Uw hulp in huis..quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sorbo is sowieso wel goed spul. Die hebben namelijk veel reclames op TV gehad.
Wat mag dat kosten?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een steen te koop die werkt tegen tijgers.
BEHALVE IKquote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jalekker simpel onderwerp en iedereen heeft hier affiniteit mee
Daar heb ik een koffiezetapparaat voor.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uw hulp in huis..Nu hoef ik geen luchtverfrisser meer te kopen.
Ik ben slap en ik leg het altijd af tijdens het stoeienquote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die beweren fysiek sterk te zijn. Dan pak je ze bij hun polsen en voel je dat ze inderdaad een beetje duwen, maar is het net alsof je met een jongetje van 8 aan het stoeien bent.
Ik denk dat je IRL iets minder stoer bent, dan dat jij je hier voordoet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die beweren fysiek sterk te zijn. Dan pak je ze bij hun polsen en voel je dat ze inderdaad een beetje duwen, maar is het net alsof je met een jongetje van 8 aan het stoeien bent.
[..]
[..]
Vertel me het.
Ik de oven.. daar bak ik lekkerste dingen inquote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar heb ik een koffiezetapparaat voor.
Awwww drollie van mequote:
je bent zelf een drol, dus niks behalve jijquote:
quote:
Mijn illusie van stoere mannelijke fokkers... wat doe je.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat je IRL iets minder stoer bent, dan dat jij je hier voordoet.
Boh lekker, ik had ze van de week ook. Gisteren heb ik Thais gegeten, dus ik ga zo even mijn collega's van de WC afschoppenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren asperges gehad, dus ik heb nu alleen plasverhalen
Ik zag al een pak koffie in de oven staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik de oven.. daar bak ik lekkerste dingen in![]()
Ruikt het huis ook lekker van.
quote:
Spreken jullie dit af of zo, fuckers?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef wise het volgende:
[..]
je bent zelf een drol, dus niks behalve jij
Nou eigenlijk bak ik daar tijgers inquote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zag al een pak koffie in de oven staan.![]()
Sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn illusie van stoere mannelijke fokkers... wat doe je.
fokkers will be fuckersquote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Spreken jullie dit af of zo, fuckers?
quote:
Haha lijkt wel zo hequote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb sinds een paar dagen een beeld gekregen van 4EBE als klein seksdier ter grootte van een falefel. Altijd overheen gelezen (ging toch alleen maar over cavia's en andere onzin), maar wellicht zat ik er bizar naast.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben slap en ik leg het altijd af tijdens het stoeien
Dan ga ik maar aan haren trekken en mijn nagels gebruiken, omdat dat het enige is wat ik goed kan.
'Minder stoer'? Wat voor dingen moet ik dan aan denken?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat je IRL iets minder stoer bent, dan dat jij je hier voordoet.
Eten? Mag ik bij je logeren?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bak ik daar tijgers in
Kom je eten?
waarom is dat slecht nieuws¿quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Haha lijkt wel zo hemaar alleen maar slecht nieuws voor mij... want ik denk blijkbaar een beetje hetzelfde als wise
Ik geloof niet dat jij zo'n vrouwenverslinder bent, als dat jij hier pretendeert te zijn. Denk dat ook jij gewoon bent, dus met de benodigde onzekerheid.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb sinds een paar dagen een beeld gekregen van 4EBE als klein seksdier ter grootte van een falefel. Altijd overheen gelezen (ging toch alleen maar over cavia's en andere onzin), maar wellicht dat ik er bizar naast.
[..]
'Minder stoer'? Wat voor dingen moet ik dan aan denken?
jij bent gewoon makkelijk (te lezen)quote:Op maandag 6 mei 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |