Kusje op :$quote:Op maandag 6 mei 2013 00:54 schreef Chloroform het volgende:
Mja, ik ga mezelf in slaap huilen. Dag luitjes.
Nein, een eckte eckte en gebakken in de pan, met rode uitjes :$quote:
Is een goede vraag, laat ons zeggen een ''probeersel''quote:
njam vast lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nein, een eckte eckte en gebakken in de pan, met rode uitjes :$
HIERquote:Op maandag 6 mei 2013 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damn... Kutritme, ik haat u.
Waar zijn alle nachtbrakerij heen ?
Save the drama for your mommaquote:
Ja halloquote:
Hallo meneer de ambtenaarquote:
Blij voor deze blije allochtoon wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:10 schreef Ambipur het volgende:
Deze week maar 3 dagen werken. Deze allochtoon is happy.
Heu kwakzalver! ga eens terug naar bed je was vanacht nog laat opquote:
Ja het werd 4.00 uur oidquote:Op maandag 6 mei 2013 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heu kwakzalver! ga eens terug naar bed je was vanacht nog laat op
Leve 't geloof. Die tjappies bezorgen mij echt een top humeur zo met al hun vrije dagen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blij voor deze blije allochtoon wel.
Hou eens op met je 'ja nee'quote:Op maandag 6 mei 2013 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het werd 4.00 uur oid![]()
Stom ritme![]()
Ja nee.. ik heb er nu al twee wassen opzitten, ga zo mijn schaapje scheren, moet nog brownies bakken, kip marineren, naar de klerenmaker.. het postkantoor.. naar de fitness.. en nog wat huishoudelijke taken a la smetvrees nootjes-stylo
Niets dan lof over Jezus Christus en al zijn doldwaze dagen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leve 't geloof. Die tjappies bezorgen mij echt een top humeur zo met al hun vrije dagen.
Ja maarquote:Op maandag 6 mei 2013 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou eens op met je 'ja nee'
Maar nog genoeg te doen dus miss housewife..
En ik moest briesen door je opmerking
De zon schijnt, gek. Ben al weer helemaal uit mijn winterslaap.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets dan lof over Jezus Christus en al zijn doldwaze dagen.
Word jij maar snel weer zen.
Zon!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De zon schijnt, gek. Ben al weer helemaal uit mijn winterslaap.
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Ja nee bekt gewoon lekker![]()
Zie het steeds meer
Kwam er een beetje koffie mee met je bries ? :$
Overwoegquote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zon!Overwoeg vandaag shorts aan te doen, maar dan ziet iedereen mijn opgepompte Apollo-calves en kan ik weer de hele treinreis doen alsof ik hun nummers in mijn telefoon zet. Soms wil een Muis dat gewoon niet.
Ik overweeg vanavond te rennen met shorts, maar ben denk nog te dikquote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zon!Overwoeg vandaag shorts aan te doen, maar dan ziet iedereen mijn opgepompte Apollo-calves en kan ik weer de hele treinreis doen alsof ik hun nummers in mijn telefoon zet. Soms wil een Muis dat gewoon niet.
Gisteren nog tot een uur of 2:00 trouwplannen maken, maar nu gewoon weer vakman hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef Montelly het volgende:
Kutkinderen zo vroeg al in de klbsc, ga eens arbeiten
Ga jij nou maar eens closen met ambiquote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef Montelly het volgende:
Kutkinderen zo vroeg al in de klbsc, ga eens arbeiten
Shorts kunnen heel leuk staan, net voorbij de helft van je bovenbenen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik overweeg vanavond te rennen met shorts, maar ben denk nog te dik
Sws: mannen met shorts...
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja nee carry on pls.
"bekken"ook weer zo'n woord... zeker des agga ofso
Ik ga zo mijn eerste koffie halen, kinderkoffie met dubbele melkheb net mijn vaste sterrenmunttheetje op als 1e van de dag
Jij ontbijt met spareribs nu?
Ja stomme stadquote:Op maandag 6 mei 2013 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaProblem met agga ?
Doe maar lekker gek met je eerste koffie van de dag.
Ik ontbijt met een restje avondeten.. smoor djawa.. maar eerst mijn schaapje knippen
Panzer, je moet eens mee naar bloemendaal. Allemaal jouw soort chickiesquote:Op maandag 6 mei 2013 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren nog tot een uur of 2:00 trouwplannen maken, maar nu gewoon weer vakman hoor.Beginnen om 9:45.
quote:
Volslank, whatever. Same shit.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Shorts kunnen heel leuk staan, net voorbij de helft van je bovenbenen.Maar hmm, sinds wanneer ben jij dik?
Closen?quote:
Oh dacht dat je wel into dat PUA shit wasquote:Op maandag 6 mei 2013 09:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volslank, whatever. Same shit.
[..]
Closen?
Hoorde dat laatst ook al! Klinkt veelbelovend. Helaas zal ik mijn hart nooit verpanden aan generieke, doorgemaalde zaaddozen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Panzer, je moet eens mee naar bloemendaal. Allemaal jouw soort chickies
Nee.. PUAquote:Op maandag 6 mei 2013 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel into dat PUA shit was
CY heeft al mijn vertrouwen in PUA gebroken. Onvangbaar die meid, en nog volledig bewust van alle methodes ook. Ben nu weer naturel.quote:
Ja, naar bloemendaal geweest... Man o man, waar is individualiteit gebleven. Allemaal zelfde soort chickies. Shorts, gestyled haar, te veel make up, dikke palen aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoorde dat laatst ook al! Klinkt veelbelovend. Helaas zal ik mijn hart nooit verpanden aan generieke, doorgemaalde zaaddozen.
Zou gisteravond bijna nog naar Haarlem trouwens.Maar toen realiseerde ik me dat ik maandagmorgen gewoon vroeg moest beginnen, en dat er dan van slapen nog maar weinig terecht zou komen. Dus toen maar naar huis gegaan.
Jij nog naar buiten geweest? Was het wat?
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY heeft al mijn vertrouwen in PUA gebroken. Onvangbaar die meid, en nog volledig bewust van alle methodes ook. Ben nu weer naturel.
Een blinde kip heeft je PUA tactieken door, gek.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY heeft al mijn vertrouwen in PUA gebroken. Onvangbaar die meid, en nog volledig bewust van alle methodes ook. Ben nu weer naturel.
Hmm, maar ze liggen blijkbaar wel in de markt. Never change a winning team.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, naar bloemendaal geweest... Man o man, waar is individualiteit gebleven. Allemaal zelfde soort chickies. Shorts, gestyled haar, te veel make up, dikke palen aan.
Heb goed gedanst, mijn reet geschud en mij aangeschoten gedronken. Levensloos as usual.
Denken dat dit haar raakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een blinde kip heeft je PUA tactieken door, gek.
Ik heb standards. Ik hossel geen mannen op bloemendaal. Ik wil iemand, die normaal is.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, maar ze liggen blijkbaar wel in de markt. Never change a winning team.
Maar goed, klinkt als dolle boel. Hoe was de stand aan het einde van de avond? Drie telefoonnummers en doorgebeukte keelamandelen?
Shiiiiiiiiiitquote:
Is het niet altijd beter om iemand te vinden die wat meer bij je past?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb standards. Ik hossel geen mannen op bloemendaal. Ik wil iemand, die normaal is.
Nee, labiel vs labiel. Dan krijg je jij en Vas. WIl iemand die rustig isquote:Op maandag 6 mei 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het niet altijd beter om iemand te vinden die wat meer bij je past?
Je bent sws niet interested, in niemand hier... terwijl je wel constant alles en iedereen teased.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja stomme stadstomme mensen
hehe
Met schaapje bedoel je cavia he?
Smoor djawa?heb je pics?
Je het is iig geen metafoor, vies kindquote:Op maandag 6 mei 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja stomme stadstomme mensen
hehe
Met schaapje bedoel je cavia he?
Smoor djawa?heb je pics?
VIES KIND!?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Je het is iig geen metafoor, vies kind
Jawel!
Maar het ziet er niet zo lekker uit
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sws niet interested, in niemand hier... terwijl je wel constant alles en iedereen teased.
Dat is heel oneerlijk
Je bent toch niet in Vroeger geweestquote:Op maandag 6 mei 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, naar bloemendaal geweest... Man o man, waar is individualiteit gebleven. Allemaal zelfde soort chickies. Shorts, gestyled haar, te veel make up, dikke palen aan.
Heb goed gedanst, mijn reet geschud en mij aangeschoten gedronken. Levensloos as usual.
Ben je niet, en je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben wel interested. Maar ik val op normaal. Daar ontbreekt het hier aan.
Touchéquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, labiel vs labiel. Dan krijg je jij en Vas. WIl iemand die rustig is
Niet kunnen sluiten begrijp ikquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sws niet interested, in niemand hier... terwijl je wel constant alles en iedereen teased.
Dat is heel oneerlijk
Iemand die geen bedreiging voor je vormt, een persoon die je emotioneel de baas kunt en die je niet teveel confronteert met de leegheid van het bestaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, labiel vs labiel. Dan krijg je jij en Vas. WIl iemand die rustig is
wat een skatjequote:Op maandag 6 mei 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je niet, en je spreekt jezelf tegen.
Je bent interested, maar alleen op normaal. En dat ontbreekt hier, zeg je zelf...
Also
[ afbeelding ]
Kijk panzer, een lekkere coleman
Echt hequote:
Zucht. Panzer toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iemand die geen bedreiging voor je vormt, een persoon die je emotioneel de baas kunt en die je niet teveel confronteert met de leegheid van het bestaan?
Daar pas ik voor. Hoe labieler, zelfbewuster en confronterender, hoe beter.Zeker als ze voor de rest ook nog een geile del is.
Ja je wist het niet zekerquote:
Ik vraag me af waarom je kingtoppie nog niet haasje-over hebt laten spelen met die bolle achterkant van je. Rustige jongen.quote:
Morgen..quote:
quote:
Als jij mij bedoeld dan nee, eerst hygienische praktijken dit dat en dan vies kind?!quote:
quote:
Ik wilde Krio. Echt. Maar die wil niet meerquote:Op maandag 6 mei 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je kingtoppie nog niet haasje-over hebt laten spelen met die bolle achterkant van je. Rustige jongen.
Nee maar je moest het eerst vragen, dus je wist het niet zeker, viezequote:Op maandag 6 mei 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij mij bedoeld dan nee, eerst hygienische praktijken dit dat en dan vies kind?!make up your mind meidje!!
voel je niks van op kantoorquote:Op maandag 6 mei 2013 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen..
Zon brandt nu al ontzettend fel
krio zit inmiddels al op zo'n leeftijd dat hij wil settlen met een rijk anorexiamodel dat coke van de hometrainer snuift.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde Krio. Echt. Maar die wil niet meer
jij hebt daar geen last van. Jij bent zo klein, dat je overal in de schaduwen loopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen..
Zon brandt nu al ontzettend fel
Als je airco hebt niet.quote:
Oh. Ik wil nog niet settelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio zit inmiddels al zo'n een leeftijd dat hij wil settlen met een rijk anorexiamodel dat coke van de hometrainer snuift.Hij heeft geen zin in een uitzichtloze seksrelatie met een vrouw die zichzelf larger than life vindt.
Probeer Tha_Erik.
Mag ik in jouw schaduw lopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef wise het volgende:
[..]
jij hebt daar geen last van. Jij bent zo klein, dat je overal in de schaduwen loopt.
Ik zal jou eens vies makenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee maar je moest het eerst vragen, dus je wist het niet zeker, vieze
Met wat? Chocola?quote:
als het 4 mtr achter mij is. ja hoorquote:
Ik ook niet, laat mij maar hartverscheurend hokken met labiel Nederland.quote:
Verliefd geworden.quote:
Stroop icm chilivlokjesquote:
Oke, Achmedquote:
Ik stikte al in de hitte binnen op het werk, dus dat gaat nog leuk worden in de zomer .quote:
Dat is snelquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stikte al in de hitte binnen op het werk, dus dat gaat nog leuk worden in de zomer .
Zijn er spareribs in het spel?quote:
Ja maarquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mens. Doe normaal. Tis nog niet eens warm, jij autochtoon.
ik vond het nog vrij fris toen ik naar het werk ging.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stikte al in de hitte binnen op het werk, dus dat gaat nog leuk worden in de zomer .
warm genoeg welquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mens. Doe normaal. Tis nog niet eens warm, jij autochtoon.
Met je calorie intake onder wat je verbrandt zitten, easy as that.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:
Moet maar eens op crashdieet btw. Moet die shorts echt aan kunnen dit jaar![]()
Panzer. Ken je nog een dieet.
Rekening houden met BMR toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met je calorie intake onder wat je verbrandt zitten, easy as that.
Gewoon 0 carbs.
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 wekenquote:
hmm, dat kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 weken
En toen daarna in rap tempo aangekomen?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 weken
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen daarna in rap tempo aangekomen?
niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volslank word ik genoemd. Rondingen en alles.
Zou ik ook dik van worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.
En zo bescheidenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook dik van worden.
Ik heb enkel zo'n goddelijk lichaam omdat ik te lui ben om uitgebreid te koken voor 1 persoon.
Nee. Wel met die lengte van mij. Ik moet kleiner, dan hossel ik zo iemand.quote:
Wat eet je dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook dik van worden.
Ik heb enkel zo'n goddelijk lichaam omdat ik te lui ben om uitgebreid te koken voor 1 persoon.
hoe lang ben je?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wel met die lengte van mij. Ik moet kleiner, dan hossel ik zo iemand.
[..]
Wat eet je dan?
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.
1.77quote:
Vooral stress. Ik ben een emotie eter.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.Echt he. Maar hij heeft wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.realist eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.77
[..]
Vooral stress. Ik ben een emotie eter.Je laatste zin doe ik niet aan. Ik wil dunner zijn voor mijzelf. Niet voor iemand anders. Please.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Simpele dingen. vaak dingen die makkelijk in de oven te maken zijn.quote:
Welke lengte is er nou mooi als je dik bent?quote:
4 meter 20quote:Op maandag 6 mei 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke lengte is er nou mooi als je dik bent?
quote:
Ja verder is het vrij normaal als iemand 4 meter 20 is.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dan dun bent zou dat wel best raar uitzien..
Gewoon een kwestie van de juiste dingen zeggen bij mij. Dan verander ik in een ruggengraatloos betamannetje dat de hele dag je voeten loopt te kussen en vol overtuiging je cavia dresseert.quote:
ach, wat is normaal..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verder is het vrij normaal als iemand 4 meter 20 is.
Kiek em gaan danquote:Op maandag 6 mei 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de juiste dingen zeggen bij mij. Dan verander ik in een ruggengraatloos betamannetje dat de hele dag je voeten loopt te kussen en vol overtuiging je cavia dresseert.
Trouwens, heb een leeg kantoor hier nu. Meteen naar het raam verhuisd. Vanaf heden full-scope uitzicht op alle passerende studentes, dat loopt hier af en aan. Nog geen boner, maar al wel enkele rokjes gezien.Ik post wel wat foto's binnenkort, deze spot is echt goud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hier op fok niet te vindenquote:
Ja, die van jouquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kiek em gaan dan
Op welk tijdstip is het in de fitness het minste druk?
Nu of 's middags?Zal ik anders even met je meegaan? Dan krijgen we wel de gelegenheid om alles rustig te oefenen, geen last van andere mensen dan. Je woonde op Vlieland toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kook vooral Aziatisch en Italiaans. Wordt tijd om eens mijn cultuur te omhelzen en dat te maken, maar Turks koken duurt zo verrekte lang man.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Simpele dingen. vaak dingen die makkelijk in de oven te maken zijn.
Zelden overheerlijke maaltijden met sausjes enzo.
maar kun je het wel?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kook vooral Aziatisch en Italiaans. Wordt tijd om eens mijn cultuur te omhelzen en dat te maken, maar Turks koken duurt zo verrekte lang man.
als het lekker is, maakt het geen ruk uit hoelang het duurtquote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kook vooral Aziatisch en Italiaans. Wordt tijd om eens mijn cultuur te omhelzen en dat te maken, maar Turks koken duurt zo verrekte lang man.
Hehe. Als ik voor mensen kook vind ik het niet zo'n probleem, maar alleen voor mezelf dat doe ik nooit zoveel moeite.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooiquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal ik anders even met je meegaan? Dan krijgen we wel de gelegenheid om alles rustig te oefenen, geen last van andere mensen dan. Je woonde op Vlieland toch?
Dus wel. Manti is een bepaald gerecht, hemels vind ik het. Maar ik ga niet 10 uur lang aan dat gerecht zitten, om het met 10 minuten weg te lepelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
als het lekker is, maakt het geen ruk uit hoelang het duurt![]()
Natuurlijk. Wij Turkinnetjes worden klaargestoomd vanaf 12de. Dus vanaf min 15de kon ik al maaltijden koken en goed schoonmakenquote:
vlieland, of all placesquote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan.![]()
En ja idd, Vlieland.
Eigenlijk de biblebelt, maar dan is Vlieland nog beterquote:
Vlieland? Dat daar mensen wonen!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ja idd, Vlieland.
neh, na een dag werken ga je niet nog een hele dag kokenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus wel. Manti is een bepaald gerecht, hemels vind ik het. Maar ik ga niet 10 uur lang aan dat gerecht zitten, om het met 10 minuten weg te lepelen.
[..]
Natuurlijk. Wij Turkinnetjes worden klaargestoomd vanaf 12de. Dus vanaf min 15de kon ik al maaltijden koken en goed schoonmaken
Zal je kleine ranke lijfje op mijn brede schouders van de duinen naar de vloedlijn dragen en je daar grenzeloos beminnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ja idd, Vlieland.
Ja of Rottermeroog..quote:
Turkse mannen koken niet!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, na een dag werken ga je niet nog een hele dag koken
dat kon ik ook en ik ben niet een turkinnetje(koken dan, schoonmaken deed ik niet aan tot ik mn eigen huis had
)
ik ben dan ook geen turkquote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse mannen koken niet!Of eigenlijk op mijn pa na, ken ik ze niet...
Trouwens, kwam gisteren Dennis van der Geest tegen, damnz, he is fineIemand die op hem lijkt hier?
Nee, lekkerquote:
Wat dan? als of je dan wel aktie ondernam of wat dan ook...quote:
Spot on, Nootmans.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? als of je dan wel aktie ondernam of wat dan ook...
Dus wel. Zijn postuurrrrrrquote:Op maandag 6 mei 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? als of je dan wel aktie ondernam of wat dan ook...
Nee.quote:
Ja, mooi.. en toch zou je niks ondernemenquote:
Oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi.. en toch zou je niks ondernemen
Ik val op grote/dikke mannen. Skinny is om te kotsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ambi valt op mannen van formaat kleerkast?
Hoop geblaat weinig wolquote:
Elco van der geestquote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse mannen koken niet!Of eigenlijk op mijn pa na, ken ik ze niet...
Trouwens, kwam gisteren Dennis van der Geest tegen, damnz, he is fineIemand die op hem lijkt hier?
ohaiquote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik val op grote/dikke mannen. Skinny is om te kotsen.
Oke. Dus?quote:
Shit.. Runs in the family denkquote:
Ligt aan hoe dik he..... Ik heb het niet over obesequote:
Je bent zelf :$quote:
Hardopquote:
Ik moet lachen om jouw UI, Is dat nou Barbie?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef Montelly het volgende:
Soms moet ik hartelijk lachen om sommige users hier
Wist ik alquote:
Ik zie je in menig topic zeiken op allerlei users over stoer doen, veel gepraat etc. maar je bent zelf echt precies hetzelfdequote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke. Dus?
[..]
Shit.. Runs in the family denk
[..]
Ligt aan hoe dik he..... Ik heb het niet over obese
Kreeg je 0 op je rekest?quote:
okequote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt aan hoe dik he..... Ik heb het niet over obese
bakkesquote:
Wat bedoel je?quote:
Laat me uitspreken...quote:
Naja je wijst haar telkens op gebrek aan initiatief, dus wellicht dat ze op je PUA niet reageertquote:
Deprimerendquote:Op maandag 6 mei 2013 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat me uitspreken...
Lekker gek
Ik doe geen PUA hoor. Ben gewoon serieus benieuwd naar haar reden van hypocriet zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Naja je wijst haar telkens op gebrek aan initiatief, dus wellicht dat ze op je PUA niet reageert
Waarom? omdat ik kritiek heb op jouw hypocriet zijn? ga er anders inhoudelijk op in ipv gelijk in de aanval..quote:
Oh Ambi, you heavenly blessed beauty who's inner beauty is divine and everlasting,quote:
zo romantischquote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh Ambi, you heavenly blessed beauty who's inner beauty is divine and everlasting,
You illuminate the sky at night
and you make the sun light the day
you make the birds sing
you make the breeze whisper like an angel
but most of all, you make me smile
Aanval?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deprimerend
[..]
Ik doe geen PUA hoor. Ben gewoon serieus benieuwd naar haar reden van hypocriet zijn.
[..]
Waarom? omdat ik kritiek heb op jouw hypocriet zijn? ga er anders inhoudelijk op in ipv gelijk in de aanval..
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deprimerend
[..]
Ik doe geen PUA hoor. Ben gewoon serieus benieuwd naar haar reden van hypocriet zijn.
[..]
Waarom? omdat ik kritiek heb op jouw hypocriet zijn? ga er anders inhoudelijk op in ipv gelijk in de aanval..
Geen sad puppie worden hoor.quote:
Laatste zin schreeuwt bijna om groot geschapen penisquote:Op maandag 6 mei 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aanval?Dit is geen aanval, ik laat je juist je shit spuwen gek.
Alsof het mij boeit, wat jij denkt. Ik ben tevens niet hypocriet, ben gewoon erg op mijn hoede. That's it. Verder heeft nog niemand hier echt mijn interesse gewekt. Hier, inhoudelijk genoeg I assume.
Ja, daarom val jij al af.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laatste zin schreeuwt bijna om groot geschapen penis
Ambi, je bent gewoon onzeker. Suck it up, genoeg leuke mensen hier en om je heen. Je anti-actieve agressiviteit is erg doorzichtig aan het worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit, wat jij denkt. Ik ben tevens niet hypocriet, ben gewoon erg op mijn hoede. That's it. Verder heeft nog niemand hier echt mijn interesse gewekt. Hier, inhoudelijk genoeg I assume.
Ik ben op m'n hoede. Verder speel ik geen spel en ben ik juist open als wat. Dus dat het doorzichtig is, is goed lijkt mij. Maar fijn dat jij jezelf herkent in mijquote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ambi, je bent gewoon onzeker. Suck it up, genoeg leuke mensen hier en om je heen. Je anti-actieve agressiviteit is erg doorzichtig aan het worden.
zwakquote:Op maandag 6 mei 2013 10:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus wel. Manti is een bepaald gerecht, hemels vind ik het. Maar ik ga niet 10 uur lang aan dat gerecht zitten, om het met 10 minuten weg te lepelen.
Je hebt wel de machtquote:
Ja, aanval.. snap niet waarom je gelijk 'frustiiiiiii' zou roepen op een kritische vraag? 'shitquote:Op maandag 6 mei 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit bevalt mij welquote:
Het zal wel. "Ben gewoon op mijn hoede", op je hoede waarvoor. Je gaat echt niet dood aan een keer zoenen of neuken met iemand van het andere geslacht. Maar zelfs daar blijf je al ver van weg. Ik weet niet waar jij vertoeft, maar ik zie op een avond genoeg leuke mannen om me heen, zou ze wel doen als ik daar interesse in had.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben op m'n hoede. Verder speel ik geen spel en ben ik juist open als wat. Dus dat het doorzichtig is, is goed lijkt mij. Maar fijn dat jij jezelf herkent in mij
Vroege vogel.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Salatrel het volgende:
te vroeg![]()
maar even game of thrones kijken en zien of ik daarna nog even een middagdutje kan doen
Vanwaar de behoefte anderen te verdedigen? Ik ga ook niet naar die meet, heb ik je al gezegd. Iets met korrel zout.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel de macht
[..]
Ja, aanval.. snap niet waarom je gelijk 'frustiiiiiii' zou roepen op een kritische vraag? 'shit
spuwen'??
Ik zie jou in het meet topic namelijk constant op anderen zeiken dat ze toch niet komen, toch veel praatjes hebben e.d. en dan zie ik jou zelf ook overal praatjes neergooien. Helemaal prima, maar vroeg me af waar dat dan vandaan komt. Thats all
En dan ook dat laatste er nog even bij.. zo onnodigals of het zo'n gekke vraag is.
Panzer, ik heb bepaalde dingen meegemaakt, daardoor ben ik wat bang en voorzichtig. Is toch niet onlogisch? Zoenen etc doe ik hoor, zo fucking auti ben ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het zal wel. "Ben gewoon op mijn hoede", op je hoede waarvoor. Je gaat echt niet dood aan een keer zoenen of neuken met iemand van het andere geslacht. Maar zelfs daar blijf je al ver van weg. Ik weet niet waar jij vertoeft, maar ik zie op een avond genoeg leuke mannen om me heen, zou ze wel doen als ik daar interesse in had.
Maar die interesse heb ik niet. En jij blijkbaar wel. Jij kunt die mannen ook zien, meid. Maar dat doe je niet. Of je ziet ze wel, maar kijkt dan boos en bang weg. Wat is het? Openheid en eerlijkheid tegenover jezelf kan confronterend zijn, maar schept ook rust.
I know right, maar ligt dat dan aan die mannen of aan jou? Ik kan Nootmans best begrijpen, ik vind dat je hier altijd een beetje loopt te doen alsof niemand goed genoeg voor je is.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Panzer, ik heb bepaalde dingen meegemaakt, daardoor ben ik wat bang en voorzichtig. Is toch niet onlogisch? Zoenen etc doe ik hoor, zo fucking auti ben ik niet
Ik verdedig niemandquote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte anderen te verdedigen? Ik ga ook niet naar die meet, heb ik je al gezegd. Iets met korrel zout.
Ja, dacht ik welquote:
"Bepaalde dingen"quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Panzer, ik heb bepaalde dingen meegemaakt, daardoor ben ik wat bang en voorzichtig. Is toch niet onlogisch? Zoenen etc doe ik hoor, zo fucking auti ben ik niet
Hoezo is dat walgelijk?quote:
Ach het is gewoon een act, erg doorzichtig. Lekker laten ook maar soms ben ik gewoon benieuwd achter de psyche er van. Just interessequote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I know right, maar ligt dat dan aan die mannen of aan jou? Ik kan Nootmans best begrijpen, ik vind dat je hier altijd een beetje loopt te doen alsof niemand goed genoeg voor je is.
Ik trek bepaalde mannen aan, dus zowel aan mij als de heren zelfquote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I know right, maar ligt dat dan aan die mannen of aan jou? Ik kan Nootmans best begrijpen, ik vind dat je hier altijd een beetje loopt te doen alsof niemand goed genoeg voor je is.
Ok.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdedig niemandik vroeg jou wat, meer niet. Damn, je verzint er van alles bij
Omdat vrouwen met machtquote:
Basale onzekerheid, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben mijn Freund..quote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
met een honkbalknuppelquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou jullie allemaal raken, stuk voor stuk.
Nee, ik wil het laatste woordquote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik trek bepaalde mannen aan, dus zowel aan mij als de heren zelf![]()
Waar zeg ik dat niemand goed genoeg is voor mij?
[..]
Ok.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een act, erg doorzichtig. Lekker laten ook maar soms ben ik gewoon benieuwd achter de psyche er van. Just interesse
Desnoods.quote:
Ik las canneloni? :Squote:
Okquote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een act? Sure sweety. Typisch fok gedrag dit. Ben jij jezelf hier?. Of Panzer? Nee. Dus waar heb jij het over? Ik ben hier best eerlijk. Itt types als jij.
Baksteen.quote:
Ik ben soms teveel mezelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een act? Sure sweety. Typisch fok gedrag dit. Ben jij jezelf hier?. Of Panzer? Nee. Dus waar heb jij het over? Ik ben hier best eerlijk. Itt types als jij.
KAN JE EINDELIJK IN BADquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus nu een multi reiniger gevonden die lekker ruikt.
Halleluja.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las canneloni? :S
Maareh.. glazen plafond is gewoon stuk hoor.. en het old boys network kan ook optiefen.. vrouwen aan de macht
/ opzij.
"een spannende dag in het leven van een huisvrouw"quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Las multi reigerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Maar niet deze informatie delen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Natuurlijk ook onzekerheid. Maar die wordt vnml gevoedt door angst.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Basale onzekerheid, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben mijn Freund..
Nu alleen een hogedrukspuit nog.quote:
Mensen die beweren dat Panzer hier zichzelf niet is.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
VERTEL VERTELquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Als je als reigah geboren ben, wor je nooit een pauwquote:
Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Dat heb je zelf beweerd, klapjosti.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat Panzer hier zichzelf niet is.Ben nu oprecht benieuwd naar wat je je er dan bij voorstelt.
Ik ben bang voor tijgers. Stel nou dat ik lig te slapen en er zit opeens een tijger op mijn bed, dan ben ik best wel de pineut. Of ik wil cornflakes pakken en er springt een tijger uit de verpakking. 's Morgensvroeg denk ik op mijn fiets te stappen, is mijn fiets een tijger.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk ook onzekerheid. Maar die wordt vnml gevoedt door angst.
Wie is niet onzeker. Pls zegIk ben niet bang voor emoties. Niets om je voor te schamen, hoor.
Ken alleen schijten als een reigerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je als reigah geboren ben, wor je nooit een pauw
quote:
quote:
Lol,quote:
Dan hou ik je handje vast. Zal je niets gebeurenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben bang voor tijgers. Stel nou dat ik lig te slapen en er zit opeens een tijger op mijn bed, dan ben ik best wel de pineut. Of ik wil cornflakes pakken en er springt een tijger uit de verpakking. 's Morgensvroeg denk ik op mijn fiets te stappen, is mijn fiets een tijger.
Het is een wonder dat ik de slaap nog kan vatten.
De rest van zijn lichaam kan dan nog verscheurd worden door een tijger.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan hou ik je handje vast. Zal je niets gebeuren
Goed, moet het weer over poepen gaan?quote:
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, moet het weer over poepen gaan?
Oh neequote:
Ik heb hier ook beweerd dat ik 141 meisjes bij de staart heb gehad, daar moest ik recent ook al opheldering over geven. Soms nemen mensen bepaalde dingen hier echt te serieus, en jij doet er goed aan mee.quote:
Wat wil je ook met die kleine hoorn-, zwem- en slijmvliezen van jou.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol,
Die groene Sorbo..
Ik had eerst Glassex en Dettol,
maar van die laatste moet ik bijna kotsen en traanogen.
Nee. Niet. Ik ben sterk weet je. Heb veel te verduren gehad van broers en zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest van zijn lichaam kan dan nog verscheurd worden door een tijger.
Ik kan het zo uit m'n mouw schudden, ik heb echt fantastische momenten gehad op de WC.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een goed poepverhaal klaarliggen?
Sorbo is sowieso wel goed spul. Die hebben namelijk veel reclames op TV gehad.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol,
Die groene Sorbo..
Ik had eerst Glassex en Dettol,
maar van die laatste moet ik bijna kotsen en traanogen.
Zolang je hand geen lange klauwen en dikke oranjebruine vacht heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan hou ik je handje vast. Zal je niets gebeuren
Wat ws je vraag dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hier ook beweerd dat ik 141 meisjes bij de staart heb gehad, daar moest ik recent ook al opheldering over geven. Soms nemen mensen bepaalde dingen hier echt te serieus, en jij doet er goed aan mee.
Anyhoo, ik vroeg je nog wat.
[..]
Wat wil je ook met die kleine hoorn-, zwem- en slijmvliezen van jou.Kwetsbaar as fuck.
YO! En bedankt. Was ik net een beetje gekalmeerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest van zijn lichaam kan dan nog verscheurd worden door een tijger.
gisteren asperges gehad, dus ik heb nu alleen plasverhalenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan het zo uit m'n mouw schudden, ik heb echt fantastische momenten gehad op de WC.
Ik heb een steen te koop die werkt tegen tijgers.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
YO! En bedankt. Was ik net een beetje gekalmeerd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wil je ook met die kleine hoorn-, zwem- en slijmvliezen van jou.Kwetsbaar as fuck.
quote:
Vertel me het.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat Panzer hier zichzelf niet is.Ben nu oprecht benieuwd naar wat je je er dan bij voorstelt.
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, moet het weer over poepen gaan?
Uw hulp in huis..quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sorbo is sowieso wel goed spul. Die hebben namelijk veel reclames op TV gehad.
Wat mag dat kosten?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een steen te koop die werkt tegen tijgers.
BEHALVE IKquote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jalekker simpel onderwerp en iedereen heeft hier affiniteit mee
Daar heb ik een koffiezetapparaat voor.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uw hulp in huis..Nu hoef ik geen luchtverfrisser meer te kopen.
Ik ben slap en ik leg het altijd af tijdens het stoeienquote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die beweren fysiek sterk te zijn. Dan pak je ze bij hun polsen en voel je dat ze inderdaad een beetje duwen, maar is het net alsof je met een jongetje van 8 aan het stoeien bent.
Ik denk dat je IRL iets minder stoer bent, dan dat jij je hier voordoet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die beweren fysiek sterk te zijn. Dan pak je ze bij hun polsen en voel je dat ze inderdaad een beetje duwen, maar is het net alsof je met een jongetje van 8 aan het stoeien bent.
[..]
[..]
Vertel me het.
Ik de oven.. daar bak ik lekkerste dingen inquote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar heb ik een koffiezetapparaat voor.
Awwww drollie van mequote:
je bent zelf een drol, dus niks behalve jijquote:
quote:
Mijn illusie van stoere mannelijke fokkers... wat doe je.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat je IRL iets minder stoer bent, dan dat jij je hier voordoet.
Boh lekker, ik had ze van de week ook. Gisteren heb ik Thais gegeten, dus ik ga zo even mijn collega's van de WC afschoppenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren asperges gehad, dus ik heb nu alleen plasverhalen
Ik zag al een pak koffie in de oven staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik de oven.. daar bak ik lekkerste dingen in![]()
Ruikt het huis ook lekker van.
quote:
Spreken jullie dit af of zo, fuckers?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef wise het volgende:
[..]
je bent zelf een drol, dus niks behalve jij
Nou eigenlijk bak ik daar tijgers inquote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zag al een pak koffie in de oven staan.![]()
Sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn illusie van stoere mannelijke fokkers... wat doe je.
fokkers will be fuckersquote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Spreken jullie dit af of zo, fuckers?
quote:
Haha lijkt wel zo hequote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb sinds een paar dagen een beeld gekregen van 4EBE als klein seksdier ter grootte van een falefel. Altijd overheen gelezen (ging toch alleen maar over cavia's en andere onzin), maar wellicht zat ik er bizar naast.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben slap en ik leg het altijd af tijdens het stoeien
Dan ga ik maar aan haren trekken en mijn nagels gebruiken, omdat dat het enige is wat ik goed kan.
'Minder stoer'? Wat voor dingen moet ik dan aan denken?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat je IRL iets minder stoer bent, dan dat jij je hier voordoet.
Eten? Mag ik bij je logeren?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bak ik daar tijgers in
Kom je eten?
waarom is dat slecht nieuws¿quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Haha lijkt wel zo hemaar alleen maar slecht nieuws voor mij... want ik denk blijkbaar een beetje hetzelfde als wise
Ik geloof niet dat jij zo'n vrouwenverslinder bent, als dat jij hier pretendeert te zijn. Denk dat ook jij gewoon bent, dus met de benodigde onzekerheid.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb sinds een paar dagen een beeld gekregen van 4EBE als klein seksdier ter grootte van een falefel. Altijd overheen gelezen (ging toch alleen maar over cavia's en andere onzin), maar wellicht dat ik er bizar naast.
[..]
'Minder stoer'? Wat voor dingen moet ik dan aan denken?
jij bent gewoon makkelijk (te lezen)quote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja blijktquote:
Tijgers zijn pas echte vrouwenverslinders, maar die beesten verslinden alles.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n vrouwenverslinder bent, als dat jij hier pretendeert te zijn. Denk dat ook jij gewoon bent, dus met de benodigde onzekerheid.
Het is ook echt heel raar en gek dat mensen online misschien iets minder remmingen hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Minder stoer'? Wat voor dingen moet ik dan aan denken?
Wat vind je daar van?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Haha lijkt wel zo hemaar alleen maar slecht nieuws voor mij... want ik denk blijkbaar een beetje hetzelfde als wise
Gezien jouw keuze aan gifjesquote:
quote:
Ben helemaal geen vrouwenverslinder en heb dat hier ook niet beweerd, noch gepretendeerd. Maar ik ben gek op vrouwen, verre van bang of schuw voor ze en ik mag ze graag opwinden en uit elkaar trekken. Daar doen ze graag aan mee en daar is geen woord van gelogen. Ik zie niet wat je nu bedoelt?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n vrouwenverslinder bent, als dat jij hier pretendeert te zijn. Denk dat ook jij gewoon bent, dus met de benodigde onzekerheid.
Deze verdient een plaats in mijn foboquote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb sinds een paar dagen een beeld gekregen van 4EBE als klein seksdier ter grootte van een falefel. Altijd overheen gelezen (ging toch alleen maar over cavia's en andere onzin), maar wellicht zat ik er bizar naast.
Heb ook grote neusquote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je daar van?![]()
Misschien zijn jullie wel familie
Je bent zelf makkelijk.quote:
Dan houdt het op.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben helemaal geen vrouwenverslinder en heb dat hier ook niet beweerd, noch gepretendeerd. Maar ik ben gek op vrouwen, verre van bang of schuw voor ze en ik mag ze graag opwinden en uit elkaar trekken. Daar doen ze graag aan mee en daar is geen woord van gelogen. Ik zie niet wat je nu bedoelt?
Sinds Noorsbloed/emimich en krentenbol is de wereld niet meer hetzelfde neequote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben zo naief.. Voorheen dacht ik ook zoFOK heeft mijn onschuldigheid weggenomen.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz. Hoe ws je weekend? Niet los kunnen gaan blijkbaar? Godsamme, zeikstoel denk.
Eh, ja dat mag wel.quote:
Wat nu weer?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz. Hoe ws je weekend? Niet los kunnen gaan blijkbaar? Godsamme, zeikstoel denk.
wat?quote:
Goede grammaticaquote:
Welke remmingen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt heel raar en gek dat mensen online misschien iets minder remmingen hebben
Hoef je niet gelijk compleet anders te zijn.
Hmm.quote:
Ja maar dan ben je geesteziek als je je compleet anders voor doet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welke remmingen?
Compleet anders kan trouwens ook, heb daar ervaring mee.
[..]
Hmm.
Snel in de pocket zegquote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, ik moest lachen
ambi vermaakt mij
Sowieso gek. Dat is mijn doel op Fok.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, ik moest lachen
ambi vermaakt mij
Mooi, de google images van 'hooimatras' zien er prima uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ja dat mag wel.
Ik heb nog een hooimatras in de kelder
Met hooiwagenspinnen erinquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mooi, de google images van 'hooimatras' zien er prima uit.Laat maar weten wanneer het eten klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |