Met je calorie intake onder wat je verbrandt zitten, easy as that.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:
Moet maar eens op crashdieet btw. Moet die shorts echt aan kunnen dit jaar![]()
Panzer. Ken je nog een dieet.
Rekening houden met BMR toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met je calorie intake onder wat je verbrandt zitten, easy as that.
Gewoon 0 carbs.
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 wekenquote:
hmm, dat kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 weken
En toen daarna in rap tempo aangekomen?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 weken
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen daarna in rap tempo aangekomen?
niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volslank word ik genoemd. Rondingen en alles.
Zou ik ook dik van worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.
En zo bescheidenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook dik van worden.
Ik heb enkel zo'n goddelijk lichaam omdat ik te lui ben om uitgebreid te koken voor 1 persoon.
Nee. Wel met die lengte van mij. Ik moet kleiner, dan hossel ik zo iemand.quote:
Wat eet je dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook dik van worden.
Ik heb enkel zo'n goddelijk lichaam omdat ik te lui ben om uitgebreid te koken voor 1 persoon.
hoe lang ben je?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wel met die lengte van mij. Ik moet kleiner, dan hossel ik zo iemand.
[..]
Wat eet je dan?
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.
1.77quote:
Vooral stress. Ik ben een emotie eter.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.Echt he. Maar hij heeft wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.realist eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.77
[..]
Vooral stress. Ik ben een emotie eter.Je laatste zin doe ik niet aan. Ik wil dunner zijn voor mijzelf. Niet voor iemand anders. Please.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Simpele dingen. vaak dingen die makkelijk in de oven te maken zijn.quote:
Welke lengte is er nou mooi als je dik bent?quote:
4 meter 20quote:Op maandag 6 mei 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke lengte is er nou mooi als je dik bent?
quote:
Ja verder is het vrij normaal als iemand 4 meter 20 is.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dan dun bent zou dat wel best raar uitzien..
Gewoon een kwestie van de juiste dingen zeggen bij mij. Dan verander ik in een ruggengraatloos betamannetje dat de hele dag je voeten loopt te kussen en vol overtuiging je cavia dresseert.quote:
ach, wat is normaal..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verder is het vrij normaal als iemand 4 meter 20 is.
Kiek em gaan danquote:Op maandag 6 mei 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de juiste dingen zeggen bij mij. Dan verander ik in een ruggengraatloos betamannetje dat de hele dag je voeten loopt te kussen en vol overtuiging je cavia dresseert.
Trouwens, heb een leeg kantoor hier nu. Meteen naar het raam verhuisd. Vanaf heden full-scope uitzicht op alle passerende studentes, dat loopt hier af en aan. Nog geen boner, maar al wel enkele rokjes gezien.Ik post wel wat foto's binnenkort, deze spot is echt goud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hier op fok niet te vindenquote:
Ja, die van jouquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kiek em gaan dan
Op welk tijdstip is het in de fitness het minste druk?
Nu of 's middags?Zal ik anders even met je meegaan? Dan krijgen we wel de gelegenheid om alles rustig te oefenen, geen last van andere mensen dan. Je woonde op Vlieland toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kook vooral Aziatisch en Italiaans. Wordt tijd om eens mijn cultuur te omhelzen en dat te maken, maar Turks koken duurt zo verrekte lang man.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Simpele dingen. vaak dingen die makkelijk in de oven te maken zijn.
Zelden overheerlijke maaltijden met sausjes enzo.
maar kun je het wel?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kook vooral Aziatisch en Italiaans. Wordt tijd om eens mijn cultuur te omhelzen en dat te maken, maar Turks koken duurt zo verrekte lang man.
als het lekker is, maakt het geen ruk uit hoelang het duurtquote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kook vooral Aziatisch en Italiaans. Wordt tijd om eens mijn cultuur te omhelzen en dat te maken, maar Turks koken duurt zo verrekte lang man.
Hehe. Als ik voor mensen kook vind ik het niet zo'n probleem, maar alleen voor mezelf dat doe ik nooit zoveel moeite.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooiquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal ik anders even met je meegaan? Dan krijgen we wel de gelegenheid om alles rustig te oefenen, geen last van andere mensen dan. Je woonde op Vlieland toch?
Dus wel. Manti is een bepaald gerecht, hemels vind ik het. Maar ik ga niet 10 uur lang aan dat gerecht zitten, om het met 10 minuten weg te lepelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
als het lekker is, maakt het geen ruk uit hoelang het duurt![]()
Natuurlijk. Wij Turkinnetjes worden klaargestoomd vanaf 12de. Dus vanaf min 15de kon ik al maaltijden koken en goed schoonmakenquote:
vlieland, of all placesquote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan.![]()
En ja idd, Vlieland.
Eigenlijk de biblebelt, maar dan is Vlieland nog beterquote:
Vlieland? Dat daar mensen wonen!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ja idd, Vlieland.
neh, na een dag werken ga je niet nog een hele dag kokenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus wel. Manti is een bepaald gerecht, hemels vind ik het. Maar ik ga niet 10 uur lang aan dat gerecht zitten, om het met 10 minuten weg te lepelen.
[..]
Natuurlijk. Wij Turkinnetjes worden klaargestoomd vanaf 12de. Dus vanaf min 15de kon ik al maaltijden koken en goed schoonmaken
Zal je kleine ranke lijfje op mijn brede schouders van de duinen naar de vloedlijn dragen en je daar grenzeloos beminnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ja idd, Vlieland.
Ja of Rottermeroog..quote:
Turkse mannen koken niet!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, na een dag werken ga je niet nog een hele dag koken
dat kon ik ook en ik ben niet een turkinnetje(koken dan, schoonmaken deed ik niet aan tot ik mn eigen huis had
)
ik ben dan ook geen turkquote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse mannen koken niet!Of eigenlijk op mijn pa na, ken ik ze niet...
Trouwens, kwam gisteren Dennis van der Geest tegen, damnz, he is fineIemand die op hem lijkt hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |