Tijgers zijn pas echte vrouwenverslinders, maar die beesten verslinden alles.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n vrouwenverslinder bent, als dat jij hier pretendeert te zijn. Denk dat ook jij gewoon bent, dus met de benodigde onzekerheid.
Het is ook echt heel raar en gek dat mensen online misschien iets minder remmingen hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Minder stoer'? Wat voor dingen moet ik dan aan denken?
Wat vind je daar van?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Haha lijkt wel zo hemaar alleen maar slecht nieuws voor mij... want ik denk blijkbaar een beetje hetzelfde als wise
Gezien jouw keuze aan gifjesquote:
quote:
Ben helemaal geen vrouwenverslinder en heb dat hier ook niet beweerd, noch gepretendeerd. Maar ik ben gek op vrouwen, verre van bang of schuw voor ze en ik mag ze graag opwinden en uit elkaar trekken. Daar doen ze graag aan mee en daar is geen woord van gelogen. Ik zie niet wat je nu bedoelt?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n vrouwenverslinder bent, als dat jij hier pretendeert te zijn. Denk dat ook jij gewoon bent, dus met de benodigde onzekerheid.
Deze verdient een plaats in mijn foboquote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb sinds een paar dagen een beeld gekregen van 4EBE als klein seksdier ter grootte van een falefel. Altijd overheen gelezen (ging toch alleen maar over cavia's en andere onzin), maar wellicht zat ik er bizar naast.
Heb ook grote neusquote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je daar van?![]()
Misschien zijn jullie wel familie
Je bent zelf makkelijk.quote:
Dan houdt het op.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben helemaal geen vrouwenverslinder en heb dat hier ook niet beweerd, noch gepretendeerd. Maar ik ben gek op vrouwen, verre van bang of schuw voor ze en ik mag ze graag opwinden en uit elkaar trekken. Daar doen ze graag aan mee en daar is geen woord van gelogen. Ik zie niet wat je nu bedoelt?
Sinds Noorsbloed/emimich en krentenbol is de wereld niet meer hetzelfde neequote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben zo naief.. Voorheen dacht ik ook zoFOK heeft mijn onschuldigheid weggenomen.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz. Hoe ws je weekend? Niet los kunnen gaan blijkbaar? Godsamme, zeikstoel denk.
Eh, ja dat mag wel.quote:
Wat nu weer?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz. Hoe ws je weekend? Niet los kunnen gaan blijkbaar? Godsamme, zeikstoel denk.
wat?quote:
Goede grammaticaquote:
Welke remmingen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt heel raar en gek dat mensen online misschien iets minder remmingen hebben
Hoef je niet gelijk compleet anders te zijn.
Hmm.quote:
Ja maar dan ben je geesteziek als je je compleet anders voor doet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welke remmingen?
Compleet anders kan trouwens ook, heb daar ervaring mee.
[..]
Hmm.
Snel in de pocket zegquote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, ik moest lachen
ambi vermaakt mij
Sowieso gek. Dat is mijn doel op Fok.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, ik moest lachen
ambi vermaakt mij
Mooi, de google images van 'hooimatras' zien er prima uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ja dat mag wel.
Ik heb nog een hooimatras in de kelder
Met hooiwagenspinnen erinquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mooi, de google images van 'hooimatras' zien er prima uit.Laat maar weten wanneer het eten klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |