Mensen die beweren dat Panzer hier zichzelf niet is.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een act? Sure sweety. Typisch fok gedrag dit. Ben jij jezelf hier?. Of Panzer? Nee. Dus waar heb jij het over? Ik ben hier best eerlijk. Itt types als jij.
VERTEL VERTELquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus nu een multi reiniger gevonden die lekker ruikt.
Halleluja.
Als je als reigah geboren ben, wor je nooit een pauwquote:
Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus nu een multi reiniger gevonden die lekker ruikt.
Halleluja.
Dat heb je zelf beweerd, klapjosti.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat Panzer hier zichzelf niet is.Ben nu oprecht benieuwd naar wat je je er dan bij voorstelt.
Ik ben bang voor tijgers. Stel nou dat ik lig te slapen en er zit opeens een tijger op mijn bed, dan ben ik best wel de pineut. Of ik wil cornflakes pakken en er springt een tijger uit de verpakking. 's Morgensvroeg denk ik op mijn fiets te stappen, is mijn fiets een tijger.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk ook onzekerheid. Maar die wordt vnml gevoedt door angst.
Wie is niet onzeker. Pls zegIk ben niet bang voor emoties. Niets om je voor te schamen, hoor.
Ken alleen schijten als een reigerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je als reigah geboren ben, wor je nooit een pauw
quote:
quote:
Lol,quote:
Dan hou ik je handje vast. Zal je niets gebeurenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben bang voor tijgers. Stel nou dat ik lig te slapen en er zit opeens een tijger op mijn bed, dan ben ik best wel de pineut. Of ik wil cornflakes pakken en er springt een tijger uit de verpakking. 's Morgensvroeg denk ik op mijn fiets te stappen, is mijn fiets een tijger.
Het is een wonder dat ik de slaap nog kan vatten.
De rest van zijn lichaam kan dan nog verscheurd worden door een tijger.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan hou ik je handje vast. Zal je niets gebeuren
Goed, moet het weer over poepen gaan?quote:
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, moet het weer over poepen gaan?
Oh neequote:
Ik heb hier ook beweerd dat ik 141 meisjes bij de staart heb gehad, daar moest ik recent ook al opheldering over geven. Soms nemen mensen bepaalde dingen hier echt te serieus, en jij doet er goed aan mee.quote:
Wat wil je ook met die kleine hoorn-, zwem- en slijmvliezen van jou.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol,
Die groene Sorbo..
Ik had eerst Glassex en Dettol,
maar van die laatste moet ik bijna kotsen en traanogen.
Nee. Niet. Ik ben sterk weet je. Heb veel te verduren gehad van broers en zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest van zijn lichaam kan dan nog verscheurd worden door een tijger.
Ik kan het zo uit m'n mouw schudden, ik heb echt fantastische momenten gehad op de WC.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een goed poepverhaal klaarliggen?
Sorbo is sowieso wel goed spul. Die hebben namelijk veel reclames op TV gehad.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol,
Die groene Sorbo..
Ik had eerst Glassex en Dettol,
maar van die laatste moet ik bijna kotsen en traanogen.
Zolang je hand geen lange klauwen en dikke oranjebruine vacht heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan hou ik je handje vast. Zal je niets gebeuren
Wat ws je vraag dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hier ook beweerd dat ik 141 meisjes bij de staart heb gehad, daar moest ik recent ook al opheldering over geven. Soms nemen mensen bepaalde dingen hier echt te serieus, en jij doet er goed aan mee.
Anyhoo, ik vroeg je nog wat.
[..]
Wat wil je ook met die kleine hoorn-, zwem- en slijmvliezen van jou.Kwetsbaar as fuck.
YO! En bedankt. Was ik net een beetje gekalmeerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest van zijn lichaam kan dan nog verscheurd worden door een tijger.
gisteren asperges gehad, dus ik heb nu alleen plasverhalenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan het zo uit m'n mouw schudden, ik heb echt fantastische momenten gehad op de WC.
Ik heb een steen te koop die werkt tegen tijgers.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
YO! En bedankt. Was ik net een beetje gekalmeerd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wil je ook met die kleine hoorn-, zwem- en slijmvliezen van jou.Kwetsbaar as fuck.
quote:
Vertel me het.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat Panzer hier zichzelf niet is.Ben nu oprecht benieuwd naar wat je je er dan bij voorstelt.
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, moet het weer over poepen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |