Denk dat ze hem laten staan.. Begraven is beterquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zet hem bij het chemisch afval en koop een nieuwe pan.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik heb een foto gemaakt met risico voor mijn gezondheid. Ik knal hem zo wel even in een spoiler
Lijkt me het beste voor de tere kinderzieltjes die hier meelezenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik heb een foto gemaakt met risico voor mijn gezondheid. Ik knal hem zo wel even in een spoiler
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haquote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
He bah, moet je eens kijken. Die hele pan zit vol schimmel.
[ afbeelding ]
Met een raket als ruimteafval de ruimte in sturenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat ze hem laten staan.. Begraven is beter
Owjaa.. en er dan de rest van het universum mee lastig vallenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met een raket als ruimteafval de ruimte in sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie wouden het zelf hahaYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Er zit nog soup inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie wouden het zelf haha
en dafuq is die witte waas xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Ja ooit was het soepquote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Er zit nog soup in
en dafuq is die witte waas xD
Dat lijkt wel zo'n spook die je wel eens op fotos ziet.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Er zit nog soup in
en dafuq is die witte waas xD
Schoonmaken gaat um niet meer wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ooit was het soepDat is een berg harige schimmel
Haha ik zei net tegen huisgenoot 'weggooien dan maar?' neehee het is een vet dure pan. Ik zo nou veel plezier ermee ik raak dat ding nooit meer aanquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Schoonmaken gaat um niet meer worden![]()
Of een hoop terpetine in gooie en fik erin
Denk dat het prijskaartje van je gezondheid niet opweegt tegen de prijs van die panquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik zei net tegen huisgenoot 'weggooien dan maar?' neehee het is een vet dure pan. Ik zo nou veel plezier ermee ik raak dat ding nooit meer aan
Ach als ze hem lekker willen uitscheppen en schoonmaken, succes ermeequote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat het prijskaartje van je gezondheid niet opweegt tegen de prijs van die pan
Dat is inderdaad de enige optie, alle schimmel eruit branden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Schoonmaken gaat um niet meer worden![]()
Of een hoop terpetine in gooie en fik erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige optie, alle schimmel eruit branden.Lijkt me wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja
Werkt perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Idd.. gewoon een deadline zetten, en elke dag het gat in de tuin wat groter scheppenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Als niemand dat ding binnen een week schoonmaakt (aangezien ze hard roepen dat die niet weg mag) dan flikker ik hem alsnog wegTot die tijd zat ik hem wel op het dak neer haha
Jezus zegt net weer iemand 'is een dure pan' ja fuck maak dat gore kanker ding dan schoon!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd.. gewoon een deadline zetten, en elke dag het gat in de tuin wat groter scheppen
Ja echt he.. Kiezen of delen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus zegt net weer iemand 'is een dure pan' ja fuck maak dat gore kanker ding dan schoon!
Vanavond is iedereen weer thuis en dan zal ik het nog wel een keer subtiel tegen iedereen zeggen 'schoonmaken of weggooien!'. Sowieso ding uit de keuken verwijderen is het minste wat ik kon doen haha, moet daar straks nog eten koken verdommequote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt he.. Kiezen of delen.
- Bewaren + schoonmaken
- Begraven + gebedje
Gewoon als iedereen aan de tafel zit die pan in het midden erop flikkere en die zich geroepen voelt maakt het schoon, en anders pak je um 5 min later op en knal je um door de voordeur de stoep op.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond is iedereen weer thuis en dan zal ik het nog wel een keer subtiel tegen iedereen zeggen 'schoonmaken of weggooien!'
Dat betekend in dit geval dat ik het dakterras op loop en dat ding na beneden gooi de container inquote:Op maandag 6 mei 2013 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon als iedereen aan de tafel zit die pan in het midden erop flikkere en die zich geroepen voelt maakt het schoon, en anders pak je um 5 min later op en knal je um door de voordeur de stoep op.
Idd gewoon buiten voor de deur zetten, als ze hem willen houden gaan ze hem maar schoonmaken.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon als iedereen aan de tafel zit die pan in het midden erop flikkere en die zich geroepen voelt maakt het schoon, en anders pak je um 5 min later op en knal je um door de voordeur de stoep op.
Idd.. Waarom een week wachtenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat betekend in dit geval dat ik het dakterras op loop en dat ding na beneden gooi de container in
Ik zei net ook al tegen iemand 'fuck als de schimmel uit de pan groeit dan gaat niemand dat ding nog aanraken en dat is over een paar dagen'. Dus een week wachtten kan niet eensquote:
Precies.. Gewoon met etenstijd dadelijk dat ding aanbieden aan iemand,, anders de containerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei net ook al tegen iemand 'fuck als de schimmel uit de pan groeit dan gaat niemand dat ding nog aanraken en dat is over een paar dagen'. Dus een week wachtten kan niet eens
Dat is best wel hard haha en der is bijna niemand thuis met etenstijd (op Maandag is iedereen na ouders enz)quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies.. Gewoon met etenstijd dadelijk dat ding aanbieden aan iemand,, anders de container
En de komende 3 weken nog schimmel proeven met wat je klaar maakt in die panquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Het is dat ik het niet wil doen (en sowieso er niet tegen kan om dat ding leeg te halen) maar anders had ik de hogedrukspuit gepakt.. Ergste eruit spuiten met dat ding en daarna liters kokend water met schoonmaakmiddelen er achteraan
Niet mijn probleemquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
En de komende 3 weken nog schimmel proeven met wat je klaar maakt in die pan
Dan een iets ander moment.. Wel iedereen eerlijk de kans geven.. En 1 dag meer of minder zal ook niet veel meer boejenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best wel hard haha en der is bijna niemand thuis met etenstijd (op Maandag is iedereen na ouders enz)
Ik maak er gewoon 24 uur van. Morgen met etenstijd is dat ding schoon of in de container. Punt.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan een iets ander moment.. Wel iedereen eerlijk de kans geven.. En 1 dag meer of minder zal ook niet veel meer boejen
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Die kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie wouden het zelf haha
Fuck the EBU.
Even melden aan iedereen en morgen rond 5 uur dat ding weg knallen anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon 24 uur van. Morgen met etenstijd is dat ding schoon of in de container. Punt.
Jup doe ik vanavond wel hahaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Even melden aan iedereen en morgen rond 5 uur dat ding weg knallen anders.
Problem solved.
Ja zo zie je niet zo vaak héquote:
Precies,, gewoon een jonko bouwen en de pan lekker laten vekankere in een donker hoekjequote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Brrr ik ga nu er niet meer aandenken.. Ruik het gewoon nog steeds (moest namelijk net ook al weer die deksel open doen om te laten zien aan iemand)
ja perongeluk dus, die knop zit vlak naast de knop om de uren voor het wektijdstip in te stellen.quote:
Slapen is fijnquote:Op maandag 6 mei 2013 17:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja perongeluk dus, die knop zit vlak naast de knop om de uren voor het wektijdstip in te stellen.
net van 2 tot 5 nog geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |