Ik wilde Krio. Echt. Maar die wil niet meerquote:Op maandag 6 mei 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je kingtoppie nog niet haasje-over hebt laten spelen met die bolle achterkant van je. Rustige jongen.
Nee maar je moest het eerst vragen, dus je wist het niet zeker, viezequote:Op maandag 6 mei 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij mij bedoeld dan nee, eerst hygienische praktijken dit dat en dan vies kind?!make up your mind meidje!!
voel je niks van op kantoorquote:Op maandag 6 mei 2013 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen..
Zon brandt nu al ontzettend fel
krio zit inmiddels al op zo'n leeftijd dat hij wil settlen met een rijk anorexiamodel dat coke van de hometrainer snuift.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde Krio. Echt. Maar die wil niet meer
jij hebt daar geen last van. Jij bent zo klein, dat je overal in de schaduwen loopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen..
Zon brandt nu al ontzettend fel
Als je airco hebt niet.quote:
Oh. Ik wil nog niet settelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio zit inmiddels al zo'n een leeftijd dat hij wil settlen met een rijk anorexiamodel dat coke van de hometrainer snuift.Hij heeft geen zin in een uitzichtloze seksrelatie met een vrouw die zichzelf larger than life vindt.
Probeer Tha_Erik.
Mag ik in jouw schaduw lopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef wise het volgende:
[..]
jij hebt daar geen last van. Jij bent zo klein, dat je overal in de schaduwen loopt.
Ik zal jou eens vies makenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee maar je moest het eerst vragen, dus je wist het niet zeker, vieze
Met wat? Chocola?quote:
als het 4 mtr achter mij is. ja hoorquote:
Ik ook niet, laat mij maar hartverscheurend hokken met labiel Nederland.quote:
Verliefd geworden.quote:
Stroop icm chilivlokjesquote:
Oke, Achmedquote:
Ik stikte al in de hitte binnen op het werk, dus dat gaat nog leuk worden in de zomer .quote:
Dat is snelquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stikte al in de hitte binnen op het werk, dus dat gaat nog leuk worden in de zomer .
Zijn er spareribs in het spel?quote:
Ja maarquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mens. Doe normaal. Tis nog niet eens warm, jij autochtoon.
ik vond het nog vrij fris toen ik naar het werk ging.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stikte al in de hitte binnen op het werk, dus dat gaat nog leuk worden in de zomer .
warm genoeg welquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mens. Doe normaal. Tis nog niet eens warm, jij autochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |