Met je calorie intake onder wat je verbrandt zitten, easy as that.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:
Moet maar eens op crashdieet btw. Moet die shorts echt aan kunnen dit jaar![]()
Panzer. Ken je nog een dieet.
Rekening houden met BMR toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met je calorie intake onder wat je verbrandt zitten, easy as that.
Gewoon 0 carbs.
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 wekenquote:
hmm, dat kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 weken
En toen daarna in rap tempo aangekomen?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
Ooit gedaan toen ik 18 was. At toen 500 kcl per dag, bam weg 13 kilo in 4 weken
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen daarna in rap tempo aangekomen?
niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volslank word ik genoemd. Rondingen en alles.
Zou ik ook dik van worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.
En zo bescheidenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook dik van worden.
Ik heb enkel zo'n goddelijk lichaam omdat ik te lui ben om uitgebreid te koken voor 1 persoon.
Nee. Wel met die lengte van mij. Ik moet kleiner, dan hossel ik zo iemand.quote:
Wat eet je dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook dik van worden.
Ik heb enkel zo'n goddelijk lichaam omdat ik te lui ben om uitgebreid te koken voor 1 persoon.
hoe lang ben je?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wel met die lengte van mij. Ik moet kleiner, dan hossel ik zo iemand.
[..]
Wat eet je dan?
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik kwam aan toen ik ging samenwonen met iemand.
1.77quote:
Vooral stress. Ik ben een emotie eter.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
gevalltje stress of "ik heb nu eindelijk iemand, dus kan ik lekker veel eten want hij houdt toch wel van me hoe ik eruit zie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.Echt he. Maar hij heeft wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast kantoorklerk is wise ook psycholoog.realist eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.77
[..]
Vooral stress. Ik ben een emotie eter.Je laatste zin doe ik niet aan. Ik wil dunner zijn voor mijzelf. Niet voor iemand anders. Please.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Simpele dingen. vaak dingen die makkelijk in de oven te maken zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |