U jelly?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zeggen, wel een mooi feestje daar in de Arena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
U jelly?Natuurlijk. Maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan. Echt respect voor Frank de Boer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan. Echt respect voor Frank de Boer.
Tja, dat is natuurlijk de wens van elke club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.
En die gewoon zichzelf blijft. Echt een geweldig boegbeeld voor je club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen 15 jaar is overkomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die gewoon zichzelf blijft. Echt een geweldig boegbeeld voor je club.
Ook een stukje interne herstructurering heb ik toch het idee.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen 15 jaar is overkomen.
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een stukje interne herstructurering heb ik toch het idee.
Ja, dat is wel treurigquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
Dré Hazes die het kampioenslied zingt.Godverdomme.
![]()
Hij ziet het ook gewoon goed, ook niet onbelangrijkquote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.
COCU DE REDDING VOOR PSV..quote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.
Waarvan akte. Bedoel je niet Joep btw?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Joop Schreuder is mijn favoriete tv persoonlijkheid
In ieder geval de man welke praat alsof hij al weken niet kan schijten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte. Bedoel je niet Joep btw?
De rest van de Oh Oh Cherso cast.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanavondWaar kan ik je aan herkennen?
als dat gebeurd ben ik wel de ekte nostradamus .quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse kan nog 3e worden als Feyenoord verliest.
gr gr
Standaard 2 bier in mijn handen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanavondWaar kan ik je aan herkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littlerabbit, ik heb 41 punten. Matige ronde toch wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk niet dat Rotterdammers na dit verlies direct aan het rellen slaan.
Ik ga niet tellen, maar wordt een drama voor mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Littlerabbit, ik heb 41 punten. Matige ronde toch wel.
Ik zal het wel voor je doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet tellen, maar wordt een drama voor mij.
Al zul je veel punten mislopen volgende week aangezien het logisch zou zijn dat de Boer ook wat bankzitters laat spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
Voor mij een prima ronde.
Alleen had Pelle die pingel er wel even in mogen schieten.
Weet ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Mijn team staat niet op slot.
En ik ook niet. Ten eerste heb ik nog een heel stageverslag te maken. Ten tweede vind ik dat soort huldigingen maar kutquote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM, A422.. gaan jullie het niet vieren (buiten de deur) ?
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Kut?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik ook niet. Ten eerste heb ik nog een heel stageverslag te maken. Ten tweede vind ik dat soort huldigingen maar kut
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch mag 5 kratten pils naar Davy sturen..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat toch ook niet om hetgeen wat je ziet?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering drukte terwijl je geen flikker ziet.
Echt extreem hypocriet idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
Gast, we klagen niet over andere mensen in het topic hoor. Er word gewoon normaal gediscussieerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje -1
Kirm 3
Toornstra 12
Immers 2
Gudelj 5
Janmaat -2
Moisander 9
Kalas 0
Pelle -1
Altidore 5
Bony 6
------------------+
38
Welke hoogtepunten precies?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Over slechte verdedigers gesproken, Willemsheeft zijn hoogtepunten ook al gehad lijkt het
Ik moest er nog aan denkenquote:
Mijn voorspellingen zijn nooit onzin. Ik voorspelde ook dat Bayern met 4-0 won van Barça.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moest er nog aan denkenik denk jezus krijgt die snotneus toch geen gelijk met zijn onzin voorspelling. Dat schijt voetbal van NEC mag ook niet beloond worden
gelukkig gebeurde het niet.
Maar die was nog ergens opgebaseerd.. deze nietquote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn nooit onzin. Ik voorspelde ook dat Bayern met 4-0 won van Barça.
twitter:ronaldbrabant twitterde op zondag 05-05-2013 om 14:48:05Hilarische quote dolblije Lurling: "Mijn vrouw hoeft er vanavond alleen maar op te gaan zitten. Oeps, wat zeg ik nu" #nacpraat #nacrod #ob reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch mag 5 kratten pils naar Davy sturen..
[ afbeelding ]Oh je was mij voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HMF krijgt dan wel weer 100 euro van Firefox, dat scheeltquote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Rene krijgt ook nog bier van HMF.
Het bier vliegt om de oren hier.
Totdusver doet hij alsof hij van niks weetquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:ronaldbrabant twitterde op zondag 05-05-2013 om 14:48:05Hilarische quote dolblije Lurling: "Mijn vrouw hoeft er vanavond alleen maar op te gaan zitten. Oeps, wat zeg ik nu" #nacpraat #nacrod #ob reageer retweet
Wat moet ik zeggen dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdusver doet hij alsof hij van niks weetals hij de TomPSV van Feyenoord is zou ik dat wel heel treurig vinden.
Is hij online ja? Wat flauw.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdusver doet hij alsof hij van niks weetals hij de TomPSV van Feyenoord is zou ik dat wel heel treurig vinden.
Nou, dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan?
Hij kan het bier op komen halen, 5 kratjes.
Iemand al beelden van zijn zure kop?twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 05-05-2013 om 15:15:57Koeman: 'Zo wil ik het seizoen niet afsluiten' #adofey http://t.co/HOKsBXuo4C reageer retweet
quote:
Het is mooi weer, ajacieden zijn het aan het vieren, feyenoorders laten hun tranen opdragen in de zon?quote:
opdragen? Met een speciaal ritueel of zo?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is mooi, ajacieden zijn het aan het vieren, feyenoorders laten hun tranen opdragen in de zon?
Zijn nu iig wel zeker van EL voetbal. Vraag mij af of ze die extra wedstrijden aankunnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ajacieden zijn het aan het vieren, feyenoorders laten hun tranen opdragen in de zon?
Geld voor PSV (en Ajax) netzo goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn nu iig wel zeker van EL voetbal. Vraag mij af of ze die extra wedstrijden aankunnen.
Dat doen wij al heel lang niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik let niet op wat ik posthalve gare zinnen
Heb het over het omgaan met het zware programma.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Ajax is zeker van Europees voetbal.
Ja, al komt PSV de eerste voorronde CL ook wel door denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Ajax is zeker van Europees voetbal.
Nep fanquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb me verslapen en gewoon de wedstrijden gemist (althans de eerste helft). En toen ik de tussenstanden hoorde, had ik geen zin meer om te kijken...
Nep supportahquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb me verslapen en gewoon de wedstrijden gemist (althans de eerste helft). En toen ik de tussenstanden hoorde, had ik geen zin meer om te kijken...
quote:
Heb uiteindelijk maar naar het schakelprogramma gekeken en gesupport voor RKC Wollukquote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik let niet op wat ik posthalve gare zinnen
Zet dan ook je wekker. Dat scheelt.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Die staat ingesteld op alleen werkdagen. En sowieso heb ik gister nog tot heeeel laat doorgewerkt.quote:
'soms'.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die staat ingesteld op alleen werkdagen. En sowieso heb ik gister nog tot heeeel laat doorgewerkt.
Maar proficiat Stijntje, jij bent ook soms Ajacied toch?
Geen huldiging kijken?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'soms'.
Haha. Lekker rustig nu in de tuin zitten, bakkie erbij. Daar is het wel weer voor.
Waarom ga je niet vieren?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'soms'.
Haha. Lekker rustig nu in de tuin zitten, bakkie erbij. Daar is het wel weer voor.
Laat me... ik zat er nogal naast met mijn voorspelling voor Ado-Fey...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'soms'.
Ik had niet verwacht dat het zo slecht ging. Jammer dat PSV tweede is geworden, ach je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat me... ik zat er nogal naast met mijn voorspelling voor Ado-Fey...
Het zat er wel aan te komen, al had ik even hoop na de 2-2 van NEC.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zo slecht ging. Jammer dat PSV tweede is geworden, ach je kunt niet alles hebben.
Met Marcelo in je team weet je het nooit inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zat er wel aan te komen, al had ik even hoop na de 2-2 van NEC.
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, zo United - Chelsea. Raampje helemaal open, drankje erbij, niks mis mee.
preciesquote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doen
Ga je rondje fietsenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doen
Als Vitesse of Feyenoord had gewonnen, kon het nog leuk worden volgende week.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zat er wel aan te komen, al had ik even hoop na de 2-2 van NEC.
Vrienden optrommelen..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vermoed soms echt dat de Telegraaf een lichte voorkeur heeft voor Ajax.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Al die Ajax itemsZelfs livestream erbij. Israel vlag alles.
Rondje wandelen dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al zo druk buiten nu, kan moeilijk in halen met mijn driewieler
Dus als jullie met 10-0 verliezen en wij met 20-0 winnen, zijn we alsnog 2e? Moet kunnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Marcelo in je team weet je het nooit inderdaad
Ja, hopen op lekker weertje volgende week. En dan zoek ik mooi mijn plekkie in de zon.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Vitesse of Feyenoord had gewonnen, kon het nog leuk worden volgende week.
Maar eigenlijk alles is al vergeven, saaie speelronde dus.
Ajax kampioen, PSV tweede, Feyenoord & Vitesse winnen wel, misschien wat spanning bij play offs voor europees plekken.
Hoe reageerde hij?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
'Toch een beetje jouw kampioenschap, je hebt 2 wedstrijden meegedaan' Tegen Janssen
Reëelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden zullen wel trots zijn op hun Dre Hazes
'k zie het eigenlijk wel, kort weekje, heb woensdagmiddag alweer weekend.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hopen op lekker weertje volgende week. En dan zoek ik mooi mijn plekkie in de zon.
Ik denk dat realistischer is dat wij met 20-0 verliezen en jullie met 18-0 winnenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus als jullie met 10-0 verliezen en wij met 20-0 winnen, zijn we alsnog 2e? Moet kunnen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maat van me kende tot 15 min geleden het epische nummer Snow - Informer niet
Rekenen is niet jouw ding zie ik wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus als jullie met 10-0 verliezen en wij met 20-0 winnen, zijn we alsnog 2e? Moet kunnen.
Ja want PSV staat dan op +51 en Feyenoord +45quote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met een a-elftal natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie nog serieus rekenen voor volgende week. Het is allang uitgemaakt man, volgende week is een saaie speelronde.
Al ben ik wel benieuwd hoe Ajax de competitie afsluit, met een B-elftal of toch een a-elftal
Zwollequote:Op zondag 5 mei 2013 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat realistischer is dat wij met 20-0 verliezen en jullie met 18-0 winnen
G voetbal is G eftal.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie nog serieus rekenen voor volgende week. Het is allang uitgemaakt man, volgende week is een saaie speelronde.
Al ben ik wel benieuwd hoe Ajax de competitie afsluit, met een B-elftal of toch een a-elftal
Frank kennende zal hij bijvoorbeeld een Veltman in de basis zetten, misschien speelt Cuenca wel, Boerrigter, de Jong in de spits, op het middenveld Sereroquote:
quote:
Beetje zielig wel, dat jullie nog serieus zijn gaan checken/narekenenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want PSV staat dan op +51 en Feyenoord +45
Sure buddy. Je bent gewoon net zo slecht vandaag als die club van je.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig wel, dat jullie nog serieus zijn gaan checken/narekenen
Zou ik ook zeggen na deze afgang.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig wel, dat jullie nog serieus zijn gaan checken/narekenen
Meest bazige naam is nog altijd Kleine Viezerik.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja,hij wou zichzelf eerst Grote kleine noemen, maar dat vond hij nergens op slaan.
Ja, alleen vind ik de man zelf zo'n ontzettende druiloor.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest bazige naam is nog altijd Kleine Viezerik.
Ik heb hem niet zo vaak gezien, volgens mij één keer in een spelprogramma ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik de man zelf zo'n ontzettende druiloor.
Niet meer bedoel je. In het begin was het volgens mij net zo'n debiel als TomPSV.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij kunt nog zoveel leren van LBM he, dat is namelijk geen debiel.
Ter verduidelijking een foto toegevoegd.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo vaak gezien, volgens mij één keer in een spelprogramma ofzo.
Je bent zelf geen debielquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oke..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meer bedoel je. In het begin was het volgens mij net zo'n debiel als TomPSV.
Ik weet wel welke, dat operaprogramma dat ze een orkest moeten dirigeren oidquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo vaak gezien, volgens mij één keer in een spelprogramma ofzo.
Rare kwiebus toch, je zal later als kind die pipo toch naar een ouderavond zien gaan...quote:
Nee joh. Dat is een schromelijke overdrijving.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meer bedoel je. In het begin was het volgens mij net zo'n debiel als TomPSV.
Zie sig.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel verandert. Vroeger was je nog aardig. Wat jammer.
Juhquote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende week toch alleen tussendoor het bekerfinaletje
Is dat doordeweeks ja?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende week toch alleen tussendoor het bekerfinaletje
Donderdagquote:
AZ gaat winnen. PSV kreeg 3 punten cadeau van ze in de competitie dus AZ gaat dit winnen.quote:
Makes sense.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ gaat winnen. PSV kreeg 3 punten cadeau van ze in de competitie dus AZ gaat dit winnen.
Best wel ja.quote:
Oh ja joh?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar niet voor jullie. De kaasklappers zijn net op tijd wakker.
Met die griepverdediging zie ik het niet gebeuren dat ze stunten.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar niet voor jullie. De kaasklappers zijn net op tijd wakker.
Leuke praatjes, Koeman had dat ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is al volledig over jouw moeder geweest.
Je hebt wel mazzel met het weer ouwe festivallert...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
Nu echt weg.
Houden jullie het een beetje rustig hier? Toedels.
's Middags lekker zuipen in de Oude Havenquote:
Zo zo, een tribune vol bij Juventus. Ik heb de Leeuwarder Courant al gebeld.quote:
Ha gayquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maat van me kende tot 15 min geleden het epische nummer Snow - Informer niet
Wat wil je met United City Sjelsie Spurs Pool Evertonquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof daar elke week minimaal één topper is.
Jij ook al?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ligt aan m'n mediabox denk ik.
Gelukkig was hij gratis.
Liverpoolquote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met United City Sjelsie Spurs Pool Everton
*zwaluwquote:
Dat is tofquote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ligt aan m'n mediabox denk ik.
Gelukkig was hij gratis.
In Amsterdam? Duurt nog wel ff, komt pas als Ajacieden gaan mixen met 5 mei hippies.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:02 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe laat beginnen ze dit jaar met knokken?
Ho, Feyenoord kan nog van NAC verliezen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, je bent net 3de geworden terwijl er al kampioenstattoo's zijn gezet.
Feyenoord verliest thuis niet van Nac, joh.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, Feyenoord kan nog van NAC verliezen.
Heb je die Lurling vandaag gezien, die zat er met de turbo op
Er is dus nog niemand 3e geworden...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft niets met Feyenoord te maken. Ajax had in 95 enzo gewoon mooie huldigingen. Maar dit kan je geen huldiging noemen. Peter Bense,Lil Kleine, Glennis. En dan op een afgezette parkeerplaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
In theorie kan het nog, maar ik ben er ook niet van overtuigd. Of er moeten hele gekke dingen gaan gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord verliest thuis niet van Nac, joh.
Eberhard vd Laan wil dat niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Heeft niets met Feyenoord te maken. Ajax had in 95 enzo gewoon mooie huldigingen. Maar dit kan je geen huldiging noemen. Peter Bense,Lil Kleine, Glennis. En dan op een afgezette parkeerplaats.
Snap ik ergens wel maar Ajax had dit moeten boycotten. Dit is geen huldiging kijk hoe ze in Engeland worden gehuldigd dat is pas een huldiging of hoe het vroeger in Nederland ging.quote:
Tja, voor ons zal het volgend jaar moeten gebeuren. Ik zie jullie nog wel verder wegzakken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot als Feyenoord 4de gaat worden, GE-NIAAL ofnie 422?
quote:Pellè was niet blij dat de supporters zo kritisch waren na de nederlaag. "Ze moeten niet zeggen dat we het niet verdienen om dit shirt te dragen", vond de Italiaan. "De fans en ik kunnen wel kampioen willen worden, maar je moet ook kijken naar het budget van de club. Volgend seizoen hebben we weer meer ervaring, dan lukt het misschien wel."
Zooi van de harde kern heefth et ook geboycot, zijn feest vieren op leidsequote:Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel maar Ajax had dit moeten boycotten. Dit is geen huldiging kijk hoe ze in Engeland worden gehuldigd dat is pas een huldiging of hoe het vroeger in Nederland ging.
En daar zijn er ook al weer een paar van opgepakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zooi van de harde kern heefth et ook geboycot, zijn feest vieren op leidse
Ach dat is ook lachwekkend, maar goed huldigingen zijn bijzaakquote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zooi van de harde kern heefth et ook geboycot, zijn feest vieren op leidse
Opvallend blijft naar mijn inziens toch een doodnormale speler. Vergeleken met vorig jaar wel heel veel stappen gezet (toen deed hij ook alles fout) maar die gaat de top nooit halen.quote:
wtfquote:In February of 2011, a prison riot broke out in a penitentiary in the city of Pinheiro, state of Maranhão, Brazil. After all was said and done, six inmates were dead, including Jose Agostinho Pereira who was serving time for keeping his own daughter prisoner in his home for 12 years and fathering her seven children, two of whom he also sexually abused. Maranhao state public safety spokeswoman Maud Zaiban said that the riot started after guards thwarted an escape attempt by several prisoners. Before back up arrived to help get the riot under control, inmates broke into several cells, including that of Jose Agostinho Pereira and decapitated him on the spot. Four of the six killed inmates were beheaded, the other two were reportedly stabbed to death with makeshift knives.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |