Hmm, maar ze liggen blijkbaar wel in de markt. Never change a winning team.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, naar bloemendaal geweest... Man o man, waar is individualiteit gebleven. Allemaal zelfde soort chickies. Shorts, gestyled haar, te veel make up, dikke palen aan.
Heb goed gedanst, mijn reet geschud en mij aangeschoten gedronken. Levensloos as usual.
Denken dat dit haar raakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een blinde kip heeft je PUA tactieken door, gek.
Ik heb standards. Ik hossel geen mannen op bloemendaal. Ik wil iemand, die normaal is.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, maar ze liggen blijkbaar wel in de markt. Never change a winning team.
Maar goed, klinkt als dolle boel. Hoe was de stand aan het einde van de avond? Drie telefoonnummers en doorgebeukte keelamandelen?
Shiiiiiiiiiitquote:
Is het niet altijd beter om iemand te vinden die wat meer bij je past?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb standards. Ik hossel geen mannen op bloemendaal. Ik wil iemand, die normaal is.
Nee, labiel vs labiel. Dan krijg je jij en Vas. WIl iemand die rustig isquote:Op maandag 6 mei 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het niet altijd beter om iemand te vinden die wat meer bij je past?
Je bent sws niet interested, in niemand hier... terwijl je wel constant alles en iedereen teased.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja stomme stadstomme mensen
hehe
Met schaapje bedoel je cavia he?
Smoor djawa?heb je pics?
Je het is iig geen metafoor, vies kindquote:Op maandag 6 mei 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja stomme stadstomme mensen
hehe
Met schaapje bedoel je cavia he?
Smoor djawa?heb je pics?
VIES KIND!?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Je het is iig geen metafoor, vies kind
Jawel!
Maar het ziet er niet zo lekker uit
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sws niet interested, in niemand hier... terwijl je wel constant alles en iedereen teased.
Dat is heel oneerlijk
Je bent toch niet in Vroeger geweestquote:Op maandag 6 mei 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, naar bloemendaal geweest... Man o man, waar is individualiteit gebleven. Allemaal zelfde soort chickies. Shorts, gestyled haar, te veel make up, dikke palen aan.
Heb goed gedanst, mijn reet geschud en mij aangeschoten gedronken. Levensloos as usual.
Ben je niet, en je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben wel interested. Maar ik val op normaal. Daar ontbreekt het hier aan.
Touchéquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, labiel vs labiel. Dan krijg je jij en Vas. WIl iemand die rustig is
Niet kunnen sluiten begrijp ikquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sws niet interested, in niemand hier... terwijl je wel constant alles en iedereen teased.
Dat is heel oneerlijk
Iemand die geen bedreiging voor je vormt, een persoon die je emotioneel de baas kunt en die je niet teveel confronteert met de leegheid van het bestaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, labiel vs labiel. Dan krijg je jij en Vas. WIl iemand die rustig is
wat een skatjequote:Op maandag 6 mei 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je niet, en je spreekt jezelf tegen.
Je bent interested, maar alleen op normaal. En dat ontbreekt hier, zeg je zelf...
Also
[ afbeelding ]
Kijk panzer, een lekkere coleman
Echt hequote:
Zucht. Panzer toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iemand die geen bedreiging voor je vormt, een persoon die je emotioneel de baas kunt en die je niet teveel confronteert met de leegheid van het bestaan?
Daar pas ik voor. Hoe labieler, zelfbewuster en confronterender, hoe beter.Zeker als ze voor de rest ook nog een geile del is.
Ja je wist het niet zekerquote:
Ik vraag me af waarom je kingtoppie nog niet haasje-over hebt laten spelen met die bolle achterkant van je. Rustige jongen.quote:
Morgen..quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |