof je dat wilt zien. Ik denk dat het de meest gore pan is die iemand ooit gezien heeftquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan*. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te maken
picsquote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, in de keuken hier staat me toch een kanker verschimmelde pan*. Het lijkt gewoon op een kat zo harig. HAHA
*Niet mijn pan. Heb er verder niks mee te maken
Heb mijn andere 2 al gehad tijdje geleden.. Gelukkig laatste nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
SterkteIk moet over 2 weken weer voor m'n laatste 2
iets met 'hoe laat is het', gokje qua spelling enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr....![]()
Bovenstaande was zo'n beetje al het frans dat ik ken xD
Stiekem daarom juist welquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha alsof je dat wilt zien. Ik denk dat het de meest gore pan is die iemand ooit gezien heeft
Nou.. Het word spannender en spannenderquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHA ok ok. Ik ga zo.. Even trekje van joint voor de moed die ik nodig ben. Als ik die foto na mijn ouders zou sturen dan zouden ze me hier direct vandaan halen denk ik
Nee.. Frans is niet voor mij weggelegtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
iets met 'hoe laat is het', gokje qua spelling enzo
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
He bah, moet je eens kijken. Die hele pan zit vol schimmel.
[ afbeelding ]
Zet hem bij het chemisch afval en koop een nieuwe pan.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om de deksel eraf te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |