"Bepaalde dingen"quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Panzer, ik heb bepaalde dingen meegemaakt, daardoor ben ik wat bang en voorzichtig. Is toch niet onlogisch? Zoenen etc doe ik hoor, zo fucking auti ben ik niet
Hoezo is dat walgelijk?quote:
Ach het is gewoon een act, erg doorzichtig. Lekker laten ook maar soms ben ik gewoon benieuwd achter de psyche er van. Just interessequote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I know right, maar ligt dat dan aan die mannen of aan jou? Ik kan Nootmans best begrijpen, ik vind dat je hier altijd een beetje loopt te doen alsof niemand goed genoeg voor je is.
Ik trek bepaalde mannen aan, dus zowel aan mij als de heren zelfquote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I know right, maar ligt dat dan aan die mannen of aan jou? Ik kan Nootmans best begrijpen, ik vind dat je hier altijd een beetje loopt te doen alsof niemand goed genoeg voor je is.
Ok.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdedig niemandik vroeg jou wat, meer niet. Damn, je verzint er van alles bij
Omdat vrouwen met machtquote:
Basale onzekerheid, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben mijn Freund..quote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
met een honkbalknuppelquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou jullie allemaal raken, stuk voor stuk.
Nee, ik wil het laatste woordquote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik trek bepaalde mannen aan, dus zowel aan mij als de heren zelf![]()
Waar zeg ik dat niemand goed genoeg is voor mij?
[..]
Ok.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een act, erg doorzichtig. Lekker laten ook maar soms ben ik gewoon benieuwd achter de psyche er van. Just interesse
Desnoods.quote:
Ik las canneloni? :Squote:
Okquote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een act? Sure sweety. Typisch fok gedrag dit. Ben jij jezelf hier?. Of Panzer? Nee. Dus waar heb jij het over? Ik ben hier best eerlijk. Itt types als jij.
Baksteen.quote:
Ik ben soms teveel mezelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een act? Sure sweety. Typisch fok gedrag dit. Ben jij jezelf hier?. Of Panzer? Nee. Dus waar heb jij het over? Ik ben hier best eerlijk. Itt types als jij.
KAN JE EINDELIJK IN BADquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus nu een multi reiniger gevonden die lekker ruikt.
Halleluja.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las canneloni? :S
Maareh.. glazen plafond is gewoon stuk hoor.. en het old boys network kan ook optiefen.. vrouwen aan de macht
/ opzij.
"een spannende dag in het leven van een huisvrouw"quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Las multi reigerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Maar niet deze informatie delen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halleluja.
Natuurlijk ook onzekerheid. Maar die wordt vnml gevoedt door angst.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Basale onzekerheid, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben mijn Freund..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |